‘Kijk, een heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.’
Eikel. Ik ga alsnog Talpa mailen.
‘Kijk, een heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.’
Eikel. Ik ga alsnog Talpa mailen.
Ik vind het zo raar dat het fotoshoppen van de kardashians zo ver gaat dat ze hun kinderen gaan fotoshoppen.
Oh geen idee. Ik kijk er nooit naar haha.
Ik heb me hier doorheen geworsteld maar er werd een hoop gepraat en heel weinig gezegd.
Het was inderdaad nogal twijfelachtig allemaal, slappe zakken.
Dit is echt weird
Fidan is het nu bij Op1 ook aan het opnemen van Johan. Ik zit echt naar m’n tv te schreeuwen. Waarom begrijpt zij niet dat het hele punt of hij het gedaan heeft of niet nu op dit moment niet het allergrootste probleem is?
Van een vrouw die met iemand als Wierd Duk een relatie kan hebben verbaast het me niet heel erg eigenlijk
Omdat ze weer een relatie heeft met Wierd Duk, dat doet haar geen goed zo te horen.
inderdaad wat een domme vrouw is zij, waarom krijgt ze nu weer een platform op op1
HOLY wat zegt zij?!! ‘Omdat hij zegt dat alle mannen dit wel eens gedaan hebben, is dat dan zo verkeerd? Hij wilde het juist bespreekbaar maken’
Sorry WAT
Nou ik ben opzich wel blij dat mijn generatie het niet oke vindt om een kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw te douwen maar ok
Dat is vast een gebrek aan nieuwsgierigheid volgens Wierd. (Janken ook om alle hartjes die hij hiervoor krijgt.) Het lijkt wel nog nooit zo makkelijk geweest om het kaf van het koren te scheiden.
Nou ik haat weer eens iedereen.
Ugh ik had het er gisteren nog met mijn ouders over hoe die tijd toch ‘geromantiseerd’ wordt. Mijn moeder heeft zich vaak niet veilig gevoeld en ze zeiden dat ik echt blij moeten zijn dat we in deze tijd leven (nog steeds niet perfect) waarbij je vrij bent om zelf te beslissen waar je aan toe bent en hoe je wilt zijn.
Het wordt steeds makkelijker?
Stap 1.
Geloof je in het coronavirus?
Ja => ga naar stap 2
Nee => ga naar stap 3
Stap 2.
**Vind je iemand penetreren met een kaars horen bij een jaren 70 tijdsgeest?
Ja => ga naar stap 3
Nee => Gefeliciteerd, u bent behoort nog tot de beschaving.
Stap 3.
Ik heb De verschrikkelijke jaren tachtig nog niet gezien of gelezen, maar volgens mij wordt daarin precies dit duidelijk gemaakt wat jij en @Crusti_Croc zeggen.
Edit: 100% dat Wierd tone policing verkeerd uitspreekt, zie ik nu. Snapt er duidelijk de ballen van.
Wierd is weird
Edit: ooh dit gaat niet over Wierd. Laat maar
Kijkt iemand Shownieuws? Die ene vent doet echt walgelijk vind ik. ‘Een echte journalist zoekt die vrouw nu op’ Maarja zij vallen ook onder Talpa dus ze moeten vast zo praten
Je zou die vrouw nu maar zijn hè… Zo verschrikkelijk
Ik kan niet meer. Met z’n ‘ik kom net uit New York’ Blijven hameren op alle details, ALLES, maar dan ook alles doen om het maar niet te hoeven hebben over het maatschappelijke probleem waar het echt om gaat.
WAAROM kunnen deze mensen niet gewoon zeggen ‘ja dit is inderdaad een probleem en dit was niet oké’ en daarna hun bek houden.
Ik ben zo kwaad. Waarom begrijpen mensen dit nou toch niet