zuurpruim met geel haar
Yvonne noemde haar Beyoncé Steenwijk
Een vervelend mens dat eigenlijk vrij weinig gepresteerd heeft als zangeres maar wel overal mag aansluiten in elk programma. Van formule 1-fan in talkshows tot in Boulevard. En ze heeft een mega cringe TikTok account ook.
Beschrijf je mij nou?
Huh, ik kom er nu pas door dit achter dat Samantha Steenwijk en Barbie van ohohcherso niet dezelfde persoon zijn
Hip zou ik haar zeker niet noemen
Denk dat jij Emma Heesters bedoelt
Ik heb geen idee. Mijn google zoektocht stopte al na hé dit is geen Barbie
Samantha Steenwijk was zoân Tros Muziekfeest zangeres, met dito videoclips, en ging toen meedoen aan the voice (?). Daar haalde ze de liveshows en kwam ze vrij ver.
Samantha heeft met die rechtszaak alleen maar de aandacht gevestigd op dat dieetpillenverhaal. Niemand heeft daar aandacht aan besteed na de video van Yvonne. Nu staat Twitter er vol mee en maakt iedereen daar Samantha belachelijk lol
Ik had wel eens van haar gehoord en dacht altijd dat zij altijd wat ouder was, maar hier was ze nog maar 29 jaar. Geen idee met wie ik haar verward heb.
Gaat ze nou bij Kim Holland langs?
Verder, de tekst over de vergankelijkheid stemt wel tot nadenken.
En blijkbaar is Yvonne Coldeweijer maar 8 maanden jonger dan Samantha
Breng me naar die blauwe zee en het witte zand!
Samantha Steenwijk deed toch mee aan de Beste Zangers, die uitgave met Floor Jansen.
Het is niet genuanceerder. Er is geen wederzijdse instemming. Ook als slachtoffer en dader er achteraf om kunnen lachen is het verkrachting/aanranding als dader zomaar iets je anus in duwt. Dat Jinek met het slachtoffer gebeld heeft er hij erom moest lachen (logisch ook, die is op landelijke tv genoemd als zijnde âhaha we hebben iets zijn anus in geduwdâ. Wat ga je dan doen?) is echt de meest idiote verklaring die ik ooit gehoord heb.
Ik ben een beetje underwhelmed door de jurken bij het MET gala zeg. Niet veel bijzonders? Heb wederom het idee dat mensen het thema niet echt begrijpen
Jaa plus ik denk dat er in die hele voetbal cultuur ook geen ruimte is voor âIk vond het geen leuk grapje ik ben inderdaad verkrachtâ
Want dan word je ook nog eens uitgelachen en wat dan ook door al die jeroenen die voetbal kijken.
Ja dit. Je duwt nog steeds iemand in iets zonder consent.
Hoewel ik me wel soms afvraag (ook vanuit een eigen ervaring) of het niet ook schadelijk is als iedereen jouw ervaring als traumatisch bestempelt, ook als je dat zelf in eerste instantie niet vond of inzag. Ik vind het goed dat vieze mannen gepakt worden en dat dit openbaar wordt, maar aan de andere kant was ik in mijn eigen situatie misschien wel liever in de waan gebleven dat het allemaal wel meeviel. Misschien geldt dat voor hem ook.
Same.
Kim K in de jurk van Marilyn Monroe vond ik ook niet spectaculair.
Blake Lively had wel een prachtige jurk