FF Boulevard #7

Omdat dat dus niet klopt. Vrouwen worden onder druk gezet, in de war gebracht. Heeft ze letterlijk uitgelegd

8 likes

Luie vertaling

3 likes

Ja dat begreep ik maar die reactie van werdt op mijn bericht niet. Dat gaat niet over dat artikel van anna nooshin maar over de reactie van ali b

4 likes

Ooh joh ik lees ook verkeerd.

3 likes

Haha geeft niks!

3 likes

Waar kan ik de trial enigzins chronologisch terugvinden? Kan zover alleen maar gedeeltes terugvinden

2 likes

Rauw wordt in het Nederlands precies zo gebruikt als in het Engels hoor. Het klinkt misschien niet zo lekker, maar het klopt gewoon. “Rauwe content”.

32 likes

Ja dit. Het zou fijn zijn als er meer begrip zou komen voor hoe zulke dingen werken.

Ik begrijp dat het vreemd kan klinken voor mensen die nooit zoiets meegemaakt hebben. En ik begrijp uiteraard ook dat het de eventuele rechtsgang heel erg kan bemoeilijken als het slachtoffer zich zo opstelt naar de dader toe. Maar dat wil niet zeggen dat het slachtoffer daarom niet eerlijk is of andere motieven heeft.

43 likes

Echt? Ik was het gaan opzoeken nav @Vaiana reactie op mij. En ik snapte haar wel, NL betekenis is vrij summier vlg van Dale. Op Engelse websites kreeg ik ook; ongefilterd, een onervaren persoon etc

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/Rauw#.YmURfWRNfDs

1 like

Ughh nee, zeg dan gewoon ongefilterd, want dat is wat ze bedoelen.
Bij rauw denk ik aan bloedend vlees :nauseated_face:

4 likes

En ‘een rauw randje’ is toch een heel gebruikelijke uitspraak, die ook rauw betekent in de zin van onafgewerkt, niet ongebakken.

19 likes

Ik kijk via instagram op van die juicekanalen, maar is het alleen maar de bedoeling om ‘de gevestigde’ roddelprogramma’s lui/te laat/achterhaald te noemen? Wat is daar nu leuk aan?

2 likes

Ik vraag me ook weleens af of die kanalen niet later zijn omdat ze nog daadwerkelijk aan hoor en wederhoor en het verifiëren van bronnen doen, in tegenstelling tot juicekanalen die alles wat leuk klinkt voor mijn gevoel online pleuren. Ik bedoel, zijn we vergeten dat Yvonne gewoon de schuilplek van mensen tijdens de schietpartij vrijgaf? Of over Mascha een roddel verzonnen had?

3 likes

In de laatste podcast van POM zegt Yvonne hier wat over. Ze doet niet aan wederhoor, want ze is geen journalist. En ze had zelf niet door wat de impact was bij de Apple-store. Ik geloof er niets van.

1 like

Wat is ze dan wel? :sweat_smile: Lekkere smoesjes dit.

4 likes

Mislukte actrice

8 likes

Gevallen musicalster

11 likes

Ze zei laatst ook op haar eigen Instagram dat ze niet aan hoor en wederhoor doet omdat “alle bn-ers liegen”.

:upside_down_face:

10 likes

Maar ze is nu zelf ook bn-er

6 likes

Volgens mij is dat redelijk typisch voor roddel kanalen. Perez Hilton wilde ook liever acteur worden.

Maar ja weinig talent en geen charisma. Dus dan maar gedragen als een jaloerse ex dat zint op wraak

9 likes