FF Boulevard #7

Maar echt, alsof die vrouw ook maar iemand IETS verschuldigd is?!

4 likes

Wal ge lijk. Wat lult hij dom zeg. “Het verhaal is sowieso sterk aangedikt en waarschijnlijk niet eens waar” oke ja dan is verkrachting wel om te lachen inderdaad :woman_shrugging: Jezus wat een kutvent, rot op.

Ook echt: “die vrouw is niet eens gehoord, misschien heeft zij het wel totaal anders beleefd”. Serieus?!?

8 likes

Ik word echt zo moe van hoe hard we moeten schreeuwen om begrepen te worden. Ik walg echt van die mannen bij VI en hun uitspraken. Ik vond dit:

“In het hele gesprek van de mannen leek maar niet door te dringen hoe kwetsend alles is wat ze vandaag en gisteren zeiden”, aldus Hamer. “Het ging weer vooral over hoe zwaar zij het zelf hadden en dat ze geen foute grappen meer mogen maken. Het hele grote probleem achter hun uitspraken werd niet besproken. Ik vond het heel teleurstellend.”

Uit dit artikel: Dit gebeurde tot nu toe na de uitspraken van Johan Derksen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Wel heel passend en treffend.

35 likes

Oh ja hij blijft vast op tv en als hij doodgaat dan word er vol lof over hen gesproken in een programma. Zijn foute kanten worden dan weg gezet als “ah ja zo was hij gewoon”

Ik hoor die mensen die zo anti cancel cultuur zijn nou nooit eens zinvolle dingen roepen als er sex videos gelekt worden. Dan staan ze ineens vooraan om diegene door t slijk te halen.

11 likes

:raised_hands: haah aah hij heeft alleen medelijden met zichzelf. Juist omdat de witte, heteroman jaren (wat zeg ik eeuwen) alles maar vrijelijk heeft kunnen doen, is het tegengeluid nu eindelijk zo groot!

Woke cultuur is niet iets voor de lol, het is een must!

Vind het ook echt zwak van Talpa dat zij Derksen en co een platform geven voor dat slappe zelfmedelijden. Hoe sterk was het geweest als ze niet zelf konden bepalen dat ze ermee stopten, want nu doen ze het al dan niet, op hun eigen voorwaarden🖕

Wel echt top dat Toto zich terugtrekt! Dat zelf zeker effect hebben gehad. Enige motivatie wss om John de Mol actie te laten ondernemen.

11 likes

Het zegt wel heel erg veel dat een man ‘rare eend’ heet en dan nog series word genomen door andere mannen. Een vrouw met zon naam was allang vierkant uitgelachen

10 likes

Ik vond de aflevering van gisteren en de rol van Talpa echt een complete aanfluiting.

Derksen had al een kans gekregen om zijn excuses aan te bieden en hij heeft toen heel duidelijk gemaakt dat hij niet van plan was dat te doen. Waarom krijgt hij de dag daarna dan in hemelsnaam nogmaals een podium? En dan ook nog doodleuk compleet in de slachtofferrol stappen: oooh ooh de woke en cancelcultuur heeft gewonnen :unamused:

Echt wat een slappe hap. Talpa had meteen na de eerste aflevering moeten ingrijpen. Nu heeft hij twee keer de kans gehad om nog meer onzin de wereld in te helpen. En hij heeft nu ook nog eens enigszins de eer aan zichzelf te weten te houden door zelf op te stappen. Lekker makkelijk voor Talpa.

11 likes

Tere zielen? Gebrek aan nieuwsgierigheid?? Hallo?? We hebben het over VERKRACHTING

Wat is er mis met iedereen? Hoe kun je het daar voor opnemen??

7 likes

Ik vind dat je dit niet eens meer cancelcultuur kan noemen. Volgens mij refereren veel mensen daaraan wanneer je 1 keer een fout maakt en je daarna aan de schandpaal wordt genageld. Maar bij deze mannen is het al de zoveelste fout, het lijkt me niet meer dan terecht dat ze eens van tv af moeten.

6 likes

Johan Derksen is toch al eens eerder gestopt met VI en daarna weer teruggekomen? Cancel culture doesn’t exist

5 likes

De broer van Wierd Duk is mijn gynaecoloog.

