Arme mannen, zij leven in een tijd waarin de woke en cancel culture overheersend zijn. Renee slikt wel 15 grappen per week in, wat een arme man.
Oh en volgens Renee is het ook wel zielig voor Marco, al dat gezeik ook.
Arme mannen, zij leven in een tijd waarin de woke en cancel culture overheersend zijn. Renee slikt wel 15 grappen per week in, wat een arme man.
Oh en volgens Renee is het ook wel zielig voor Marco, al dat gezeik ook.
Hij zei het gisteren totaal anders.
Ik vind het ook walgelijk hoe erg Van der Gijp nu in de slachtofferrol kruipt. âIk zou het liefst nu weggaan en naar huis gaanâ. âWat erg voor De Mol dat hij dit er nu weer bij krijgtâ blablabla. En âMisschien moeten we dit programma, in deze tijdsgeest, niet meer live makenâ⊠En daar is âie hoor: âIk slik de hele dag door al grappen inâ, de verkapte ikmagniksmeerzeggen
Zou dat gesprek met Talpa nou al hebben plaatsgevonden hebben of hebben deze gasten nou serieus compleet vrij spel?
Dat zegt hij voor mijn gevoel alleen maar om het wat minder erg te laten lijken
Het gezeik is zielig voor Marco enzo wat is dit???
echt een trainwreck, het wordt steeds erger
Laat ze maar hun eigen graf graven dan. Kunnen ze morgen alsnog opdoeken.
Mag het hopen idd
Een programma als dit past misschien niet meer in deze tijd. De woke en cancel gemeenschap vindt dit programma vreselijk aldus Johan en ReneeâŠ
Ehhh ik denk dat het punt vooral is dat zij als man anders zullen moeten gaan denken en dat ZIJ zelf dus een probleem zijn, niet het programma haha. Sukkels.
W-t-f is dit?! Ik snap echt niet dat dit zomaar kan eigenlijk
Waarom brengt niemand het gesprek op een kaars in de aars van JD?
Nou ik kan me niet voorstellen dat John de Mol dit oké kan vinden na alles rondom the voice en de naam de Mol? Kan toch niet anders als dat hij hierop gaat ingrijpen? Alhoewel niets me nog zal verbazen hoor.
Zal wel niets mee gebeuren. Lopen ook geen aangiften tegen hem itt marco en ali b. Wat natuurlijk niets zou moeten uitmaken.
Ik las de quote net ook nog bij NOS. Er in gestopt heel duidelijk idd. Dat is iets heel anders dan rechtop tussen haar benen gezet, ik geloof er geen reet van.
Kijkt iemand Jinek? Wat is die Arno Kantelberg walgelijk zeg
Wel stukje van Lubach, maar vond dat ook matig met dat gelach van het publiek erbij.
Heb nog wel een brede stompkaars staan. Zwart.
Dan had die dat toch echt vandaag al mogen doen. Slappe zak
Precies! Maar zelfs al zou hij de vrouw niet gepenetreerd hebben⊠In wat voor fucked up wereld leven we dat een (al dan niet echt gebeurde) verkrachting als een kekke anekdote kan worden gebruikt. Op nationale tv. En dat mensen de dader vervolgens verdedigen. Ăn een dag later een platform bieden om géén sorry te zeggen.