FF Boulevard #7

Zou dit Derkens poging zijn om met pensioen gestuurd te worden?

Ik ben echt uit het veld geslagen hierdoor en de reacties van sommige familieleden die ik vanmorgen sprak kon ik ook niet langer dan 5 minuten aanhoren. Echt kon wel kotsen.

Wat is dit joh, en dat die Gijp (?) nog ging vragen of Derksen de kaars aan had gestoken, las ik later? Alles hieraan doet me walgen en in elkaar duiken. Hier zijn we dan, Nederland in 2022. Waar oude witte mannen en hun fanboys dit verkondigen en elkaar beschermen en met elkaar erom lachen en het goedpraten. En dit zijn dan ook het soort personen die minachtend in je gezicht beginnen te lachen als jij het anders ziet.

Echt fuck off.

7 likes

Ik zit Nieuwsuur te kijken. Maar hoor dat alleen Roos Schlikker is opgestapt bij het programma.
Had Eus toch wel hoger ingeschat. Dit is zo’n extreem vernederende handeling die zo weggewoven wordt. Onbegrijpelijk.

6 likes

Oké Genee zegt dat het de intentie was vanuit die dame toch ook om seks te hebben die avond. Dat het zo besproken was. Johan geeft aan ja, ze had zich uitgekleed ja. Nou ja sorry maar als iemand je mee naar huis neemt om te ballen en blijkbaar te lazarus blijkt dan is het toch niet meer dan fucking LOGISCH dat welke seksuele handeling dan ook niet meer gaat plaatsvinden.

En Johan zegt dat hij hand in eigen boezem stak over zijn eigen losbandigheid. Maar ehh, het was toch vooral gewoon scoren met een sterk verhaal
 hij wilde vooral aantonen dat het tijdsbeeld heel erg veranderd is, vroeger ging je na zoiets over tot de orde van de dag, nu is het meteen cancel culture etc.

HAHA HIJ REAGEERT ZO KUT EN DENIGREREND NU, even je mond houden nu, mag ik praten ja etc etc tegen die vrouw van rtl. Meine gute.

Oh en de kaars is niet IN haar gestoken maar tussen haar benen gezet, terwijl hij gister gewoon zei dat iemand penetreren met een voorwerk tegenwoordig verkrachting zou heten. Dus waaaar slaat deze rectificatie op?

9 likes

Ik wilde echt net hetzelfde reageren @Maurice het is niet “erg dat dit bij een vrouw die bewusteloos is” het is erg dat dit gebeurd (punt) Sterker nog het is erg dat iemand dit doet (johan derksen) en nóg erger dat hij dit gewoon vrij kan bekennen en dan ook nog dat mensen hem verdedigen.

Ooh je hoopt dat ze er niet giechelig over doen bij hun uitleg?! Wtf, hoe valt een incident als dit in hemelsnaam uit te leggen
? Niet, ongeacht de staat van de vrouw, de leeftijd van Johan Derksen op de tijd dat dit plaatsvond. Een vrouw verkrachten met een kaars (of welke vorm van seksueel geweld/grensoverschrijdend gedrag) is NOOIT goed te praten of uit te leggen.

6 likes

Wat een onzin verhaal ook dit? Dat hij de kaars helemaal niet ‘in’ haar gestopt zou hebben maar de kaars recht op tussen haar benen gezet zou hebben. Terwijl hij gister nog zei dat het ‘technisch gezien’ als verkrachting kon worden gezien. Dat spreekt elkaar toch ook weer helemaal tegen? Wát een achterlijk verhaal zeg. Ook met dat gedoe over ‘tijdsgeest’ en dat hij zich ‘kwetsbaar’ opstelde. En dan komt die Van der Gijp nog aan met “Ach, ik lachte erom omdat ik het gewoon niet geloof dat twee dronken mannen met twee nog dronkere vrouwen mee naar huis zouden gaan, klaar”. Hou op zeg.

6 likes

Dit! Heel naar, dat constant verdraaien van de gebeurtenis met net andere beschrijvingen (want heel NL heeft het zogenaamd verkeerd begrepen).

