Ik kijk via instagram op van die juicekanalen, maar is het alleen maar de bedoeling om ‘de gevestigde’ roddelprogramma’s lui/te laat/achterhaald te noemen? Wat is daar nu leuk aan?
Ik vraag me ook weleens af of die kanalen niet later zijn omdat ze nog daadwerkelijk aan hoor en wederhoor en het verifiëren van bronnen doen, in tegenstelling tot juicekanalen die alles wat leuk klinkt voor mijn gevoel online pleuren. Ik bedoel, zijn we vergeten dat Yvonne gewoon de schuilplek van mensen tijdens de schietpartij vrijgaf? Of over Mascha een roddel verzonnen had?
In de laatste podcast van POM zegt Yvonne hier wat over. Ze doet niet aan wederhoor, want ze is geen journalist. En ze had zelf niet door wat de impact was bij de Apple-store. Ik geloof er niets van.
Wat is ze dan wel? Lekkere smoesjes dit.
Mislukte actrice
Gevallen musicalster
Ze zei laatst ook op haar eigen Instagram dat ze niet aan hoor en wederhoor doet omdat “alle bn-ers liegen”.
Maar ze is nu zelf ook bn-er
Volgens mij is dat redelijk typisch voor roddel kanalen. Perez Hilton wilde ook liever acteur worden.
Maar ja weinig talent en geen charisma. Dus dan maar gedragen als een jaloerse ex dat zint op wraak
Precies.
Wat een clown, die vrouw.
Zou ze wel graag willen.
Waarom zo laat pas?
ahw hoorde dit net op de radio…
Omdat het OM niet zomaar iemand in staat van beschuldiging mag stellen. Dat vraagt om onderzoek, en gelukkig maar.
Go Emma
Lees net op een Amerikaanse roddelwebsite dat Malia Obama in het samen zijn met de vriend van haar zusje rookt. Echt hoe verschrikkelijk dat na 5 jaar!? Er nog steeds paparazzi voor je in de struiken liggen, omdat je vader ooit de president was. Super creepy eigenlijk. Zijn ook echt van die stiekeme foto’s. En wat is toch die obsessie van paparazzi voor rokende jonge mensen. Bij Eloise van oranje was dat ook al “nieuws”.
Ja wow alsof ze echt net mensen zijn?!
Rachel beweert dat gemachtigden, waaronder haar dochter, misbruik hebben gemaakt van hun positie. Die volmacht was van 2016 tot 2018.
Ik vind het vrij heftig allemaal
Royce