FF Boulevard #7

Die familie is wel lekker op dreef zeg.

10 likes

Ik ben de rechtszaak van Johnny Depp tegen Amber Heard intensief aan het volgen. 10 dagen geleden heb ik een poll geplaatst met de vraag of je eerder wel/niet gelooft of Johnny haar mishandeld heeft, de uitslag was dat 80% dacht dat dat eerder wel dan niet het geval was.
Bij de vraag of je meer sympathie voor een van de 2 hebt, stemde meer dan 70% dat ze allebei helemaal de weg kwijt zijn.

Voordat ik hier in dook was ik een beetje bevooroordeeld, dat wil zeggen dat ik wel ergens heb meegekregen dat Johnny “wifebeater” werd genoemd door een engels tijdschrift, en ik heb die foto’s van Amber met rode plekken op haar wang/hoofd wel eens voorbij zien komen. Ik neigde dus eerder naar de kant van Amber te kiezen als ik zou moeten kiezen.

Nu heb ik inmiddels alle dagen van de rechtszaak bijna volledig gekeken, en ik voel me echt ontzettend naar en triest.

De bewijzen zijn mijns inziens zo overduidelijk dat Johnny zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld is door Amber.
De audiotapes, de getuigenissen van artsen, de relatietherapeute, de bodyguards, etc.
Ik vind het echt heel schokkend, en het komt op mij over dat ze inderdaad allebei de weg kwijt zijn. Johnny op een manier waar hij zo graag deze relatie terug wilde zoals die in het eerste jaar was, maar niet beseft dat dat nooit gaat gebeuren.
En Amber op een manier die ik niet eens kan uitleggen zo intens vals.

Als je er niet heel veel tijd in wilt stoppen, maar wel wat stukjes wilt horen heb ik hier een paar YouTube filmpjes verzameld

59 likes

Wat een rechtszaak hĂš? Ik volg deze zaak ook en WoW. Ik moet wel zeggen dat ik haar advocaat niet 1 van de beste vind.

4 likes

Amica Cream? Muffins? How exactly do you kiss someone on the cheek?
Op Momenten was het echt gĂȘnant hĂš?

5 likes

Volgens mij heeft juist amber alles opgenomen.

5 likes

Objection!!!

Die man is echt een aanfluiting. Ik ben in de lach geschoten zo slecht, en Johnny met mij zag ik.

11 likes

Wow
 dit kijken met de wetenschap van vandaag is echt bizar. Dit is een beetje de omgekeerde wereld, het lijkt alsof ze zich onschendbaar voelt omdat ze een vrouw is? Tenminste dat idee krijg ik ik er bij.
Ik had alleen het stukje gezien over die 7 miljoen dollar, waarvan ze zonder blikken of blozen zegt dat ze die 7 miljoen compleet aan het goede doel heeft geschonken.
Blijkt nu dat ze alleen het eerste deel van johnny zijn afbetaling (350.000 dollar )heeft gedoneerd, daarna Elon Musk een half miljoen (?) in haar naam heeft laten doneren, en daarna niks meer heeft overgemaakt.

En @Flut ik meen dat de relatietherapeute het had voorgesteld. Ze merkte tijdens de sessies dat Amber Johnny compleet overstemde (“in jackhammer style”) en dat Johnny amper aan het woord kwam. Ze zei in ruzies hele gemene en kwetsende dingen (o.a. over dat hij een slechte vader is), en na de ruzies zei ze dat ze die dingen nooit had gezegd. Toen was Johnny degene die tijdens een ruzie zei: ik ga nu de audiorecorder aanzetten, zodat ik het later aan je terug kan laten horen en je je eigen woorden niet kunt ontkennen.

Maar er zijn dus ook heel veel geheime opnames waar Johnny niet van wist dat ze aan het opnemen was.

