FF Boulevard #7

Het punt wat ze hier mee wilden maken was volgens mij dat Johnny Dep zijn reputatie al naar de kloten was voordat het artikel van Amber in de washington post was gepubliceerd.
Dat klopt deels wel, want ze had zijn reputatie al verpest door een contactverbod en een scheiding aan te vragen (de dag nadat hij eindelijk duidelijk had gemaakt te willen scheiden) en hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

1 like

Ze is alcoholist, dus dat zou zomaar kunnen ja.

4 likes

Maar mannen kunnen ook gewoon slachtoffer zijn van huiselijk geweld? Ik snap deze opmerking niet zo goed

12 likes

Het shokkerende van Johnny zijn kant vind ik de groffe taal in zijn smsjes over Amber (I hope her corpse is decomposing in the trunk of a honda civic)
En het feit dat hij zich niet eerder heeft losgemaakt uit deze toxische relatie.

Welke bizarre dingen die hij heeft gedaan doel jij op?

Ik weet niet of je hier op mijn post doelt, maar ik heb niet “aww arme onschuldige johnny” gezegd of bedoeld.
Ik denk dat ik in mijn korte samenvatting met de paar filmpjes wel een iets completer beeld heb geschetst dan dat, al is dat best moeilijk om 84 uur aan film materiaal uit de rechtszaal een beetje samen te vatten.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar een iets meer onderbouwde post zou wel fijn zijn.

12 likes

Een heel betoog hoeft niet, maar op welke dingen doelde je toen je zei:
“johnny depp heeft toch gewoon bewezen creepy en lugubere dingen over haar geschreven en ook bizarre dingen toegegeven die hij heeft gedaan?”

4 likes

Kleedkamerhumor 2.0 dumpert.nl - Kleedkamerhumor 2.0

Dit fragment is echt te bizar voor woorden. 2 jaar terug deed oud-voetballer Sjaak Polak bij Jinek uit de doeken hoe hij samen met een teamgenoot een zwarte teamgenoot vastbond en heeft aangerand/verkracht. Onder het mom van “kleedkamerhumor” lacht iedereen aan tafel hier super hard om.

Echt waarom was hier destijds niet net zoveel ophef over als nu bij Derksen? Ik ben echt helemaal misselijk van dit verhaal gadverdamme.

9 likes

Maar dit is juist de vicieuze cirkel van huiselijk geweld en o zo moeilijk te doorbreken. Dus ik denk niet dat je dit zo makkelijk kan stellen

16 likes

Helemaal mee eens.

5 likes

Echt WTF :scream:

5 likes

Dit boek is wel een goed naslagwerk hierover:

De schrijfster post ook veel op Facebook over dit onderwerp (disclaimer: ik ben het niet eens met alles wat ze zegt, maar ze heeft veel goede punten).

12 likes

Maar hiermee spreek je jezelf toch tegen, het betekent ook niet dat Johnny het dus automatisch maar heeft gedaan of dat Amber hierdoor het voordeel van de twijfel moet krijgen. Daarmee draag je juist bij aan het stigma rond mannen en huiselijk geweld

14 likes

Ik merk dat ik meer naar Johnny’s kant nijg omdat ik vooral de mensen hoor die dat ook zijn, ik zie heel weinig neutrale of Ambers ‘aanhangers’ (ik kom niet zo goed uit mijn woorden), ben hier heel bewust van en probeer daarom juist ook van alle kanten informatie op te zoeken. En ik moet ook nog meer leren over misogynie, maarja, ik heet dan ook Johan

5 likes

Dit is echt geen gekke conspiracy hoor. Dit is al langer gaande: Johnny Depp sent trolls and bots to destroy my career, claims Amber Heard | News | The Times

Harde bewijzen zijn het niet, maar het is niet alsof @colorito nu iets verzint.

9 likes

Dit elke keer weer. Het is allemaal oké om hier vanalles te posten maar als er dan meer uitleg wordt gevraagd of wordt in twijfel getrokken dan krijg je: LAAT MAAR

58 likes

DoE JE eIGeN ONderZOeK.

25 likes

Ik vind het daarom vooral knap dat mensen hier dus al een mening gevormd hebben en besluiten dat Johnny het slachtoffer is. Amber heeft haar verhaal nog niet eens gedaan?!

6 likes

Dit is niet zo simpel. Hij wilde Pirates zelf niet meer, zoals ook al bleek uit deze rechtszaak. Hij blijkt overigens ook lastig om mee te werken dus was daarom ook niet echt meer welkom, wat losstaat van zijn huwelijk met Amber, en bij Fantastic Beasts vonden ze het niet erg leuk dat hij een grote rechtszaak aanspande met een Britse krant.

6 likes

Ja. Ik zeg zeker dat er twee kanten aan het verhaal zijn. Johnny is namelijk schuldig bevonden in Engeland, dat is niet zonder reden. Ik blijf erbij dat ik het enorm raar vind dat mensen de conclusie al trekken dat Johnny het slachtoffer is terwijl Amber haar kant nog niet eens heeft kunnen vertellen.

Daarnaast vertrouw ik niemand die goed bevriend is met Marilyn Manson. Hoe je met een goed geweten bevriend kan zijn met iemand die vrouwen letterlijk martelt en er nog over opschept ook vind ik redelijk verdacht en vooral heel raar.

Dus ja, er zijn altijd twee kanten en ik geloof niet in 100% schuld en 100% onschuld in dit geval. Ze zaten duidelijk in een enorm giftige relatie.

6 likes

Is toch totaal geen bewijs dat Johnny hier vanaf wist? Totale speculatie.

9 likes

Klopt, maar het lijkt me redelijk naĂŻef om te denken dat hij helemaal niks weet gezien praktisch iedereen in zijn omgeving het wĂ©l wist en niks deed. Het is niet alsof Marilyn Manson hier heel geheimzinnig over deed. Daarnaast heeft hij gewoon swastika’s op zijn lichaam getatoeĂ«erd staan, ook niet geheel onopvallend.

5 likes