Nog een sponsor (Toto) die afhaakt bij Vandaag Inside. En diverse radiostations verbreken ook de banden met JD. Ik hoop dat hij zo’n paria wordt, dat Talpa straks geen keus meer heeft.
Mijn ouders zijn het met hem eens dat het in ‘een andere tijdsgeest’ was. En ik krijg het niet aan hun verstand gepeuterd dat dat altijd fout is geweest. Wel heeft mijn vader gisteren geen VI gekeken en dat is een grote stap voor de mensheid.
Maar men wat een naar nieuws steeds
Het enige ‘voordeel’ is dat er nu zo’n duidelijke discussie leeft die als het goed is uiteindelijk heel veel vooruitgang gaat brengen, net als de eerste #metoo beweging. Elke keer gaat het te langzaam, maar we gaan in elk geval vooruit. Hoeveel mensen zich onmiddellijk uitspraken na zijn achterlijke optreden geeft me wel echt hoop.
Zo probeer ik in elk geval maar met dit soort situaties om te gaan anders word ik een (edit: nog grotere) mannenhater die geen zin meer heeft in het leven.
Ben het niet met je oneens hoor, wat ik al zei: ik zou er zelf niet zijn gaan zitten. Maar dit was haar redenering.
Ok wat een zielig gedoe van Johan Derksen
Ik ben meestal niet zo positief over Angela de Jong maar ze doet het prima bij VI nu.
Ja zij is van wat ik vaak lees en zie wel erg sterk als het om dit soort onderwerpen gaat
Voor wie een analytische kijk op zijn uitlatingen wil:
In dit artikel leggen ze uit hoe zijn woordkeuze en de reacties van de anderen alles nog erger maken dan het al is.
Johan stopt ermee. Maar heeft er nog steeds niks van begrepen slachtofferrol staat hem niet hoor
Ze stoppen er dus allemaal mee.
Geen zin om te kijken, maar ik lees wisselende berichten.
Edit: Ik zapte even langs en hoorde Derksen alleen zeggen dat het enige geestelijk onafhankelijke programma nu de nek om is gedraaid. Hardop gelachen en de tv uitgezet. Wat een grootheidswaanzin.
Hebben ze dat gezegd? Ik wilde net talpa mailen.
Wilde het checken, kan het nergens vinden. En hij heeft dit vaker gezegd. Google op ‘derksen stopt’:
Ze stoppen met het programma?
Ja hij zei dat hij ermee stopte. En wilfred zei toen dat ze er dan allemaal mee zouden stoppen.
Er is ook geen reclame omdat de sponsors ermee gestopt zijn…
Ja dat zeiden ze wel @Scorpiovibes
‘Je kunt niet eens meer een programma maken waarin je als daders onder elkaar kunt lachen over een verkrachting’
Boo-fucking-hoo.
Volgens mij hebben ze al vaker gezegd ermee te stoppen, ik geloof het pas als het zo ver is
Het is echt de omgekeerde wereld hé, waarom begrijpen ze niet dat al lachend vertellen dat je een kaars in een bewusteloze naakte vrouw hebt gestopt verkrachting is en lachen ze daar om . En waarom supporten zoveel mannen hem nog? Wtf
En dan foeteren dat je “erger dan putin blijkt te zijn” als je ter verantwoording wordt geroepen en mensen niet meer met je willen samenwerken zo walgelijk en genant.
Dit zei Angela ook maar ik denk wel dat ze echt ermee stoppen nu.
Om volgend jaar weer terug te komen met een of ander voetbal mannenpraat of verkrachtingsprogramma
Ik geloof het pas als het daadwerkelijk gebeurt
Wauw, duidelijk wie het echte slachtoffer is.
begint Johan zijn relaas. „Vijftig jaar geleden heb ik een incident meegemaakt”
Nou Talpa, als je nu nog niet ingrijpt.
Voor iedereen die niet naar vandaag inside heeft gekeken… misschien stoppen ze, misschien ook niet.
Sjongejonge.