vind dit zo samen dan wel weer cute, maar solo was het een beetje apart
en die wenkbrauwen van kendall, daar scoor je ook niet mee en wat voegt dat toe??
het lijkt me wel heel gezellig met je zus naar zoiets toe trouwens
vind dit zo samen dan wel weer cute, maar solo was het een beetje apart
en die wenkbrauwen van kendall, daar scoor je ook niet mee en wat voegt dat toe??
het lijkt me wel heel gezellig met je zus naar zoiets toe trouwens
Nouja dit kwam denk ik niet als verrassing voor hem omdat ze er al meerdere malen mee heeft gedreigd, daar zijn audiotapes van.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar haar verhaal Woensdag.
Ik heb delen van haar verklaring op video gezien die ze voor de rechtszaak in London heeft gegeven, en ik moet zeggen dat ik die interessant vondâŠ
Hier heeft ze het over een van de police officers die naar de penthouse kwamen na de 911 call, die nu alle 4 hebben verklaard geen verwondingen te hebben gezien bij haar. (van de laatste 2 agenten is zelfs bodycam materiaal)
Ik denk dat je gelijk hebt, lijken wel op elkaar zeg
Dit was het eerste jaar dat alle kardashian+ jenner zussen aanwezig waren.
die PET van kylie ![]()
Ja nieuwe werkgever en zit op kantoor waardoor ik niet te veel op gsm kan zitten maar ik ga vanavond alle outfits goed kunnen judgen. Veel posts al opgeslaan als favoriet ![]()
Ik vond het poseren van billie eilish wel cringy om te zien.
Lizzo heeft een leuke story geplaatst met âI understood the assingmentâ ![]()
love dat.
Vond het ook echt saai, en veel jurken met lange slepen, been there, done that (behalve blake lively dat was wel gaaf)
Sorry en Kieran Mculkin vind ik echt een genant met zn slecht zittende broek:
Ja! Of die van Niki minaj ![]()
Vind het ook een beetje gek dat de jurken van Khloe en Kim best veel op elkaar lijken? Allebei nude met glitter?
Deze man ziet eruit als een overbejaarde punkrocker die uitgenodigd is op de trouwerij van zijn nichtje.
Alleen kimâs jurk was van Marilyn Monroe haha. Ik zou doodsbang zijn dat er bijv. rode wijn overheen komt of een scheur in. En was die jurk niet te zien in een museum of?
schijnt dat het een replica is
I actually just read the whole Vogue article and she was not allowed to wear body makeup and a conservationist had to be waiting in a tiny dressing room to help her put it on near the red carpet. Nobody was allowed to touch it without gloves on. Sounds like quite a process for a 5 minute walk. had ik toevallig vanmorgen naar een vriendin gestuurd
vind het wel echt een flauwe look, als je niet zou weten dat het Marilyn dr jurk was zou het al helemaal niemand boeien
en het past niet eens bij het thema
Het was wel echt de jurk van Marilyn monroe, alleen daarna heeft ze idd een replica aangetrokken.
Huh wat is die red carpet eigenlijk goor en aftands?

Die pluizen enzo begrijp ik nog (al zou ik verwachten dat daar dan mensen voor zijn die het schoonmaken steeds) maar die bleekvlekken? Of hoort dit zo.
Love it dat we met zân allen zo oud zijn geworden dat we kijken naar vlekken in een loperđ€Ł
Is het mijn leeftijd, Ăłf is het de oninteressante outfit van Kim K, who knows.
Dit is vast so Fashionable dat gewone stervelingen dit niet begrijpen
kanye doet het niet meer, ik denk serieus dat hij hun style godmother was