FF Boulevard #7

32 likes

Ze moest 7 kilo afvallen om in de jurk te passen, inderdaad.
Dan is hun bouw wel redelijk vergelijkbaar. Klein, “grote” borsten en heupen.

4 likes

Ik las dat het een replica van de jurk was, niet de echte die Marilyn ook droeg.

6 likes

Nee, niet waar. De jurk op de rode loper was de echte jurk van Marilyn.

Voor de after party heeft Kim een replica aangedaan, zodat de echte jurk niet zou beschadigen.

9 likes

Kim heeft aangegeven niet haar gebruikelijke body make-up te dragen en de jurk is alleen enkele minuten gedragen op de rode loper voor de foto’s samen met Pete en daarna vervangen voor een replica. Ook had ze haar eigen mini kleedkamer bij de trappen waar de jurk met witte handschoenen aangeraakt werd ed. Ze heeft van tevoren zelfs moeten oefenen hoe ze over de trap ging lopen etc haha

6 likes

Jezus ze kon m ook gewoon niet dragen

75 likes

Schijnbaar droeg ze die bontjas de hele tijd op de rode loper omdat ze de jurk niet dicht kreeg.

Ik zelf vind het nogal wanhopig die jurk. De outfit is prima, maar Kim wil zo graag vergeleken worden met Marilyn Monroe. Meid wees gewoon jezelf. Marilyn Monroe had een tragisch leven, waarom wil je daarmee vergeleken worden.

19 likes

Pfoe ik zou echt flauwvallen als ik ooit iets van Iris van Herpen zou mogen dragen. Echt geweldig.

12 likes

Voor iedereen, die net als ik, een leek is in gilded era kleding

11 likes

Valt mee. Veel mensen zien Marilyn als een curvy persoon, maar vaak halen ze dan foto’s tevoorschijn die net na een miskraam gemaakt zijn. Of eind jaren 50 toen ze wat voller was. Ze was idd wel een curvy persoon, maar Marilyn was behoorlijk petite en die jurk was een maat 34/36
Als Kim echt 7 kilo is afgevallen is dat hoogstwaarschijnlijk vocht en relatief weinig vet

7 likes

Ik had stories gezien dat ze aan het hardlopen was in een soort vuilniszakkenpak. Boksers en atleten gebruiken die methode ook om in een zeer korte tijd veel af te vallen (heet “cutting”) en dat is inderdaad voornamelijk vocht.

6 likes

ik ben zelf niet zo goed in photoshop spotten maar het ziet er wel apart uit

1 like

Na het zien van de stories van Diet Prada heb ik nog een paar extra favorieten:

• Gabrielle Union en dat gesprek dat ze en haar man Dwayne Wade hadden over het opvoeden van een transkind :smiling_face_with_three_hearts:
  • Adut Akech: die kleur, dat groen, haar haar. Ik wil ook een groene jurk nu
  • Chloe Bailey: moderne versie van The Gilded age and all for it
  • Paloma Elsesser, alleen al om het feit dat Coach erin slaagde om couture/ evening wear te maken
  • SZA
  • Adwoah Aboah
  • Nicola Coughlin
8 likes

Ik bedoelde meer dat naar mijn idee de billen van Kim zo absurd groot zijn, wat niet op de natuurlijke manier kan. Hoe heeft ze de jurk over haar heupen gekregen?

2 likes

Schijnbaar niet. Daarom had ze er die bontsjaal over hangen.

2 likes

Ahhh dat verklaart

3 likes

Ik zag daar net een filmpje van een van die kleedsters heeft een knalrood bezweet hoofd tijdens het aantrekken van de jurk bij Kim. Het past eigenlijk ook gewoon niet.

1 like

Ik vind het feit dat ze een historisch, iconisch stuk draagt echt absurd. Die jurk had in een museum moeten hangen. En wat misschien nog wel veel problematischer is, is dat ze extreem diëten om er überhaupt in te passen loopt te promoten in interviews. Die hele familie is echt zo toxic wat betreft skinny/thin alles zijn.

60 likes

Oh jeetje wat kwalijk. Dat kan niet goed zijn voor de jurk :frowning:

1 like

Hier een filmpje van het passen, het doet een beetje pijn om te kijken.

3 likes