Wel goed hoor, maar tot dusver is het allemaal symbolisch. Ik wil structurele verandering, wat ga je er aan doen meneer de Mol?
Haha nee hoor en wederhoor hoeft niet maar haar bronnen moeten wel beschermd wordenâŠ
âEen handleiding voor mijn juiceâ zijn woorden die ik nooit verwacht had ergens te horen.
Zijn hun niet zo van dat ze bij elke opspraak roepen âWe stoppen dr meeâ toen met die opmerking over akwasi ook toch.
Hup Paulien!
Waaaaauw die meid bij Boulevard over Derksen. âEen beetje zelfreflectie was gepast geweestâ. Nou begin dan ook maar eens bij jezelf als je verkrachting ânet ietsjes over het randje gaanâ noemt
En die Rob Goossens begrijpt er ook precies niks van
Ik vond die van Sander Donkers daarvoor ook goed, die er kannibalisme van gemaakt had in zijn column. (Weet even niet hoe ik een insta post toevoeg?)
Zei Yesim dit? Ze is wel al een aantal dagen bezig met een weerwoord, plus in column etc dus dat valt wel tegen
Ik heb geen idee wie die vrouw is. In ieder geval iemand met een column. Maar ze vond dat Derksen nĂ©t even de grens over ging. Dan denk ik echt hoe krijg je het je strot uit dat verkrachting nĂ©t even de grens overgaan is. En die domme Rob noemt het slechts aanranding en hoopt dat ze online doorgaan, âwant dan kunnen ze een stuk moeilijker gecancelled wordenâ
Het is gewoon zo idioot dat dit soort berichten nodig zijn om mensen te OVERTUIGEN dat ze het mis hebben. Waarom denkt niet iedereen precies zoals ze het beschrijft, hoe simpel kan het zijn? Waarom verdedigen zoveel mensen iemand die letterlijk op TV bekend een bewusteloze vrouw sexueel te misbruiken? Waarom vinden mensen dat âzoân grapje toch moet kunnenâ?
Als dit een random jongen was geweest die dit op een instapost had geroepen met precies zoveel trots als Derksen, dan hadden de meesten hem wel aan de schandpaal willen nagelen maar nee, kom niet aan die witte hilaaaarische man die alle andere witte mannen ook zo hilaaariasch vinden. Dan vinden zelfs de vrouwelijke wederhelften het aanstellerij hoor!
Nou in haar column en alle eerdere tv optredens heeft ze het genoeg veroordeeld en inmiddels wordt ze bedreigd Yesim Candan online bedreigd na Vandaag Inside-optreden | RTL Boulevard
Mensen vinden dat omdat ze iemand kennen die zoiets gedaan heeft, het zelf hebben gedaan of zich kunnen voorstellen dat ze zoiets zouden doen. Het is gewoon goedpraten, denk ik. Ik vertrouw echt niemand die dit gedrag wil ânuancerenâ.
Als het nu was gebeurd, was er allicht een foto van gemaakt en in een groepsapp gegooid.
Geheel conform de tijdgeest.
Pff nu bij half 8 vinden al die mensen het weer zonde dat VI stopt en bla bla waarom hebben mensen echt zoân bord voor hun kop
Ik begrijp je frustratie precies. Denk bijna iedereen hier wel.
Het irriteert mij ook mateloos hoe weinig (of eigenlijk gewoon niemand) van mijn vrienden/familie/kennissen hier een duidelijke mening over hebben behalve âAchâŠjaâŠâ op zân meest.
Maar dat je dit doet en vervolgens wĂ©l bij Boulevard dat Derksen wel recht heeft van meningsvrijheid. Wtf het gaat hier zijn accountability, niet zijn mening of hij het wel of niet nodig vind sorry te zeggen verkrachting â mening
Ik zat net eens te denken, zou het te maken kunnen hebben met dat het Johan is die het gezegd heeft?
Zou het kunnen dat mensen zijn afgestompt door alle achterlijke en eindeloze controversiële uitspraken van Derksen en Co in de afgelopen 30 jaar op TV?
Stel dat pakweg Victor Brand zoiets in een live interview zou zeggen, zouden de reacties dan feller zijn geweest?
Ik denk van wel, omdat niemand zoiets van hem ziet aankomen
Het is maar gedachtekronkel he, geen excuus.
Oh het ligt zeker aan de persoon. Dat is het kromme aan dit allesâŠen precies waarom het zo frustrerend is dat er zoveel verdediging is voor hem.
Het is een beetje zo van âAch, het is Piet, die roept altijd maar watâŠzat vorige week ook nog aan mân kont maar joh, hij had weer wat biertjes opâ.
Hij is een standaard drinker, geen alcoholist!!!