FF Boulevard #7

“Jij verwisselt toch ook elke dag je tampon? Nou…hij doet elke dag UN biertje”.

2 likes

Deze snap ik niet.

8 likes

Victor is zeker aan onze zijde. Daar ga ik tenminste vanuit anders verlies ik echt alle hoop in iedereen.

3 likes

Dat was een uitspraak die ik wel eens te horen heb gekregen, zo van “Jullie vrouwen doen elke dag tampons erin, en wij elke dag een biertje”.

1 like

Eus is het nu weer bij Jinek voor JD aan het opnemen, ben ook echt zo klaar met hem

18 likes

Die man is een opportunist, dat merk je ook aan zijn manier van “interviewen”. Altijd op zoek naar de drama. Kon net zo goed Yvonne C. zijn.

11 likes

Dit denk ik sowieso. Moest vandaag denken aan toen boef een vrouw een kech had genoemd heel Nederland er over viel en dat dit maar een beetje dom wordt weggelachen. Ik keur het allebei niet goed, maar vond dit wel een typisch voorbeeld.

27 likes

Boef is ook gekleurd (om het even netjes te zeggen). Typisch weer Nederland om daar over te vallen, maar als een blanke Nederlander zulke uitspraken doen het dan weg te lachen… Misselijkmakend is het.

3 likes

Netjes?

Maar gekleurd zeggen we niet meer, van kleur is de juiste term. En wit ipv blank. Verder heb je helemaal gelijk, walgelijk.

37 likes

Ja joh we moeten Johan Derksen blijven koesteren :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

7 likes

“dr Duk komt straks bij u met z’n eendenbek”

11 likes

Die titel ‘analist’ komt ook zo gek op me over steeds. Hij is toch meer borrelprater.

8 likes

Zeker omdat hij blijkbaar zijn eigen gedrag niet kan analyseren

6 likes

Deze kwam vandaag voorbij op EffinBirds en ik vond hem wel toepasselijk.

41 likes

O, was hij aan het interviewen? Ik dacht dat hij klungelig vroeg naar trauma’s en ondertussen liever over zichzelf praat.

8 likes

Die familie is wel lekker op dreef zeg.

10 likes

Ik ben de rechtszaak van Johnny Depp tegen Amber Heard intensief aan het volgen. 10 dagen geleden heb ik een poll geplaatst met de vraag of je eerder wel/niet gelooft of Johnny haar mishandeld heeft, de uitslag was dat 80% dacht dat dat eerder wel dan niet het geval was.
Bij de vraag of je meer sympathie voor een van de 2 hebt, stemde meer dan 70% dat ze allebei helemaal de weg kwijt zijn.

Voordat ik hier in dook was ik een beetje bevooroordeeld, dat wil zeggen dat ik wel ergens heb meegekregen dat Johnny “wifebeater” werd genoemd door een engels tijdschrift, en ik heb die foto’s van Amber met rode plekken op haar wang/hoofd wel eens voorbij zien komen. Ik neigde dus eerder naar de kant van Amber te kiezen als ik zou moeten kiezen.

Nu heb ik inmiddels alle dagen van de rechtszaak bijna volledig gekeken, en ik voel me echt ontzettend naar en triest.

De bewijzen zijn mijns inziens zo overduidelijk dat Johnny zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld is door Amber.
De audiotapes, de getuigenissen van artsen, de relatietherapeute, de bodyguards, etc.
Ik vind het echt heel schokkend, en het komt op mij over dat ze inderdaad allebei de weg kwijt zijn. Johnny op een manier waar hij zo graag deze relatie terug wilde zoals die in het eerste jaar was, maar niet beseft dat dat nooit gaat gebeuren.
En Amber op een manier die ik niet eens kan uitleggen zo intens vals.

Als je er niet heel veel tijd in wilt stoppen, maar wel wat stukjes wilt horen heb ik hier een paar YouTube filmpjes verzameld

59 likes

Wat een rechtszaak hè? Ik volg deze zaak ook en WoW. Ik moet wel zeggen dat ik haar advocaat niet 1 van de beste vind.

4 likes

Amica Cream? Muffins? How exactly do you kiss someone on the cheek?
Op Momenten was het echt gênant hè?

5 likes

Volgens mij heeft juist amber alles opgenomen.

5 likes