FF Boulevard #7

Snap ik. Ik vind dit een heftige beschuldiging en als dit allemaal waar blijkt te zijn…

In elk geval ontkent Roxeanne het.

1 like

:no_mouth:

25 likes

Wooow gedrogeerd met ghb, dat is nogal wat. Heftig!

2 likes

Over de andere Johnny gesproken, die Depp / Heard trial is echt zo bizar… gek om zo’n inkijkje in beroemde mensen hun leven te krijgen ook.
Soms denk ik oh het zijn net normale ruziënde mensen, maar vervolgens getuigt hun butler en dan denk ik oke laat maar…

Denk dat Amber hier wel echt beroerd uitkomt, vooral na de verklaring van haar psychologe vandaag. Amber heeft borderline persoonlijkheidsstoornis en eigenlijk bevestigd ze alle gedragingen die Johnny eerder verklaarde.

20 likes

Echt super tof om te zien hoe deze stoornis nu in het daglicht staat. Het heeft al geen goede naam en dit helpt niet. Toch weer zo’n bevestiging van: alle vrouwen met bpd zijn crazy bitches die je het leven zuur maken, terwijl dat uiteraard niet zo is :pensive:

47 likes

Zo waar. Borderline wordt altijd zo ontzettend negatief neer gezet, hoevaak hoor ik wel niet mensen zeggen, oh die heeft borderline met voornamelijk vrouwen hun ‘rare’ gedrag. Ik heb zelf borderline, en middels therapie (veel) heb ik het zeer goed onder controle, maar het blijft pijnlijk dat het zo negatief wordt gemaakt.

42 likes

Hier precies hetzelfde inderdaad!

13 likes

Mijn vriend luistert soms die podcast als hij niet kan slapen en daar kwam dus dit ook voorbij echt heel raar en vies en natuurlijk deden ze er weer helemaal lacherig over echt :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

Ook @papierhier ik heb die diagnose gehad (bleek autisme te zijn) maar ik werd ook in de hulpverlening uitgekotst. Zo vreselijk die stigma’s :sob:

11 likes

Hoe onaantastbaar ben je als je dit zo openlijk kan vertellen? Echt bizar en ook de mensen die dit blijven kijken en wegwuiven. Je houdt hiermee fit verrotte systeem in stand

51 likes

Jezus. Fucking gestoord dat hij dit ooit heeft gedaan en fucking eng dat dit dus voor het grote publiek een leuke anekdote is. Wat is er mis met mannen echt :confounded:

46 likes

Ik word hier echt misselijk van, wow.

19 likes

Wow ik ook. Hij is nog veel idioter dan ik dacht.

9 likes

Ik vind het verhaal van Johan Derksen wel heel exemplarisch voor het motief dat vaak achter seksueel geweld zit. Het gaat (meestal) niet om het eigen seksuele genot, maar om het vernederen van een ander persoon.

Het fragment heb ik niet bekeken, maar als ik het goed begrijp ging het over JdM en dat hij iemand gedrogeerd en verkracht zou hebben. Het zegt echt alles over JD dat hij dan over “jeugdzondes” begint en zelf met zo’n walgelijk verhaal komt.

Als ik aan jeugdzondes denk, denk ik aan een drankje niet betalen in de kroeg of nooit meer iets laten horen aan de persoon waarmee je de hele nacht hebt lopen tongen. Niet aan dit soort zieke shit.

Ik word er moedeloos van. Hoe komen we ooit zover dat mensen (mannen) dit soort gedrag niet meer normaliseren / goedpraten?

57 likes

Hij denkt dat iedereen dat soort avonturen beleefd heeft? Wtf.

35 likes

In het verleden ben ik al wel eens in een verhitte discussie beland met zo’n typische Jeroen over Derksen. Toen was er ook net iets gebeurd wat echt niet door de beugel kon en het is écht ongelooflijk om te zien hoe zo’n jongen dan gewoon Derksen tot op het bot blijft verdedigen. De grootste drogredenen ooit krijg je dan. Uiteindelijk ben ik de discussie gestopt omdat er niks anders dan persoonlijke aanvallen mijn kant op kwamen.

Ik vraag me meteen af of zo iemand dat nu nog zou doen, maar waarschijnlijk is er niks veranderd. Die man kan echt alles zeggen op tv, niet normaal.

11 likes

En natuurlijk weer een man die op deze tweet reageert dat ze zelf zo dronken is geworden dat ze moest kotsen!!

8 likes

Wat Gijp vervolgens zegt gaat ook echt alle grenzen over. Mag toch hopen dat er iets mee gedaan wordt? Dat ze van tv worden gehaald. Maar zal wel wishful thinking zijn. Lekkere boodschap in ieder geval die je uitzendt naar alle vrouwen in Nederland als hier niks mee gedaan wordt.

17 likes

Zolang ze de kijkcijfers krijgen, gaan ze niet van de buis. Want geld is belangrijker dan vrouwen.

13 likes

Weet niet of je er iets aan hebt (mijn ervaring), maar ik ben nr een vrijgevestigde psychotherapeut gegaa en die behandelt klachtgericht ipv diagnosegericht en ben daar echt heel blij mee.

8 likes