9 likes

Ja echt jonge, ik weet vrij zeker dat hij gister zei dat iemand penetreren met een kaars nu verkrachting zou heten. En nu zegt hij ineens dat hij hem tussen haar benen heeft neergezet. Geloof er echt geen reet van, kansloos figuur ook. Gewoon geschrokken van alle reacties en dat hij dus daadwerkelijk een dronken vrouw gepenetreerd heeft met een kaars en hoe ziek dat is.

Maar ook hoe ze door Yesim heen praten, over haar heen praten en haar sussen. Echt ze zijn een schoolvoorbeeld van witte mannen die zich aangevallen voelen. Die ADVOCAAT nu ook, jammer hoe hij aangevallen wordt door de dame die aan de bar zit. Vraag lekker ff een vrouwelijke advocaat want deze gast voelt zich blijkbaar ook te persoonlijk aangevallen om objectief te kunnen kijken naar de hele situatie. Echt Job Knoester wat een kneus ben je. Over Johnny de mol moeten we ook niet te harde conclusies trekken.

Oh en Johan zegt ff voor de duidelijkheid dat er nooit seks is geweest, alleen die kaars.

8 likes

Ik vind dit alleen maar walgelijker worden. Die advocaat ook idd. En ze snappen ook niet dat het ook is dat ze er allemaal om zitten te lachen pff. “Ik dacht dat het een mop was” hou toch op joh. Allemaal bang voor hun eigen hachje ofzo.

En Eus ook: ik verwerp het helemaal als het gebeurd is of niet gebeurd is pffff

Wat bagatelliseren we zegt die advocaat. ALLES. Echt vreselijk. Die vrouw wordt ook totaal niet serieus genomen.

Ik KOTS echt van deze mensen

5 likes

Ook zo tekenend dat Yesim niet aan tafel zit en de mannen wel. En dan moet ze ook nog haar mond houden van Johan de verkrachter.

Het hele programma voelt overigens echt aan alsof ze een soort gesprek hebben voorbereid waarin het precies zodanig genuanceerd wordt dat er net geen strafbaar feit meer is.

2 likes

Wtf zit die eus daar door iedereen heen te blaffen

2 likes

Hoe heet deze gast ook al weer ? Hij is toch een schrijver ofzo? Hij vind dat er teveel over gepraat wordt op de radio, my God. Het is toch juist de bedoeling dat we allemaal gaan praten hierover en actie ondernemen.

5 likes

huh ze hadden al een hekel aan hem en hebben hem nu te pakken? Wtf man, kan Eus ook ff van de buis

4 likes

OMG mevrouw aan de bar :sob:

4 likes

Ook echt deze hele narratief van Eus: ik geloof niet dat Johan een van ‘die genen’ is (verwijzend naar verhaal Ellen ten Damme). Bro wake up, weet je dan helemaal niets van seksueel geweld

Ja heel goed dat ze ook zei ‘ik heb een naam hoor’, waarop die gast zegt dat hij haar niet kent. Nou mag hopen dat je als je ingebeld wordt voor een programma dat je ff checkt wie er te gast zijn.

Oh en Johan vindt dat hij er toch wel vanuit mag gaan dat mensen die seksueel misbruikt zijn niet thuis mentaal ineenstorten nadat ze dit op tv gezien hebben.

11 likes

Advocaten aan het woord laten in zulke kwesties is iedere keer weer zo pijnlijk om te zien. Iedere kwestie weer gaan ze verdedigen waarom het geen strafbaar feit is/was. Daar gaat het toch niet om :sob:

Omdat het 20 jaar geleden nog niet strafbaar was, betekent toch niet dat het toen niet volkomen fout was. Wat hebben we nog een lange weg te gaan :sweat_smile:

7 likes

Ook meteen ontvolgd, bye bye

2 likes

“Haar probleem is”, wal-ge-lijk :face_vomiting:

Ohja even medelijden hebben met John de Mol hoor wat hij allemaal voor z’n kiezen krijgt

2 likes

Respect dat jullie het ĂŒberhaupt kunnen kijken, mijn bloed kookt al bij het lezen van dit alles.

27 likes