FF Boulevard #7

Alleen kim’s jurk was van Marilyn Monroe haha. Ik zou doodsbang zijn dat er bijv. rode wijn overheen komt of een scheur in. En was die jurk niet te zien in een museum of?

schijnt dat het een replica is

I actually just read the whole Vogue article and she was not allowed to wear body makeup and a conservationist had to be waiting in a tiny dressing room to help her put it on near the red carpet. Nobody was allowed to touch it without gloves on. Sounds like quite a process for a 5 minute walk. had ik toevallig vanmorgen naar een vriendin gestuurd

vind het wel echt een flauwe look, als je niet zou weten dat het Marilyn dr jurk was zou het al helemaal niemand boeien
en het past niet eens bij het thema

9 likes

Het was wel echt de jurk van Marilyn monroe, alleen daarna heeft ze idd een replica aangetrokken.

4 likes

Huh wat is die red carpet eigenlijk goor en aftands?
image
Die pluizen enzo begrijp ik nog (al zou ik verwachten dat daar dan mensen voor zijn die het schoonmaken steeds) maar die bleekvlekken? Of hoort dit zo.

67 likes

Love it dat we met z’n allen zo oud zijn geworden dat we kijken naar vlekken in een loper🤣

65 likes

Is het mijn leeftijd, óf is het de oninteressante outfit van Kim K, who knows.

12 likes

Dit is echt zo lelijk en stijlloos van hun allemaal

51 likes

Dit is vast so Fashionable dat gewone stervelingen dit niet begrijpen

7 likes

WAAROM IS DEZE PASVORM Zó SLECHT

42 likes

kanye doet het niet meer, ik denk serieus dat hij hun style godmother was

8 likes

Dat van Kylie kan toch niet. Ze deed dat dan om die overleden ontwerper te eren. Ik dacht, hoezo een trouwjurk? Hij zou dan wel een trouwjurken designer zijn maar nee. En dat petje, WAAROM. Vind het echt 1 van de lelijkste outfits die ik voorbij heb zien komen.

Vind het ook stom dat elk jaar maar ongeveer een 3e zich een beetje aan het thema houden, daardoor zie je heel vaak weer de zoveelste standaard gala glitterjurk.

15 likes

Oké het is een beetje saai, maar ik vond m’n queen er eigenlijk wel als een van de besten eruit zien. Love de Hepburn look bij haar

24 likes

Of mannen in een zwart pak, dat je man bent hoeft niet te betekenen dat je outfit saai hoeft te zijn.

9 likes

Ja haha dat drukverband van kourtney :smiling_face_with_tear:
Het scheen een deconstructed versie van Travis’ pak te zijn.

Vind Khloe nog wel mooi in Moschino (dacht ik)

@Zemraluani vond sowieso veel pasvormen slecht, van Lizzo en Niki Minaj bijv ook, echt zonde.

5 likes

Ja True, het zou bij iedereen beter moeten zijn.

Maar Bella Hadid loopt letterlijk de runways, is dus een sample size of iig close. Hoe de hel is de pasvorm bij haar al zo slecht? Echt geen enkel excuus voor

(Dit post ik vanuit een 5 jaar oude h&m blouse en afgetrapte Allstars)

8 likes

Nee das waar haha, zag in de vogue livestream (ja die heb ik gekeken) dat Bella note bene aangaf “zelf betrokken te zijn bij het ontwerpproces”) haha.

Bella & Niki wel beiden burberry, dus dat is ook geen toeval misschien :joy:

5 likes

Stromae @ MET

13 likes

Ik weiger Kardashians etc te posten van mij mogen die echt optyfen uit het medialandschap.

Normani

Janelle Monae (maar die houdt zich niet aan het thema)

21 likes

Ik vind het geweldig. Je kunt duidelijk zien dat de inspiratie de gilded age is. En de parels geven een dynamisch effect.

7 likes

Hahahah me toen ik 13 jaar geleden als puber altijd mee deed judgen bij een rubriek in de Grazia toen ze outfits gingen beoordelen weet iemand nog wat ik bedoel?
Outfits duurder dan m’n hele hebben en houden bij elkaar :crazy_face:

9 likes