FF Boulevard #7

Misschien wat cynisch, maar dit leidt de aandacht natuurlijk lekker af van de kwesties rondom zijn zoon.

1 like

Mijn mond viel ook echt open van de opmerking; ‘als we zo doorgaan houden we niemand meer over op tv’

Uhm ja Arno dat is idd echt het probleem :clown_face:

42 likes

Haha ook zo erg dat je dus eigenlijk zegt dat je je er bewust van bent dat dit blijkbaar de orde van de dag is?!

22 likes

Het lijkt me vooral geweldig als die complete BN’er scene gewoon irrelevant raakt en er een nieuwe groep BN’ers komt die wel fatsoenlijk zijn. Die oude garde die nu constant in opspraak komen zijn gewoon bang omdat ze dondersgoed weten dat ze vieze dingen hebben gedaan.
Carlo Boshardt is er ook weer zo mooi mee weggekomen…de meesten komen ermee weg, maar bang zijn ze allemaal.

19 likes

Waarom blijft het zo oorverdovend stil bij het gros van de Bn-ers? Van alle (mannelijke) bekende nederlanders die ik volg is er geen enkele die zijn mond open trekt. Allemaal onderdeel van het probleem wat mij betreft.

6 likes

Nee maar hij zit er wel heel vaak zeg laatste tijd. Zo irri als Jinek iemand teveel aandacht geeft

4 likes

Dan doet hij dat maar. Zijn wij verlost van zijn transfobische grappen en paardengegrinnik.

En wtf is er met Eus aan de hand. Aan de ene kant wilt hij bij de grachtengordel horen met zijn programma’s voor de npo. Aan de andere kant vindt hij zichzelf wel heel stoer om in het programma te ouwehoeren dat je niks meer mag tegenwoordig.

6 likes

Wel klasse dat het AD gewoon het woord verkracht gebruikt. Daar kunnen veel media wat van leren.

21 likes

Arno Kantelberg is sowieso een zak hooi

15 likes

Ik begrijp eigenlijk niet wat dat Mediacourant nu eigenlijk voor fenomeen is.

8 likes

Pfff ik word gewoon steeds bozer over deze hele situatie. Het is zo ontzettend erg voor het slachtoffer en alle andere slachtoffers van seksueel geweld:

Het weglachen van het verhaal door de tafelgasten, dat Derksen het überhaupt in zijn hoofd haalt dit verhaal als “leuke en vroeger was alles beter” anekdote te vertellen, de slappe reactie van Talpa, en de totaal ongeloofwaardige reactie van Derksen gisteren (er was zogenaamd niet gepenetreerd terwijl hij eerst nog anders beweerde - inclusief handbeweging).

Het was sterk geweest als Talpa Derksen niet meer aan het woord had gelaten maar een expert had laten vertellen waarom dit gedrag zo schadelijk is. Bij Jinek gebeurde dat gelukkig wel, maar daarna was een tafelgast het ook aan opnemen voor Derksen dus daarmee werd weer veel teniet gedaan.

11 likes

“ze heeft nog geluk gehad dat er geen honkbalknuppel lag, haha hahahahaha.”

Woede, verbijsterd, verdrietig en walging voel ik. Laat staan wat die arme vrouw voelt…
Ik snap niet dat deze klomp aan cellen nog veilig over straat kan.

Het zou maar eens gaan over een vrouw die trots verteld dat ze een kaars in een hol van een man had gestopt. Zij zou het daglicht niet meer zien.

Maar hij… Deprimerend dit weer.

13 likes

Ik vind het een eigenlijk gewoon juichechannel maar dan met website.

3 likes

Gatverdamme echt hè, er zijn zoveel dingen fout aan deze hele fucked up scene maar wat ik nog het ergste vind is dat de hele studio er fucking lacherig over doet. En dat Derksen het ook aanhaalt als “deze verhalen heeft iedereen, zo ging dat vroeger” en het daarmee allemaal bagataliseert. Dat is ZO ZIEK en bevestigd toch alleen maar dat dit een systematisch probleem is van hoe mannen zich vrouwenlijven en seksuele handelingen toe-eigenen zonder ook maar stil te staan bij consent?! Bah zeg.

15 likes

Dit maakt me zo boos. Talpa zegt enorm geschrokken te zijn, het een ernstige zaak te vinden en op de kortst mogelijke termijn met JD in gesprek te willen gaan.

Maar ondertussen gebeurt er niets en krijgen die engnekken gewoon nogmaals een podium om hun idiote denkbeelden te ventileren. Onbegrijpelijk.

Ik ben het heel erg eens met wat schrijfster Roxane van Iperen zegt over de omstanders (waaronder dus ook werkgever Talpa).

“Derksen biecht lachend een gruweldaad tegen een vrouw op (waar of niet waar), ervan uitgaand dat collega’s, werkgever, vrienden en kijkers hem er niet genadeloos voor afstraffen. Dit gaat over de omstanders”.

40 likes

Iedereen die hierbij begint over cancelcultuur is toch ook wel echt een karikatuur van zichzelf.

9 likes

Die opmerkingen op youtube, moraalridders, zeikerds, dat derksen een held is, en er wordt hem zelfs sterkte gewenst. Echt 9 van de 10 dat soort opmerkingen.

Ben blij dat een vriend direct zei: een hele misselijke man is dat.

Oja de reacties onder deze video dus, echt allemaal pro johan derksen.

4 likes

Nog even over kijkcijfers. Het gros van NL draagt niet bij aan de kijkcijfers. Maar bij 1250 huishoudens (2800 personen) wordt hun kijkgedrag geregistreerd met apparatuur. Het is een steekproef. Dus je kan gewoon iets kijken zonder dat het direct invloed heeft op de kijkcijfers.

1 like

Vind dat zó achterhaald… het is 2022, die kastjes kunnen toch wel gewoon vervangen worden en alle info uit de digitale tv van KNP/ZIGGO/NLziet etc halen.

17 likes

Iets met privacy? Die mensen kiezen ervoor om al hun kijkgedrag gemonitord te hebben, ik wil dat niet.

4 likes