Jezus, ik heb net even wat filmpjes van die Johnny/Amber trial zitten kijken maar echt wtf zeg, het is nog heftiger dan ik dacht. Al die opnames, ook gewoon met beeld! Echt heel bizar. Lijkt me super pijnlijk als alles zo naar buiten komt
Dit is We zijn er bijna
Ik kijk nu de getuigenis van haar voormalige personal assistant, dat is echt een sassy vrouw hallo die zou ik wel als PA willen.
ahaha ik niet want ze vertelt al je geheimen
Ik ging even voor een portie irritainment naar de IG van Nikkie P. en haar bedrijf. Ging helemaal stuk om deze cover. Anna en Nikkie met hun zogenaamde âhigh fashionâ blik/look. En Britt heerlijk casual: oh ff leuk kiekje schieten. Maar goed, conclusie is dat iedereen niet echt lekker uit de verf komt op deze foto.
Ja ik heb deze ook al een paar keer voorbij zien komen en vind het echt een slechte foto.
Ik vind alleen Miljuschka er goed opstaan. Anna en Nikkie doen smizing a la ANTM. En Britt ziet eruit alsof ze een kiekje maakt in de kroeg gezellie met de meiden.
Ik vind Britt er hartstikke leuk op staan, als ik een kiekje in de kroeg maak ziet dat er meer zo uit
dat gezicht van die nikkie, alsof dit zoân faceswap is
Wow dat deze vier nog relevant genoeg zijn voor een cover. Ik ben echt toe aan nieuwe gezichten
@Oprah ja dat dus!
Ja maar Anna krijgt toch een nieuwe docu ofzo? Daarom is ze ineens weer overal in beeld @kleinmaargroot
Tjonge ja maar laten we dan Dre Hazes ook weer op een cover gooien volgens deze logica. Echt stom dat ze zo gepusht wordt weer.
En wat doet Britt daar dan. Heeft zij een eigen bedrijf?
Edit o ja dus, een YouTube kanaal
Nikkie ziet eruit alsof ze net haar lippen heeft laten opspuiten en alles daardoor nog verdoofd is.
Ben benieuwd of het verhaal van het AD klopt⊠(die dus zeggen dat Ali B ook dingen geflikt heeft bij Ellen)
Zangeres Ellen ten Damme had âzelfde ervaringâ als The Voice-slachtoffers Zangeres Ellen ten Damme had 'zelfde ervaring' als The Voice-slachtoffers | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Ik zag bij Fawry en Juicechannel op Instagram het statement van Ali B en hij ontkent, zoals hij alles ontkent.
HOU EENS OP MET RAUW GEBRUIKEN ALS JE RAW VERTAALT (niet jij, de schrijver van het artikel)
uuuughhh
Maak ik die fout of hij? Heb het gezocht maar zie het niet of ik snap hem niet haha. Sorry!
Maar ben wel benieuwd hoe dat dan werkt inderdaad, dat ze hem erna nog uitnodigt in Carré en ze 2 jaar later samen grapjes maken op haar kleedkamer en zij hem nu beschuldigt? Als het klopt wat Ali zegt natuurlijk.
We weten het allemaal niet natuurlijk, maar het zou kunnen dat ze de schuld lange tijd bij haarzelf zocht en Ali daarom nog altijd als een leuk persoon zag, en dat pas veel later het kwartje echt viel.