70 toch?
Voor wat het waard is: eerste sponsor van Vandaag Inside is al afgehaakt (Stella Fietsen).
Waarom je ĂŒberhaupt nog sponsorde is natuurlijk ook een vraag maar hopelijk volgt de rest ook snel.
Neeeee dat in zân paspoort klopt niet. Hij is nu 52!
Ook een pareltje hoor.
Maar hoe weet Ratelband eigenlijk al zeker dat het een jongetje is, terwijl de geslachtsbepaling doorgaans rond de twintigste week van de zwangerschap plaatsvindt? âDat heb ik vier maanden geleden al geregeld, omdat ik per se een zoon wilde. Ik heb kennis daarover weggehaald bij de Masai, een stam in Kenia. Die hebben mij verteld over een techniek waarmee ze zĂ©lf bepalen of ze een jongetje of meisje krijgen. Later kwam ik een kippenfokker tegen die zei dat ook zij technieken gebruiken om een hen of een haan te krijgen. Dus dat is geregeld.â
âDoor mijn handelen en denken, door een jongere vrouw te nemen en nu weer vader te worden is het in feite een self-fullfilling prophecy geworden. Straks moet ik weer luiers verschonen, rekken en strekken en spelen. Dat is heel gewoon voor een man van 52 jaar. En waar je mee omgaat, word je mee besmet.â
Jaa jeetje echt lichtgeraakt gedoe om een kaars in je kut, je mag ook niks meer tegenwoordig pff.
Ik kreeg een pushbericht en ik dacht bijna dat er stond Talpa neemt afscheid van Johan Derksen, maar volgens mij was het âferm afstand van zijn uitsprakenâ
Mogen ze als een soort jongetjes van vier jaar oud hun excuses aanbieden op tv. Beetje laat ook om actie te ondernemen, Talpa? Zeker omdat sponsoren dreigen weg te lopen ofzo pas.
Yep, vanavond gaan ze excuses maken. Hoe verzinnen ze het? Alsof daar iets van gemeend is als je gisteren nog stellig roept dat niet te willen en gaan doenâŠ
Waarom mag dit nog op tv?
Wat een farce
Dit ook. Talpa doet - verrassend - wederom alsof ze als bedrijf geen enkel aandeel of verantwoordelijkheid hebben. Bespottelijk.
Talpa Network laat weten het van belang te vinden dat de discussie in de openbaarheid wordt gevoerd. 'Het nu overhaast stoppen van het programma draagt niet bij aan een oplossing. In afwachting van het verloop van deze belangrijke discussie zullen wij ons beraden op eventuele verdere stappen."
En dat wordt de derde avond kijkcijfers scoren.
(edit: ik weet niet waarom er een winking eye emoji stond? Geeft een rare toon aan mijn bedoeld als boze post, sorry voor mensen die dachten dat ik het grappig zou vinden. Heb ze verwijderd)
Inderdaad totaal belachelijk. âDraagt niet bij aan een oplossingâ Wat is volgens hun dan de oplossing? Er is daar echt niemand met een eigen moreel kompas. Ze proberen er mee weg te komen met zo min mogelijk actie.
Zoals verwacht, veel loze woorden en geen daden van Talpa. Vanavond nog even hoge kijkcijfers scoren en als ook deze storm weer is overgewaaid op de oude vertrouwde voet weer verder.
Ik hoop dat er meer sponsors zullen afhaken. Inkomstenverlies is het enige wat ze echt raakt.
Ik vind het ook best raar dat als er vanuit het OM een onderzoek loopt dat Talpa iemand nog op tv wil hebben? Net als alles rondom Johnny, zou dan in afwachting van een onderzoek/rechtszaak iemand toch even geen podium geven?
Of zeg ik nu dingen volledig in strijd met onschuldig tot het tegendeel bewezen is, Nederland is een vrij land, geen trail by media etc?
Gelukkig is de doelgroep van Fawrynotsawry niet heel erg representatief.
Mijn witte mannelijke boomercollegaâs vinden hem allemaal een walgelijke vent die van de buis af moet gelukkigđ.
Jezus die Fawry is ook geen helder licht he
Ik kon even niet meer bedenken wat JD hiervoor allemaal precies heeft gezegd - al herinnerde ik me al wel dat het niet veel goeds was. Ben even gaan googelen en kwam dit artikel tegen met al zijn walgelijke uitspraken: DPG Media Privacy Gate. Als je dit overzicht zo ziet dan snap je toch niet waarom deze man nog op tv is, aandacht krijgt en zo wordt toegejuicht.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt me ook niet echt van toepassing als hij zelf het verhaal vertelt toch? Ik snap ook echt niet dat Talpa hem nog op tv wil idd
Inmiddels het statement van Talpa ook als reactie op de mail gekregen. Hoop dat ze het druk hebben daar.
Volgens mij zat Roos er nog niet zo lang. En in haar podcast heeft ze eens iets over gezegd als dat zij daar als âhet vrouwelijke geluidâ kon zitten. Dat als er weer eens iets vrouwonvriendelijks werd gezegd, er dan iig iemand aan tafel zat die haar bek erover opentrok. Ik heb het nooit gezien dus weet niet hoe ze het deed en zou daar zelf nooit gaan zitten. Maar ik kon haar redenering wel enigszins volgen: het is er en het is kut, dan beter daar aan tafel een tegengeluid laten horen. Vind het wel heel goed dat ze nu gestopt is.