Dit! Heel naar, dat constant verdraaien van de gebeurtenis met net andere beschrijvingen (want heel NL heeft het zogenaamd verkeerd begrepen).
Ja echt jonge, ik weet vrij zeker dat hij gister zei dat iemand penetreren met een kaars nu verkrachting zou heten. En nu zegt hij ineens dat hij hem tussen haar benen heeft neergezet. Geloof er echt geen reet van, kansloos figuur ook. Gewoon geschrokken van alle reacties en dat hij dus daadwerkelijk een dronken vrouw gepenetreerd heeft met een kaars en hoe ziek dat is.
Maar ook hoe ze door Yesim heen praten, over haar heen praten en haar sussen. Echt ze zijn een schoolvoorbeeld van witte mannen die zich aangevallen voelen. Die ADVOCAAT nu ook, jammer hoe hij aangevallen wordt door de dame die aan de bar zit. Vraag lekker ff een vrouwelijke advocaat want deze gast voelt zich blijkbaar ook te persoonlijk aangevallen om objectief te kunnen kijken naar de hele situatie. Echt Job Knoester wat een kneus ben je. Over Johnny de mol moeten we ook niet te harde conclusies trekken.
Oh en Johan zegt ff voor de duidelijkheid dat er nooit seks is geweest, alleen die kaars.
Ik vind dit alleen maar walgelijker worden. Die advocaat ook idd. En ze snappen ook niet dat het ook is dat ze er allemaal om zitten te lachen pff. âIk dacht dat het een mop wasâ hou toch op joh. Allemaal bang voor hun eigen hachje ofzo.
En Eus ook: ik verwerp het helemaal als het gebeurd is of niet gebeurd is pffff
Wat bagatelliseren we zegt die advocaat. ALLES. Echt vreselijk. Die vrouw wordt ook totaal niet serieus genomen.
Ik KOTS echt van deze mensen
Ook zo tekenend dat Yesim niet aan tafel zit en de mannen wel. En dan moet ze ook nog haar mond houden van Johan de verkrachter.
Het hele programma voelt overigens echt aan alsof ze een soort gesprek hebben voorbereid waarin het precies zodanig genuanceerd wordt dat er net geen strafbaar feit meer is.
Wtf zit die eus daar door iedereen heen te blaffen
Hoe heet deze gast ook al weer ? Hij is toch een schrijver ofzo? Hij vind dat er teveel over gepraat wordt op de radio, my God. Het is toch juist de bedoeling dat we allemaal gaan praten hierover en actie ondernemen.
huh ze hadden al een hekel aan hem en hebben hem nu te pakken? Wtf man, kan Eus ook ff van de buis
OMG mevrouw aan de bar ![]()
Ook echt deze hele narratief van Eus: ik geloof niet dat Johan een van âdie genenâ is (verwijzend naar verhaal Ellen ten Damme). Bro wake up, weet je dan helemaal niets van seksueel geweld
Ja heel goed dat ze ook zei âik heb een naam hoorâ, waarop die gast zegt dat hij haar niet kent. Nou mag hopen dat je als je ingebeld wordt voor een programma dat je ff checkt wie er te gast zijn.
Oh en Johan vindt dat hij er toch wel vanuit mag gaan dat mensen die seksueel misbruikt zijn niet thuis mentaal ineenstorten nadat ze dit op tv gezien hebben.
Advocaten aan het woord laten in zulke kwesties is iedere keer weer zo pijnlijk om te zien. Iedere kwestie weer gaan ze verdedigen waarom het geen strafbaar feit is/was. Daar gaat het toch niet om ![]()
Omdat het 20 jaar geleden nog niet strafbaar was, betekent toch niet dat het toen niet volkomen fout was. Wat hebben we nog een lange weg te gaan ![]()
Ook meteen ontvolgd, bye bye
âHaar probleem isâ, wal-ge-lijk ![]()
Ohja even medelijden hebben met John de Mol hoor wat hij allemaal voor zân kiezen krijgt
Respect dat jullie het ĂŒberhaupt kunnen kijken, mijn bloed kookt al bij het lezen van dit alles.
Arme mannen, zij leven in een tijd waarin de woke en cancel culture overheersend zijn. Renee slikt wel 15 grappen per week in, wat een arme man.
Oh en volgens Renee is het ook wel zielig voor Marco, al dat gezeik ook.
Hij zei het gisteren totaal anders.
Ik vind het ook walgelijk hoe erg Van der Gijp nu in de slachtofferrol kruipt. âIk zou het liefst nu weggaan en naar huis gaanâ. âWat erg voor De Mol dat hij dit er nu weer bij krijgtâ blablabla. En âMisschien moeten we dit programma, in deze tijdsgeest, niet meer live makenâ⊠En daar is âie hoor: âIk slik de hele dag door al grappen inâ, de verkapte ikmagniksmeerzeggen ![]()
Zou dat gesprek met Talpa nou al hebben plaatsgevonden hebben of hebben deze gasten nou serieus compleet vrij spel?
Dat zegt hij voor mijn gevoel alleen maar om het wat minder erg te laten lijken