FF Boulevard #7

dissapointed but not surprised :moneybag:

4 likes

Ik geloof die geruchten nooit dat zij niks mag

16 likes

Whut, is dit een ding?

6 likes
9 likes

Ik vond Kim juist echt geweldig, gilded kan ook als goudkleurig worden geïnterpreteerd toch? Die jurk is echt historie! Alleen dat hele veel te veel afvallen in korte tijd is dan weer kut.

Loved Kourt & Travis ook, met Kourt in de deconstructed versie van zijn look, maar Thom Browne kan bij mij sowieso niet veel mis doen.
Lizzo alleen al

Maar ook Christine Baranski

En dit is zooo goed (Yahya Abdul-Mateen II)

De fug girls hebben ook altijd goede coverage overigens, voor de liefhebbers

10 likes

Nou nee, the Gilded Age is gewoon een bepaald tijdperk met een duidelijke mode. Dat is te vergelijken met naar een feest met als thema ‘de gouden eeuw’ gaan in een nineties gouden trainingspak omdat het woord goud er toevallig in zit.
Met een typische, iconische jurk uit de jaren 60 is het nog verder de plank misslaan (qua thema) dan met gewoon een random goudkleurige jurk.

22 likes

Onpopulaire mening misschien maar ik vind Kendall Jenners jurk wel echt heel mooi! Vind haar echt super mooi eruit zien ook verder :heart_eyes:

3 likes

Vind de jurk niks, maar love het verhaal erachter:

She commissioned Christopher John Rogers to make a look based on Elizabeth Hobbs Keckley, a woman born into slavery who bought her way out of it by becoming a successful Gilded Age seamstress and designer, most renowned for dressing Mary Todd Lincoln. She is also one of the first Black women to publish a book (albeit a depressingly long time after Phyllis Wheatley’s)

@LaPetiteRobeNoire Ah well, als je je dan niks aantrekt van het thema, dan iig in een iconische jurk :smile: :woman_shrugging:t3: Ik vind hem prachtig staan en love haar styling ook erbij.

6 likes

Maar die jurk zelf is toch best underwhelming? Voor die tijd iconic misschien gelet op degene die het droeg, het moment (“happy bday mr president!”) en gewoon heel revealing en strak wat voor die tijd heel schokkend was. Maar het is… dunne glitter stof in een simpele cut

Ze had het beter aan kunnen doen bij dat American fashion thema van paar jaar geleden

4 likes

Het effect van de jurk valt nu ook een beetje weg, want hij was voor Marilyn Monroe in haar huidskleur gemaakt, dus daardoor leek het bijna alsof ze naakt was met glitters. Net als Britney in haar toxic glitter pak voor concerten:
image
Maar als je dezelfde jurk draagt met een andere huidskleur geeft dat natuurlijk een ander effect.

13 likes

Minimaal de helft van de mannen op het gala waren gewoon weer in een dodelijk saai pak.
Toch bijzonder dat alleen de vrouwen worden nagekeken op het niet na leven van de dresscode.

Ryan Reynolds maakt me echt boos hoor. Blake doet alle moeite, en hij staat daar weer in een generic tuxedo.
Bij Kim zit er in ieder geval nog een soort van gedachten achter.

Al die kerels hebben gewoon een pak afgestoft wat ze al 371 keer hebben gedragen.

5 likes

Even lukraak een greep. Niet per se in thema, maar ook zeker niet saai toch? Vind juist dat de mannen de laatste jaren steeds beter hun best doen. Zeker niet allemaal (zoals idd Ryan Reynolds), maar meer en meer.

37 likes

Daarom zei ik ook de helft, niet iedereen.

Het gaat mij erom dat er (veel) commentaar is op de vrouwen, en nagenoeg niets over de mannen.

3 likes

Net een styliste met grappig (imo) commentaar gevonden, deel het even met screenshots in spoiler want het is veel

Samenvatting

8 likes

Over Kim K, helemaal mee eens:

Echt jammer van Rihanna en Zendaya, voelde alsof Blake Lively de verwachtingen allemaal moest inlossen

4 likes

Hier heb je Riri:

10 likes

Jaaaa had ik gezien en nou ja kan natuurlijk niet beter en on theme want marmer maar stiekem hoopte ik wel op een theatrale outfit met lange sleep

3 likes

Ik vond dat Shawn mendes er ook heel okay uitzag!

5 likes

Zo’n teleurstelling weer. Waarom is het zo moeilijk om u aan het thema te houden. Duidelijker kon niet, mijn favoriete looks waren Lizzo, zoe Kravitz, Jodie Turner Smits, Blake, cardi en Megan Thee Stallion.

9 likes

Ik snap niet hoe Kim k in de jurk van Marilyn Monroe heeft gepast. Die had toch een heel ander figuur, andere bouw?

3 likes