FF Boulevard #7

Dat je hier dan een hele rechtszaak voor hebt moeten verduren. Deze “rectificatie”. :joy:
Zou die Samantha nu beter slapen?

8 likes

Ach ze zal in ieder geval weer wat google hits gehad hebben, misschien dat muziek nu beter loopt…

3 likes

Dit is toch wat een rectificatie inhoudt? Of wat had je dan graag nog willen lezen

2 likes

Nou iets als “Wat ik heb gezegd klopt niet”…op z’n minst.

8 likes

Nee zo dicteert een rechter de rectificatie doorgaans niet (althans bij kort geding vonnissen die ik heb gelezen)

3 likes

Nou ergens snap ik samantha wel. En helemaal nadat ik het vonnis heb gelezen.

Yvonne had 1 anonieme bron die stelde dat Samantha die pillen had gebruikt. En op basis daarvan heeft ze een hele video gemaakt en compleet uit de doeken gedaan dat samantha aan die pillen zat. Pas toen die advocaat van samantha aan de bel trok is Yvonne verder “onderzoek” gaan doen. Maar toen bleek dat ze het verhaal niet echt helemaal rond kon krijgen want alle anonieme bronnen wezen naar iemand anders.

Slaat toch echt helemaal nergens op. Ik zou ook echt kwaad zijn.

19 likes

Ik dacht inderdaad ook dat een rectificatie inhield dat je zelf ook erkent dat je fout zit, maar blijkbaar niet.

5 likes

Nee nouja, ik heb er verder ook geen reet verstand van, maar als je een complete rechtzaak aanspant en het resultaat lettterlijk is “Ik heb dit gezegd, maar daar heb ik geen toestemming voor gekregen” waaruit blijkt dat ze nog steeds helemaal achter haar uitspraken staat vind ik dat echt een non-resultaat. Die Samantha heeft er niks mee gewonnen en Yvonne heeft precies niks hoeven te doen. A waste of time.
Maargoed dat wisten we sowieso al natuurlijk.

14 likes

Samantha zat bij Jinek laatst en ze zat echt te glunderen van blijheid omdat ze had gewonnen, dus kennelijk is ze wel blij maar ik snap je punt. Zoveel gedoe om niks

6 likes

Wie is die samantha eigenlijk

16 likes

Talkshow en spelletjes programma opvulling

13 likes

zuurpruim met geel haar

10 likes

Yvonne noemde haar Beyoncé Steenwijk :rofl:

8 likes

Een vervelend mens dat eigenlijk vrij weinig gepresteerd heeft als zangeres maar wel overal mag aansluiten in elk programma. Van formule 1-fan in talkshows tot in Boulevard. En ze heeft een mega cringe TikTok account ook.

11 likes

Beschrijf je mij nou? :thinking:

5 likes

Huh, ik kom er nu pas door dit achter dat Samantha Steenwijk en Barbie van ohohcherso niet dezelfde persoon zijn :sweat_smile:

47 likes

Hip zou ik haar zeker niet noemen
Denk dat jij Emma Heesters bedoelt

3 likes

Ik heb geen idee. Mijn google zoektocht stopte al na hé dit is geen Barbie :joy:

4 likes

Samantha Steenwijk was zo’n Tros Muziekfeest zangeres, met dito videoclips, en ging toen meedoen aan the voice (?). Daar haalde ze de liveshows en kwam ze vrij ver.

Samantha heeft met die rechtszaak alleen maar de aandacht gevestigd op dat dieetpillenverhaal. Niemand heeft daar aandacht aan besteed na de video van Yvonne. Nu staat Twitter er vol mee en maakt iedereen daar Samantha belachelijk lol

2 likes