FF Boulevard #7

Ik merk dat ik meer naar Johnny’s kant nijg omdat ik vooral de mensen hoor die dat ook zijn, ik zie heel weinig neutrale of Ambers ‘aanhangers’ (ik kom niet zo goed uit mijn woorden), ben hier heel bewust van en probeer daarom juist ook van alle kanten informatie op te zoeken. En ik moet ook nog meer leren over misogynie, maarja, ik heet dan ook Johan…

5 likes

Dit is echt geen gekke conspiracy hoor. Dit is al langer gaande: Johnny Depp sent trolls and bots to destroy my career, claims Amber Heard | News | The Times

Harde bewijzen zijn het niet, maar het is niet alsof @colorito nu iets verzint.

9 likes

Dit elke keer weer. Het is allemaal oké om hier vanalles te posten maar als er dan meer uitleg wordt gevraagd of wordt in twijfel getrokken dan krijg je: LAAT MAAR

58 likes

DoE JE eIGeN ONderZOeK.

25 likes

Ik vind het daarom vooral knap dat mensen hier dus al een mening gevormd hebben en besluiten dat Johnny het slachtoffer is. Amber heeft haar verhaal nog niet eens gedaan?!

6 likes

Dit is niet zo simpel. Hij wilde Pirates zelf niet meer, zoals ook al bleek uit deze rechtszaak. Hij blijkt overigens ook lastig om mee te werken dus was daarom ook niet echt meer welkom, wat losstaat van zijn huwelijk met Amber, en bij Fantastic Beasts vonden ze het niet erg leuk dat hij een grote rechtszaak aanspande met een Britse krant.

6 likes

Ja. Ik zeg zeker dat er twee kanten aan het verhaal zijn. Johnny is namelijk schuldig bevonden in Engeland, dat is niet zonder reden. Ik blijf erbij dat ik het enorm raar vind dat mensen de conclusie al trekken dat Johnny het slachtoffer is terwijl Amber haar kant nog niet eens heeft kunnen vertellen.

Daarnaast vertrouw ik niemand die goed bevriend is met Marilyn Manson. Hoe je met een goed geweten bevriend kan zijn met iemand die vrouwen letterlijk martelt en er nog over opschept ook vind ik redelijk verdacht en vooral heel raar.

Dus ja, er zijn altijd twee kanten en ik geloof niet in 100% schuld en 100% onschuld in dit geval. Ze zaten duidelijk in een enorm giftige relatie.

6 likes

Is toch totaal geen bewijs dat Johnny hier vanaf wist? Totale speculatie.

9 likes

Klopt, maar het lijkt me redelijk naïef om te denken dat hij helemaal niks weet gezien praktisch iedereen in zijn omgeving het wél wist en niks deed. Het is niet alsof Marilyn Manson hier heel geheimzinnig over deed. Daarnaast heeft hij gewoon swastika’s op zijn lichaam getatoeëerd staan, ook niet geheel onopvallend.

5 likes

Ik word hier ook misselijk van. Onvoorstelbaar dat daar toen geen ophef over is geweest. :cry:

Hoe die Sjaak Polak lachend (bijna trots) vertelt wat een vreselijke dingen ze deden. Terwijl dat op zijn minst aanranding was, met dikke kans op ook verkrachting. En dan onder het mom van voetbalhumor. En hoe Eva Jinek het verhaal zo ongeveer uit hem trok, terwijl ze wist wat er ging komen. En ook hier lachen alle gasten en het publiek gewoon mee.

Ik vind dit net zo misselijkmakend als het gebeuren rondom Johan Derksen. En hoop dat dit alsnog een hele dikke staart gaat krijgen!

18 likes

Lees vooral de argumenten hier. Zeg niet dat alles klopt, maar er zijn zo ontzettend veel aanwijzingen dat Amber een toxic abuser is.

1 like

Het probleem is dat mensen slachtoffers niet wíllen geloven en dus alles aangrijpen als reden om dat niet te hoeven doen, niet dat één individu wellicht gelogen heeft over zoiets.

5 likes

Lol, nee.

9 likes

Hij heeft zijn rechtszaak tegen het tijdschrift in Engeland verloren, dat is iets heel anders dan schuldig worden bevonden voor misbruik…

Ik denk dat je je wat beter moet inlezen voordat je hier met feiten gaat strooien die niet waar zijn.

30 likes

Dus Johnny heeft het gedaan omdat hij Marilyn Manson kent en die enge tattoos heeft? :exploding_head:

19 likes

Wat was de uitspraak dan? Hij was op meerdere punten schuldig bevonden en daarmee mocht de krant hem een wifebeater noemen. Of mis ik nou ietd?

1 like

Maar dat is blijkbaar ook niet helemaal zuiver: https://poptopic.com.au/lifestyle/celebrities/exposed-the-sun-libel-trial-judges-son-works-for-rupert-murdoch/

2 likes

Amber turd is echt niet goed in haar hoofd. Johnny depp zijn naam/carriere/reputatie is al meer dan 6 jaar besmeurd door haar en met alle bewijslast van verminkte vinger tot opnames hoe fysiek en verbaal abusive ze is geweest. Ik snap de bovenstaande discussie dan echt niet. Tuurlijk is depp ook moreel verkeerd met smsjes en haar verbaal uitmaken voor dik etc maar in verhouding is het toch heel duidelijk (nu) dat zij echt krankzinnig is geweest van fysiek geweld tot verbaal dat ze “boos was dat hij wegwilde gaan als zij wilde vechten” door al het bewijs.
Ook echt een enabler, iemand met een alcoholprobleem drugs en alcohol aanbieden/op aandringen dat hij drinkt etc al zal ze zelf daarmee ook issues hebben.

Ze is echt geschift, en de hele relatie super toxisch maar heb echt 0 bewijs gezien dat depp ooit fysiek geweld heeft gebruikt. Iedereen geloofde haar toen ze met haar verhaal naar buiten kwam en nu komt er gerechtigheid voor de reputatie van Depp. Terwijl tegelijkertijd echt een extreem toxische relatie en kanten van beiden naar boven komt. Ze komen er beiden niet ‘goed’ uit. Waarbij Amber wel echt absurde waslijst heeft van poepen in iemands bed, fysiek geweld en verminking. Dat hele narcistische (heb vandaag dat stuk met de psychiater en de muffingate gekeken) en ook als je hoort om hoeveel geld het gaat voor een 15 maanden huwelijk absurd.

19 likes

Ben jij Perez Hilton?

27 likes

Grammaticaal zeker en ook bij mij ontbreekt een nls vogelhoofd :baby_chick:

6 likes