Ik vond het echt ongepast dat deze vrouw de verhalen van Amber als feiten presenteerde…. dat is slechts hearsay en niet aan een “expert” om in de rechtszaal te verkondigen. Verder heeft ze de diagnose ptss gesteld, en gezegd dat “uit geen van de documenten blijkt” dat Amber borderline heeft - terwijl dat wel in het medisch rapport van Dr Kipper (de huisarts van Amber) staat.
Bovendien vond ik het interessant dat ze zei wel vaker in de rechtszaal als expert te zijn opgetreden, maar zich heel onwetend en onprofessioneel gedroeg toen ze meerdere malen werd geboden niet haar notities voor te lezen. Notities brengen is prima, maar dat moet van te voren als bewijs worden ingediend en ook aan de andere partij worden voorgelegd.
Aan het eind van de dag stak ze die hele stapel papier in haar tas, en toen zei de rechter dat ze haar notities moest afgeven aan de advocaten van Depp. De advocate van Heard zei toen “maar die notities heeft ze nog nodig voor morgen”, maar de rechter zei ok geef maar wij kopieren ze wel.
Toen haalde ze echt blaadje voor blaadje notities uit haar tas… het was echt een rare situatie.
Ohja, en in de nurses notes staat dat Amber zelf heeft aangegeven vroeger cocaine en alcoholverslaafd te zijn geweest. Iets wat ze tot nu toe steeds heeft ontkend. Dus ook dat vind ik nogal naar, om Johnny op zijn vroegere verslavingen af te rekenen terwijl ze er zelf ook mee te maken heeft gehad.