Nee he. Ik vind dat strak naar achteren getrokken kapsel zo enorm saai en ze lijkt zo een beetje kaal? Overigens is het ook geen gilded glamour dus ik snap de link met het thema niet zo goed.
Nee, ik dacht eerst op een thumbnail dat ze haar haar had gemillimeterd en toen dacht wow dat staat haar goed!
Maar was idd gewoon strak naar achteren getrokken.
En ze is x kilos in 3 weken afgevallen om er in te passen…
Wel leuk dat drie dames Iris van Herpen droegen
Eens, al blijft dat wel lastig. Natuurlijk hoeft niet alles diepe sporen na te laten, maar ik denk wel dat het belangrijk blijft dat we blijven benadrukken dat het niet oké is. Soms kan iets namelijk zo verweven zijn met een bepaalde cultuur of opvoeding, dat je ook gewoon niet beter weet op dat moment en er dan niet bij stilstaat. Niet gek dat iemand jaren later pas moeite krijgt met een situatie waar iemand in het begin mss helemaal niet van op keek (ook in veel gevallen van ‘me too’ of kindermisbruik).
Dan hoef je idd niet iemand gevoelens toe te schrijven, maar het blijft lastig als we daar teveel nadruk op gaan leggen, omdat je het risico gaat lopen dat de uitkomst bepalend gaat zijn voor de actie. Is iemand dan echt in de waan, of weet hij/zij gewoon niet beter. Tl:dr. Dus eens met niet voor het slachtoffer spreken, maar daar te lang bij stilstaan kan wel een glijdende schaal zijn.
Ik krijg er buikpijn van als ik me inbeeld hoe dat voor JD is geweest: zo lang kapot gemaakt, dan eindelijk de moed hebben weg te gaan, en dan horen dat ze je beschuldigt van wat ze jou heeft aangedaan
Dan kost het je 7 miljoen in de scheiding om van het gezeur af te zijn, en dan kost het je je reputatie en nog meer energie en moeite in rechtszaken.
Woensdag getuigt zij trouwens, ben heel erg benieuwd…
Mee eens, en vergeet ook niet dat het lichaam veel opslaat. Ook al kan ze het zich niet herinneren, kan haar lijf alsnog in stress stand staan.
Alsof mensen zich daar aan houden
Ik ook. Hele grote error
Is dit Ruth Wilson?
Cara Delevingne toch?
vind dit zo samen dan wel weer cute, maar solo was het een beetje apart
en die wenkbrauwen van kendall, daar scoor je ook niet mee en wat voegt dat toe??
het lijkt me wel heel gezellig met je zus naar zoiets toe trouwens
Nouja dit kwam denk ik niet als verrassing voor hem omdat ze er al meerdere malen mee heeft gedreigd, daar zijn audiotapes van.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar haar verhaal Woensdag.
Ik heb delen van haar verklaring op video gezien die ze voor de rechtszaak in London heeft gegeven, en ik moet zeggen dat ik die interessant vond…
Hier heeft ze het over een van de police officers die naar de penthouse kwamen na de 911 call, die nu alle 4 hebben verklaard geen verwondingen te hebben gezien bij haar. (van de laatste 2 agenten is zelfs bodycam materiaal)
Ik denk dat je gelijk hebt, lijken wel op elkaar zeg
Dit was het eerste jaar dat alle kardashian+ jenner zussen aanwezig waren.
die PET van kylie
Ja nieuwe werkgever en zit op kantoor waardoor ik niet te veel op gsm kan zitten maar ik ga vanavond alle outfits goed kunnen judgen. Veel posts al opgeslaan als favoriet
Ik vond het poseren van billie eilish wel cringy om te zien.
Lizzo heeft een leuke story geplaatst met “I understood the assingment” love dat.
Vond het ook echt saai, en veel jurken met lange slepen, been there, done that (behalve blake lively dat was wel gaaf)
Sorry en Kieran Mculkin vind ik echt een genant met zn slecht zittende broek:
Ja! Of die van Niki minaj
Vind het ook een beetje gek dat de jurken van Khloe en Kim best veel op elkaar lijken? Allebei nude met glitter?
Deze man ziet eruit als een overbejaarde punkrocker die uitgenodigd is op de trouwerij van zijn nichtje.