Ik begrijp je frustratie precies. Denk bijna iedereen hier wel.
Het irriteert mij ook mateloos hoe weinig (of eigenlijk gewoon niemand) van mijn vrienden/familie/kennissen hier een duidelijke mening over hebben behalve “Ach…ja…” op z’n meest.
Maar dat je dit doet en vervolgens wél bij Boulevard dat Derksen wel recht heeft van meningsvrijheid. Wtf het gaat hier zijn accountability, niet zijn mening of hij het wel of niet nodig vind sorry te zeggen
verkrachting ≠ mening
Ik zat net eens te denken, zou het te maken kunnen hebben met dat het Johan is die het gezegd heeft?
Zou het kunnen dat mensen zijn afgestompt door alle achterlijke en eindeloze controversiële uitspraken van Derksen en Co in de afgelopen 30 jaar op TV?
Stel dat pakweg Victor Brand zoiets in een live interview zou zeggen, zouden de reacties dan feller zijn geweest?
Ik denk van wel, omdat niemand zoiets van hem ziet aankomen
Het is maar gedachtekronkel he, geen excuus.
Oh het ligt zeker aan de persoon. Dat is het kromme aan dit alles…en precies waarom het zo frustrerend is dat er zoveel verdediging is voor hem.
Het is een beetje zo van “Ach, het is Piet, die roept altijd maar wat…zat vorige week ook nog aan m’n kont maar joh, hij had weer wat biertjes op”.
Hij is een standaard drinker, geen alcoholist!!!
“Jij verwisselt toch ook elke dag je tampon? Nou…hij doet elke dag UN biertje”.
Deze snap ik niet.
Victor is zeker aan onze zijde. Daar ga ik tenminste vanuit anders verlies ik echt alle hoop in iedereen.
Dat was een uitspraak die ik wel eens te horen heb gekregen, zo van “Jullie vrouwen doen elke dag tampons erin, en wij elke dag een biertje”.
Eus is het nu weer bij Jinek voor JD aan het opnemen, ben ook echt zo klaar met hem
Die man is een opportunist, dat merk je ook aan zijn manier van “interviewen”. Altijd op zoek naar de drama. Kon net zo goed Yvonne C. zijn.
Dit denk ik sowieso. Moest vandaag denken aan toen boef een vrouw een kech had genoemd heel Nederland er over viel en dat dit maar een beetje dom wordt weggelachen. Ik keur het allebei niet goed, maar vond dit wel een typisch voorbeeld.
Boef is ook gekleurd (om het even netjes te zeggen). Typisch weer Nederland om daar over te vallen, maar als een blanke Nederlander zulke uitspraken doen het dan weg te lachen… Misselijkmakend is het.
Netjes?
Maar gekleurd zeggen we niet meer, van kleur is de juiste term. En wit ipv blank. Verder heb je helemaal gelijk, walgelijk.
Ja joh we moeten Johan Derksen blijven koesteren ![]()
![]()
![]()
“dr Duk komt straks bij u met z’n eendenbek”
Die titel ‘analist’ komt ook zo gek op me over steeds. Hij is toch meer borrelprater.
Zeker omdat hij blijkbaar zijn eigen gedrag niet kan analyseren
O, was hij aan het interviewen? Ik dacht dat hij klungelig vroeg naar trauma’s en ondertussen liever over zichzelf praat.