Ohja, wat ik ook heel schocking vind is dat Amber zich hardop heeft afgevraagd in een 1 op 1 sessie bij de relatietherapeute: “Ga ik er een voordeel uit halen bij de scheiding als ik de politie bel met een aanklacht over huiselijk geweld?”

22 likes

Nou inderdaad vooral met die stukken “did I read it well” en dat stuk over zijn geslachtsdeel. Soms denk ik echt we worden in de maling genomen wat een fiasco.

2 likes

Ik vind haar hier een beetje dronken overkomen, ze lijkt zo met haar woorden te slepen? Die lach is inderdaad heel shocking, ja.

Ja, hij las een hele rits aan titels pers berichten op met als enige vraag ‘did I read that well’, miljard keer, en dan als je dacht nu komt er een conclusie: ‘thank you’

Like, wat zeggen PERS berichten in roddelbladen in een rechtszaak? :joy: Wat dacht hij hier nou mee te zeggen? Het is zo idioot dat het hilarisch werd.

Johnny ook met z’n ‘hearsay, your favorite word’. Ik vind het zo knap hoe hij geduldig blijft, ik was het echt al 100x eerder verloren. Wat een ongelooflijke aanfluiting.

Het punt wat ze hier mee wilden maken was volgens mij dat Johnny Dep zijn reputatie al naar de kloten was voordat het artikel van Amber in de washington post was gepubliceerd.
Dat klopt deels wel, want ze had zijn reputatie al verpest door een contactverbod en een scheiding aan te vragen (de dag nadat hij eindelijk duidelijk had gemaakt te willen scheiden) en hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

1 like

Ze is alcoholist, dus dat zou zomaar kunnen ja.

4 likes

Maar mannen kunnen ook gewoon slachtoffer zijn van huiselijk geweld? Ik snap deze opmerking niet zo goed

12 likes

Het shokkerende van Johnny zijn kant vind ik de groffe taal in zijn smsjes over Amber (I hope her corpse is decomposing in the trunk of a honda civic)
En het feit dat hij zich niet eerder heeft losgemaakt uit deze toxische relatie.

Welke bizarre dingen die hij heeft gedaan doel jij op?

Ik weet niet of je hier op mijn post doelt, maar ik heb niet “aww arme onschuldige johnny” gezegd of bedoeld.
Ik denk dat ik in mijn korte samenvatting met de paar filmpjes wel een iets completer beeld heb geschetst dan dat, al is dat best moeilijk om 84 uur aan film materiaal uit de rechtszaal een beetje samen te vatten.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar een iets meer onderbouwde post zou wel fijn zijn.

12 likes

Een heel betoog hoeft niet, maar op welke dingen doelde je toen je zei:
“johnny depp heeft toch gewoon bewezen creepy en lugubere dingen over haar geschreven en ook bizarre dingen toegegeven die hij heeft gedaan?”

4 likes

Kleedkamerhumor 2.0 dumpert.nl - Kleedkamerhumor 2.0

Dit fragment is echt te bizar voor woorden. 2 jaar terug deed oud-voetballer Sjaak Polak bij Jinek uit de doeken hoe hij samen met een teamgenoot een zwarte teamgenoot vastbond en heeft aangerand/verkracht. Onder het mom van “kleedkamerhumor” lacht iedereen aan tafel hier super hard om.

Echt waarom was hier destijds niet net zoveel ophef over als nu bij Derksen? Ik ben echt helemaal misselijk van dit verhaal gadverdamme.

9 likes

Maar dit is juist de vicieuze cirkel van huiselijk geweld en o zo moeilijk te doorbreken. Dus ik denk niet dat je dit zo makkelijk kan stellen

16 likes

Helemaal mee eens.

5 likes

Echt WTF :scream:

5 likes

Dit boek is wel een goed naslagwerk hierover:

De schrijfster post ook veel op Facebook over dit onderwerp (disclaimer: ik ben het niet eens met alles wat ze zegt, maar ze heeft veel goede punten).

12 likes