Ik ben meestal niet zo positief over Angela de Jong maar ze doet het prima bij VI nu.
Ja zij is van wat ik vaak lees en zie wel erg sterk als het om dit soort onderwerpen gaat
Voor wie een analytische kijk op zijn uitlatingen wil:
In dit artikel leggen ze uit hoe zijn woordkeuze en de reacties van de anderen alles nog erger maken dan het al is.
Johan stopt ermee. Maar heeft er nog steeds niks van begrepen
slachtofferrol staat hem niet hoor ![]()
Ze stoppen er dus allemaal mee.
Geen zin om te kijken, maar ik lees wisselende berichten.
Edit: Ik zapte even langs en hoorde Derksen alleen zeggen dat het enige geestelijk onafhankelijke programma nu de nek om is gedraaid. Hardop gelachen en de tv uitgezet. Wat een grootheidswaanzin.
Hebben ze dat gezegd? Ik wilde net talpa mailen.
Wilde het checken, kan het nergens vinden. En hij heeft dit vaker gezegd. Google op âderksen stoptâ:
Ze stoppen met het programma?
Ja hij zei dat hij ermee stopte. En wilfred zei toen dat ze er dan allemaal mee zouden stoppen.
Er is ook geen reclame omdat de sponsors ermee gestopt zijnâŠ
Ja dat zeiden ze wel @Scorpiovibes
âJe kunt niet eens meer een programma maken waarin je als daders onder elkaar kunt lachen over een verkrachtingâ
Boo-fucking-hoo.
Volgens mij hebben ze al vaker gezegd ermee te stoppen, ik geloof het pas als het zo ver is
Het is echt de omgekeerde wereld hé, waarom begrijpen ze niet dat al lachend vertellen dat je een kaars in een bewusteloze naakte vrouw hebt gestopt verkrachting is en lachen ze daar om
. En waarom supporten zoveel mannen hem nog? Wtf
En dan foeteren dat je âerger dan putin blijkt te zijnâ als je ter verantwoording wordt geroepen en mensen niet meer met je willen samenwerken zo walgelijk en genant.
Dit zei Angela ook
maar ik denk wel dat ze echt ermee stoppen nu.
Om volgend jaar weer terug te komen met een of ander voetbal mannenpraat of verkrachtingsprogramma
Ik geloof het pas als het daadwerkelijk gebeurt
Wauw, duidelijk wie het echte slachtoffer is.
begint Johan zijn relaas. âVijftig jaar geleden heb ik een incident meegemaaktâ
Nou Talpa, als je nu nog niet ingrijpt.
Voor iedereen die niet naar vandaag inside heeft gekeken⊠misschien stoppen ze, misschien ook niet.
Sjongejonge.
âKijk, een heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.â
Eikel. Ik ga alsnog Talpa mailen.
Ik vind het zo raar dat het fotoshoppen van de kardashians zo ver gaat dat ze hun kinderen gaan fotoshoppen.
Oh geen idee. Ik kijk er nooit naar haha.
Ik heb me hier doorheen geworsteld maar er werd een hoop gepraat en heel weinig gezegd.
Het was inderdaad nogal twijfelachtig allemaal, slappe zakken.
Dit is echt weird ![]()
Fidan is het nu bij Op1 ook aan het opnemen van Johan. Ik zit echt naar mân tv te schreeuwen. Waarom begrijpt zij niet dat het hele punt of hij het gedaan heeft of niet nu op dit moment niet het allergrootste probleem is?