16 likes

Cancelcultuur? Sowieso het feit dat hij het zelf bepaald dat hij stopt :woman_shrugging:

Nu ook weer:

• Johan biecht een verkrachting op, en mensen reageren hier op.
  • Talpa doet niet echt iets en zegt ooeie bied je excuses aan, wat vervolgens niet gebeurd.
  • Sponsors stappen op → pas dan grijpt de Mol en en “moeten” ze wel hun excuses aanbieden
  • JD en co doen dat nog steeds niet, sterker nog ze krijgen de vrijheid en macht om zelf op te stappen, alsof zij het slachtoffer zijn

Uugh wordt hier zo boos van!! Johan Derksen zal niet veranderen, maar stop dan in elk geval deze lamzak te faciliteren en hem die macht toe te eigenen. Vind de lafheid van Talpa bijna nog kwalijker dan JD die ergens op z’n manneneilandje in zelfmedelijden de zogenaamde cancelcultuur zit te hate

21 likes

Ik vind de mannen Vandaag Inside echte dramaqueens. Ze zeiken alles en iedereen af, maar zodra zij hun verantwoordelijkheid moeten nemen: “Boehoe dan stoppen we ermee.”

Wedden dat ze na de zomer weer op de buis zijn :cry:

10 likes

Waarom klinkt Wierd Duk alsof hij regelrecht uit Duckstad gelopen komt

Also een ander woord voor eend is Woerd, toeval? I think not, open je ogen mensen!!!

32 likes

Als moeder van 3 jongens wil ik dit nog even gezegd hebben;

21 likes

“Voor een type zoals ik is kennelijk geen ruimte meer.”

Juist, Johan. :clap:

Jammer dat hij de kans heeft gekregen zelf het besluit te nemen te stoppen, maar hij had ook geen keus meer. Ik geloof (hoop!) niet dat hij hier nog op terug kan komen. Daarvoor wordt hij te veel uitgekotst. Eindelijk.

Het gaat misschien langzaam, maar tijden zijn toch aan het veranderen. Van de John de Mollen op deze wereld moeten we het nog steeds niet hebben, maar de publieke opinie is nu wel zo sterk dat types als JD hier uiteindelijk niet meer mee wegkomen. En dat was een aantal jaren geleden (voor #metoo) waarschijnlijk nog wel gebeurd.

13 likes

Maar tegelijk is het wel anders in je zoon op te voeden met nadruk op om toestemming vragen dan sommige ouders doen. Als in jouw huis al veel vrouw onvriendelijke tv aan staat en je zelf denigrerend doet tegen je vrouw, is dat een andere basis dan zonen die geleerd worden dat je geen ‘rechten’ hebt.
Dit is geenszins een excuus om zoiets te doen op latere leeftijd, maar je kunt er toch wel nadruk op leggen?

Edit: het lijkt me logisch dat je je zoon niet als naar persoon opvoedt.

6 likes

Uh ja?? Er zijn nu ook genoeg mannen die zwijgen, het bagitaliseren, erom lachen, die roepen dat je ook niks meer mag zeggen tegenwoordig. Dit gaat vele male verder dan alleen je kind leren dat je met je tengels van een ander afblijft.

7 likes

Maar beloven dat jij je kind niet als verkrachter opvoedt schiet denk ik bij veel mensen in het verkeerde keelgat. Met deze post volledig eens, dit moeten we onze zonen leren. Want helaas zullen er altijd verkrachters blijven, maar hopelijk kunnen we wel naar een maatschappelijk waar dat idd niet meer wordt weggelachen of slachtoffers niet worden geloofd. Daar kunnen we denk ik met zijn allen aan bijdragen.

Edit het schiet trouwens bij mij verkeerd omdat ik ergens lees van nee mijn zoon zou dat nooit doen en dat kunnen we helaas nooit garanderen denk ik. Maar je kan wel al dit doen om mannen idd niet als vrouwenhater op te laten groeien

14 likes

Ik begrijp de intentie wel, maar het is een onzin quote.
Je kan nooit beloven dat je zoon z’n vrouw achter gesloten deuren niet in mekaar timmert, of in de kroeg naar billen grijpt.

Je best doen, ja dat kan.
Beloven? Onzin.

49 likes