Huh wat
Ik was er aanvankelijk ook misselijk van. Maar het lijkt gelukkig toch iets genuanceerder te liggen. In het fragment van Dumpert komt de context niet naar voren. Die wordt nu door Eva Jinek gegeven in haar IG stories.
Volgens haar zijn âdadersâ en âslachtofferâ goed bevriend, haalden ze dit soort streken geregeld bij elkaar uit en vinden ze dit zelf allemaal vallen onder voetbalhumor. Ook Anthony Obodai, het âslachtofferâ. Ze zou dit gister telefonisch bij hem hebben gechecked. Hij zou het een goede grap hebben gevonden en er nooit last van hebben gehad, toen niet en nu niet.
De versie van Eva Jinek is makkelijk te checken. In dat geval is het met wederzijdse instemming gebeurd en dus geen aanranding/verkrachting. En heeft Dumpert het fragment (bewust?) zo geknipt, dat mensen op het verkeerde been worden gezet. (En baal ik best een beetje van mezelf dat dat bij mij zo makkelijk lukte.)
Een interessant artikel.
Sinds de beerput bij Tye Voice wordt Linda de Mol nu wel echt aan alle kanten door de modder getrokken, ik vind het echt iets heel vals hebben.
Random figuren die met verhalen als âja ze is niet zo leuk als voor de cameraâ verhalen te vertellen hebbenâŠzo onboeiend. Laat haar gewoon.
LOL ja ik denk dat ze t woordenboek er even bij moet pakken om op te zoeken wat rectificeren betekent.
Volgens mij heeft de rechter precies bepaald welke tekst ze moet opnemen, zoiets staat mee bij?
Dit is de letterlijke tekst die de rechter in het vonnis heeft voorgeschreven.
Ah, dan is het gewoon heel summier. Komt ze nog goed mee weg dan.
Dat je hier dan een hele rechtszaak voor hebt moeten verduren. Deze ârectificatieâ.
Zou die Samantha nu beter slapen?
Ach ze zal in ieder geval weer wat google hits gehad hebben, misschien dat muziek nu beter looptâŠ
Dit is toch wat een rectificatie inhoudt? Of wat had je dan graag nog willen lezen
Nou iets als âWat ik heb gezegd klopt nietââŠop zân minst.
Nee zo dicteert een rechter de rectificatie doorgaans niet (althans bij kort geding vonnissen die ik heb gelezen)
Nou ergens snap ik samantha wel. En helemaal nadat ik het vonnis heb gelezen.
Yvonne had 1 anonieme bron die stelde dat Samantha die pillen had gebruikt. En op basis daarvan heeft ze een hele video gemaakt en compleet uit de doeken gedaan dat samantha aan die pillen zat. Pas toen die advocaat van samantha aan de bel trok is Yvonne verder âonderzoekâ gaan doen. Maar toen bleek dat ze het verhaal niet echt helemaal rond kon krijgen want alle anonieme bronnen wezen naar iemand anders.
Slaat toch echt helemaal nergens op. Ik zou ook echt kwaad zijn.
Ik dacht inderdaad ook dat een rectificatie inhield dat je zelf ook erkent dat je fout zit, maar blijkbaar niet.
Nee nouja, ik heb er verder ook geen reet verstand van, maar als je een complete rechtzaak aanspant en het resultaat lettterlijk is âIk heb dit gezegd, maar daar heb ik geen toestemming voor gekregenâ waaruit blijkt dat ze nog steeds helemaal achter haar uitspraken staat vind ik dat echt een non-resultaat. Die Samantha heeft er niks mee gewonnen en Yvonne heeft precies niks hoeven te doen. A waste of time.
Maargoed dat wisten we sowieso al natuurlijk.
Samantha zat bij Jinek laatst en ze zat echt te glunderen van blijheid omdat ze had gewonnen, dus kennelijk is ze wel blij maar ik snap je punt. Zoveel gedoe om niks
Wie is die samantha eigenlijk
Talkshow en spelletjes programma opvulling