FF Boulevard #7

Maar Ellen ten Damme was het slachtoffer. Ze mag het vertellen zoals ZIJ dat wil

42 likes

Alleen bepaalde mensen doen lacherig over misbruik. En dat soort mensen hebben geen podium nodig op nationale televisie.

12 likes

Ik mis het écht dat je geen middelvinger emoji aan een bericht kan geven :sob:

18 likes

Yes net gestuurd. Ben nu ook mijn vrienden aan het mobiliseren.

7 likes

Hier gaat het al mis. Dit is niet gebeurd, dit heeft iemand gedaan. En die doet er zelfs nu nog lacherig over. Knap hoe je neutraal wil zijn, maar direct de man als agressor wegschrijft en de passiviteit van de vrouw benadrukt. Zelfs als de man in kwestie dit zelf en plein public toegeeft.

48 likes

Het is ook echt een troll reactie.

Heb net wel even gereageerd op die cerebraal geamputeerde instastory van die ‘cabaretier’ :fu:

7 likes

Ik heb ook gemaild, dank voor de inspiratie @grace. Hoe meer, hoe beter!

Edit: contact@vandaaginside.nl

14 likes

Houd toch eens even op hier! Ik ga me volledig buiten deze discussie houden en heb meerdere malen aangegeven dat ik wat hij heeft gedaan heel erg vind! Dat er mensen reageren met: Houd je mond dan denk ik blijkbaar kan er serieus gesprek gevoerd worden met sommigen. Meerdere hebben een reactie op mij gegeven met onderbouwing en daar ga ik echt over nadenken.

2 likes

Jij laat uit alles blijken dat de man die gisteren op nationale tv vertelde dat hij een bewusteloze vrouw verkrachtte met een kaars niet meteen wil cancellen… HAHAHAHAHAHAHA rot op zeg, hoe moet iemand jou serieus nemen? Hij geeft het fucking zelf toe, lacht er om en biedt zijn excuses niet aan?

Gadverdamme, ook dat je ze vanavond nog een kijkcijfer gaat gunnen :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

17 likes

Kan mij voorstellen dat het heftig is om zoveel negatieve reacties te krijgen. Tegelijkertijd denk ik dat het echt wel een reden is voor reflectie. Want je raakt een erg gevoelige snaar, zoals je hebt gemerkt.

6 likes

Wat was er met Ellen ten Damme?

7 likes

Volgens mij was die recent in het nieuws omdat ook Ali B (als ik me niet vergis) ongepast was geweest richting haar in het verleden

1 like

Was ‘ie? Het is niet mijn type. Hij is wel aantrekkelijker dan die walrus, maar dat is niet zo moeilijk.

2 likes

Je selecteert nu de meest voordelige punten die je gemaakt hebt maar laat voor je eigen gemak maar achterwege dat je aan victimblaming doet.

8 likes

Nogmaals:

“Ik trek er geen woord van terug en bied ook mijn excuses niet aan. Het is een jeugdzonde die ik heb opgebiecht, daarmee heb ik me kwetsbaar opgesteld. Ik ben er niet trots op, maar ik heb gezegd wat ik heb gezegd. Het gebeurde in de tijdgeest van toen.”

20 likes

Kwetsbaar opgesteld :rofl::sob: zo dapper, wat een top gozer

12 likes

Maar echt. Ik zat net ff op twitter wat reacties te lezen en man man man ik begin het vertrouwen in mannen echt kwijt te raken.

7 likes

Ik ga sowieso niet kijken want ik word onpasselijk van die man, maar als iemand one for the team taket, wil diegene hier dan verslag uitbrengen van zijn reactie?

1 like

Echt erg he? Waar is het probleem als diegenen die de meeste macht hebben besluiten dat er geen probleem is? Het gevoel van water naar de zee dragen blijft hierdoor zo aanwezig.

3 likes

O MIJN GOD, Eus!!! Wat teleurstellend dat hij er absoluuuut geen moment over heeft getwijfeld om aan te sluiten vanavond, en dat het interessante televisie was?!?!?

7 likes