Wat gebeurt hier???
Het is een programma van Rutger Castricum, dus in dat opzicht wel logisch. Maar what the fuck npo.
Dat is eerder al opgenomen, werd meteen nadat ze gekapt waren al bekend dat Johan hierin gaat verschijnen.
Ik vind Billie ook best oké en dat donkere haar een upgrade ten opzichte van die eerdere blonde lokken.
Ik vind het er alleen zo gek uitzien dat haar borsten zo uit de jurk worden gedrukt.
Ik vind die kanten mouwen niet mooi. Het lijkt net alsof ze onder de algen zit. Ook vind ik die crèmekleur haar niet geweldig staan. Als die jurk in het smaragdgroen of een koningsblauw was.
Dat was vroeger ook door de korsetten zo dus opzich past dit wel bij het thema.
Ja dat is wel waar!
I can’t dat iedereen zo halfassed was en Blake ondertussen haar nagels, die niemand zag door haar handschoenen, perfect matcht met haar tiara. En die tiara heeft weer precies zoveel stenen als het aantal ramen in het Vrijheidsbeeld.
Dit lijkt me zo’n erge zweetoutfit
Ik dacht dat Gilded age echt betekende; 19e eeuw (net als de serie) maar missh heb ik dat zelf verzonnen.
Kim K interview werd net ff uitgezonden bij rtl boulevard. Je kunt veel over haar zeggen maar haar verbal skills en presentatie zijn wel echt verbeterd tov die rare stemmetjes die ze vroeger opzette
Ik ook en ik dacht: wow dit is heeel erg snel geescaleerd met die man
Het is specifiek 1870-1900 (in Amerika) dus die Marylin Monroe jurk past helemaal niet in het thema inderdaad :’)
Gilded betekent verguld. Dus het glimt net zo mooi als goud, maar verder is het waardeloos. Dus de Kardashians voldoen sowieso aan het thema.
Had zoiets gelezen in de comments van Diet Prada hierover.
Blake is echt mijn girl crush.
Nouja Blake mocht ook eindelijk weer eens buiten de deur én Ryan en zij waren co-hosts dit jaar.