FF Boulevard #7

Ik denk dat Kim K weer precies heeft wat ze wilt, iedereen praat erover. Of het nou negatief of positief is zij zal het wel weer zien als dat ze iconisch is.

22 likes

Ik bedoelde op deze

10 likes

Ik snap vooral niet dat het museum dit toegestaan heeft? Waarom? Of zou ze absurd veel geld gegeven hebben?

21 likes

Ja, als het om een oud schilderij ging waar iemand 5 minuten op wilde gaan liggen , zonder de gebruikelijke “body makeup” om een instagramfoto te maken was dat toch ook niet ok geweest?
Precies wat die conservator zegt in die post hierboven, hier beschadig je het object mee en ik vind het zo gek dat je 1. Het in je hoofd haalt dat te doen en 2. De beheerder van het object dat toestaat?
Maar linksom of rechtsom, er is nu natuurlijk weer controverse en media-aandacht en dat zal precies de bedoeling zijn geweest.

22 likes

Dit is echt nog veel erger dan het filmpje wat ik deelde inderdaad :cold_sweat::scream: ook zo hard trekken en over die steentjes heen ratsen

2 likes

Niet dat 't veel uit maakt maar Gabrielle Union is getrouwd met Dwayne Wade, niet Dwayne Johnson

9 likes

Oei, dat was een fout. Zat met mijn hoofd ergens anders, bedankt!

2 likes

De eerste getuigenis aan de kant van Amber Heard. Vooral ook over seksueel geweld. En deze psychologe heeft geen persoonlijkheidsstoornis gediagnosticeerd.

3 likes

Pff ook dit zijn echt afschuwelijke verhalen hoor.

4 likes

Wat ongelooflijk zielig voor Johnny Depp zeg!!!
:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

5 likes

nog 1 ding dan hou ik er over op:

blijkbaar heeft ripleys ook een lok van marilyns haar aan kim gegeven?? whyyyyy

5 likes

Ja, dat van die wodkafles
 :cold_sweat:

2 likes

wat wil je hiermee zeggen? Ik vind het ergens gek dat ze diagnoses bijna lijken te gebruiken als verklaring van iemands gedrag ofzo. Dat kan het zijn, maar er zijn genoeg mensen met een persoonlijkheidsstoornis die hun leven volgen zonder crimineel gedrag en ook genoeg mensen zonder persoonlijkheidsstoornis die crimineel gedrag vertonen. Misschien is het een behoefte om gedrag dat van het gemiddelde als ‘stoornis’ weg te zetten en dat we dan kunnen denken, ‘pfeew zo is het lekker begrijpelijk en hoef ik me geen zorgen te maken over mezelf of mn naasten’ ofzo. I dunno, maar mensen hangen denk ik bijna te veel waarde aan een psychologisch label

22 likes

Ik vond het echt ongepast dat deze vrouw de verhalen van Amber als feiten presenteerde
. dat is slechts hearsay en niet aan een “expert” om in de rechtszaal te verkondigen. Verder heeft ze de diagnose ptss gesteld, en gezegd dat “uit geen van de documenten blijkt” dat Amber borderline heeft - terwijl dat wel in het medisch rapport van Dr Kipper (de huisarts van Amber) staat.

Bovendien vond ik het interessant dat ze zei wel vaker in de rechtszaal als expert te zijn opgetreden, maar zich heel onwetend en onprofessioneel gedroeg toen ze meerdere malen werd geboden niet haar notities voor te lezen. Notities brengen is prima, maar dat moet van te voren als bewijs worden ingediend en ook aan de andere partij worden voorgelegd.

Aan het eind van de dag stak ze die hele stapel papier in haar tas, en toen zei de rechter dat ze haar notities moest afgeven aan de advocaten van Depp. De advocate van Heard zei toen “maar die notities heeft ze nog nodig voor morgen”, maar de rechter zei ok geef maar wij kopieren ze wel.
Toen haalde ze echt blaadje voor blaadje notities uit haar tas
 het was echt een rare situatie.

Ohja, en in de nurses notes staat dat Amber zelf heeft aangegeven vroeger cocaine en alcoholverslaafd te zijn geweest. Iets wat ze tot nu toe steeds heeft ontkend. Dus ook dat vind ik nogal naar, om Johnny op zijn vroegere verslavingen af te rekenen terwijl ze er zelf ook mee te maken heeft gehad.

10 likes

Het draagt ook bij aan de stigmatisering van borderline. Ik vind het ook enorm lastig om praktisch dagelijks te moeten lezen over Amber en dat ze helemaal gek is en borderline heeft, alsof het een verklarende factor is. Borderline heeft al zo’n slechte naam, dit helpt echt niet. Zoals je zegt, genoeg mensen met borderline (waaronder ik) die geen crimineel gedrag vertonen.

26 likes

Ja eens hoor @Janniebeton en @papierhier
Ik bedoelde er niet echt iets mee. Benoemde alleen (heeeel kort samengevat) wat die psychologe vertelde in haar getuigenis. Ook nav iemand die zei dat er ook in de ggz richting vrouwen veel seksisme is en sneller als theatraal gezien worden.

Ah ja, mijn stukje was ook niet bedoeld als kritiek op jou, maar meer hoe er in deze rechtszaak of in de media met diagnoses wordt omgegaan

4 likes

Ik vind het (los van het afvallen) juist wel tof dat die jurk gebruikt wordt. Wat heb je er aan om het jaren in een museum te hangen.

9 likes

Dat de jurk in goede staat blijft bijvoorbeeld. En met zo’n redenatie kun je elk museum wel opdoeken. Wat is het nut dat Kim K die jurk draagt? Stel de jurk wordt elk jaar een keer aangetrokken door een celeb, dan blijft er weinig jurk over vrees ik.

10 likes

Ik vind dat Kim K eigenlijk wel de perfecte persoon is om een jurk van Marilyn te dragen. Geen andere moderne celebrity komt in de buurt van die samenloop van seks, schandalen, politiek en fame zoals bij MM het geval was.

Marilyn Monroe was niet één of andere classy heilige hÚ? Ze was een middelmatige actrice, sekssymbool en verwikkeld in allerlei schandalen.

Het enige jammere is dat de uitvoering wat mij betreft niet helemaal gelukt is. Bij Kim is het niet echt een ‘naked’ dress vanwege het huidskleurverschil en haar haar vind ik vreselijk.

16 likes