FF Boulevard #7

Ik ben meestal niet zo positief over Angela de Jong maar ze doet het prima bij VI nu.

5 likes

Ja zij is van wat ik vaak lees en zie wel erg sterk als het om dit soort onderwerpen gaat

4 likes

Voor wie een analytische kijk op zijn uitlatingen wil:

DPG Media Privacy Gate

In dit artikel leggen ze uit hoe zijn woordkeuze en de reacties van de anderen alles nog erger maken dan het al is.

15 likes

Johan stopt ermee. Maar heeft er nog steeds niks van begrepen :+1: slachtofferrol staat hem niet hoor :roll_eyes:

Ze stoppen er dus allemaal mee.

9 likes

Geen zin om te kijken, maar ik lees wisselende berichten.
Edit: Ik zapte even langs en hoorde Derksen alleen zeggen dat het enige geestelijk onafhankelijke programma nu de nek om is gedraaid. Hardop gelachen en de tv uitgezet. Wat een grootheidswaanzin.

3 likes

Hebben ze dat gezegd? Ik wilde net talpa mailen.

Wilde het checken, kan het nergens vinden. En hij heeft dit vaker gezegd. Google op ‘derksen stopt’:

2 likes

Ze stoppen met het programma?

5 likes

Ja hij zei dat hij ermee stopte. En wilfred zei toen dat ze er dan allemaal mee zouden stoppen.

Er is ook geen reclame omdat de sponsors ermee gestopt zijn

Ja dat zeiden ze wel @Scorpiovibes

3 likes

‘Je kunt niet eens meer een programma maken waarin je als daders onder elkaar kunt lachen over een verkrachting’

Boo-fucking-hoo.

68 likes

Volgens mij hebben ze al vaker gezegd ermee te stoppen, ik geloof het pas als het zo ver is

17 likes

Het is echt de omgekeerde wereld hé, waarom begrijpen ze niet dat al lachend vertellen dat je een kaars in een bewusteloze naakte vrouw hebt gestopt verkrachting is en lachen ze daar om :exploding_head:. En waarom supporten zoveel mannen hem nog? Wtf

En dan foeteren dat je “erger dan putin blijkt te zijn” als je ter verantwoording wordt geroepen en mensen niet meer met je willen samenwerken zo walgelijk en genant.

11 likes

Dit zei Angela ook :joy: maar ik denk wel dat ze echt ermee stoppen nu.

5 likes

Om volgend jaar weer terug te komen met een of ander voetbal mannenpraat of verkrachtingsprogramma

Ik geloof het pas als het daadwerkelijk gebeurt

10 likes

Wauw, duidelijk wie het echte slachtoffer is.

begint Johan zijn relaas. „Vijftig jaar geleden heb ik een incident meegemaakt”

Nou Talpa, als je nu nog niet ingrijpt.

7 likes

Voor iedereen die niet naar vandaag inside heeft gekeken
 misschien stoppen ze, misschien ook niet.

Sjongejonge.

4 likes

‘Kijk, een heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.’

Eikel. Ik ga alsnog Talpa mailen.

2 likes

Ik vind het zo raar dat het fotoshoppen van de kardashians zo ver gaat dat ze hun kinderen gaan fotoshoppen.

8 likes

Oh geen idee. Ik kijk er nooit naar haha.
Ik heb me hier doorheen geworsteld maar er werd een hoop gepraat en heel weinig gezegd.

Het was inderdaad nogal twijfelachtig allemaal, slappe zakken.

1 like

Dit is echt weird :smiling_face_with_tear:

6 likes

Fidan is het nu bij Op1 ook aan het opnemen van Johan. Ik zit echt naar m’n tv te schreeuwen. Waarom begrijpt zij niet dat het hele punt of hij het gedaan heeft of niet nu op dit moment niet het allergrootste probleem is?

5 likes