Hm ja dat is ook wel weer zo.
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet sowieso al bijgehouden wordt? Zal wel in de voorwaarden staan
Maar het is nooit echt te meten, zoveel mensen kijken een uitzending nog later terug etc.?
Nog even in reactie op jou: Heel eerlijk gezegd vind ik jouw reactie nu echt precies het maatschappelijk probleem rondom seksueel grensoverschrijdend gedrag en aanranding/verkrachting. Vrouwen die zelfs vinden dat hij dit kan zeggen? Johan Derksen maakt aan de lopende band vrouwonvriendelijke en zelfs vrouwhatende opmerkingen, echt tijd dat ze hem van de buis mieteren.
Ben benieuwd hoe je er nu naar kijkt na de uitzending van gisteren.
Ik vrees dus echt dat ze hem niet van de buis gaan mieteren.
Blijft Johan Derksen gewoon nog op tv? (dus niet wat je graag zou zien maar wat je verwachting is) .
- Ja helaas wel
- Nee hij rot gelukkig op
0 stemmers
Alles is te meten. Je zou eens moeten weten wat er allemaal van je aan data opgeslagen wordt als je een website bezoekt. Waarom zou dat met tv anders zijn?
Heb t over de kijkcijfers, dat kunnen ze naderhand misschien allemaal meten maar het wordt vaak de dag erna in het nieuws geknald, oh ja zo en zoveel mensen zaten gisteravond voor de buis. Dus ze maken wel een eeenorm grote schatting denk ik.
Die cijfers moeten aanbieders (ziggo, kpn, etc) dan wel delen met dat onderzoeksbureau. En waarom zouden ze dat als commercieel bedrijf doen, behalve voor geld. Ik denk dat het daarom nog zo houtje touwtje is.
net ook een vet lange mail gestuurd, gaan ze toch allemaal geen fuckerdefuck mee doen but still
Ja en nee. Het is beetje achterhaald, maar de kastjes meten veel meer dan wat er gekeken wordt. Er wordt ook bijgehouden wie* er kijkt en hoelang. Ze zouden indd de data kunnen gebruiken van digitale televisie alleen is die informatie niet voldoende en daarnaast kan het niet zomaar wegens de privacy wet.
*daarom zijn die kastjes zo kut. Het is heel anders tv kijken, want zodra iemand meekijkt moet die genen zich ook aanmelden op dat apparaat. Het is best een gedoe en klinkt makkelijker dan het werkelijk is. Het is niet alleen maar een kastje dat aan staat.
Ik heb niet eens Nederlandse zenders, toch kijk ik het heel vaak. Ik kan het terugkijken, streamen etc. Die hele meting slaat toch op kak.
Oh die Emile…. Ik herinner me nu ook weer dat hij mij zijn nummer heeft gegeven omdat hij me graag wilde coachen. Ik was 17
Is hij nog steeds niet dood joh …
Had al zo lang niets meer over hem gehoord dat ik dat dacht
Nee, hij is weer vader geworden of hij wordt weer vader.
En hij is pas 50 hè
De eerste sponsor heeft zich inmiddels ook teruggetrokken. Ik hoop dat de rest volgt.
Edit: nog even met bron. En ook fijn dat de staatssecretaris de uitzending van gisteren als net zo problematisch beschouwt als die van dinsdag.
Pffff wat een genot voor de mensheid deze man
Aaah de goede oude tijd waarin je nog een vrouw kon verkrachten zonder consequenties . Wat een gemis.