FF Boulevard #7

Arme mannen, zij leven in een tijd waarin de woke en cancel culture overheersend zijn. Renee slikt wel 15 grappen per week in, wat een arme man.

Oh en volgens Renee is het ook wel zielig voor Marco, al dat gezeik ook.

25 likes

Hij zei het gisteren totaal anders.

3 likes

Ik vind het ook walgelijk hoe erg Van der Gijp nu in de slachtofferrol kruipt. “Ik zou het liefst nu weggaan en naar huis gaan”. “Wat erg voor De Mol dat hij dit er nu weer bij krijgt” blablabla. En “Misschien moeten we dit programma, in deze tijdsgeest, niet meer live maken”
 En daar is ‘ie hoor: “Ik slik de hele dag door al grappen in”, de verkapte ikmagniksmeerzeggen :roll_eyes:

15 likes

Zou dat gesprek met Talpa nou al hebben plaatsgevonden hebben of hebben deze gasten nou serieus compleet vrij spel?

1 like

Dat zegt hij voor mijn gevoel alleen maar om het wat minder erg te laten lijken

2 likes

Het gezeik is zielig voor Marco enzo :sob::sob::sob::sob: wat is dit???

8 likes

echt een trainwreck, het wordt steeds erger

14 likes

Laat ze maar hun eigen graf graven dan. Kunnen ze morgen alsnog opdoeken.

14 likes

Mag het hopen idd

6 likes

Een programma als dit past misschien niet meer in deze tijd. De woke en cancel gemeenschap vindt dit programma vreselijk aldus Johan en Renee

Ehhh ik denk dat het punt vooral is dat zij als man anders zullen moeten gaan denken en dat ZIJ zelf dus een probleem zijn, niet het programma haha. Sukkels.

8 likes

W-t-f is dit?! Ik snap echt niet dat dit zomaar kan eigenlijk

6 likes

Waarom brengt niemand het gesprek op een kaars in de aars van JD?

13 likes

Nou ik kan me niet voorstellen dat John de Mol dit oké kan vinden na alles rondom the voice en de naam de Mol? Kan toch niet anders als dat hij hierop gaat ingrijpen? Alhoewel niets me nog zal verbazen hoor.

7 likes

Zal wel niets mee gebeuren. Lopen ook geen aangiften tegen hem itt marco en ali b. Wat natuurlijk niets zou moeten uitmaken.

3 likes

Ik las de quote net ook nog bij NOS. Er in gestopt heel duidelijk idd. Dat is iets heel anders dan rechtop tussen haar benen gezet, ik geloof er geen reet van.

8 likes

Kijkt iemand Jinek? Wat is die Arno Kantelberg walgelijk zeg :face_vomiting:

5 likes

Wel stukje van Lubach, maar vond dat ook matig met dat gelach van het publiek erbij.

2 likes

Heb nog wel een brede stompkaars staan. Zwart.

1 like

Dan had die dat toch echt vandaag al mogen doen. Slappe zak

5 likes

Precies! Maar zelfs al zou hij de vrouw niet gepenetreerd hebben
 In wat voor fucked up wereld leven we dat een (al dan niet echt gebeurde) verkrachting als een kekke anekdote kan worden gebruikt. Op nationale tv. En dat mensen de dader vervolgens verdedigen. Én een dag later een platform bieden om géén sorry te zeggen.

:exploding_head::sob:

24 likes