FF Boulevard #7

Ik heb dit hierboven ook gedeeld!

4 likes

Oh sorry niet gezien! Ik lees normaal netjes alles maar het gaat al zoooo lang over jurken :sweat_smile:

4 likes

Het is een jurk…

Sowieso snap ik niet dat iedereen over Kim K valt die dit draagt, terwijl de eigenaar Ripley’s) toch de verantwoordelijkheid moet nemen?
Zij kan toestemming aan hen vragen, maar zij kunnen nee zeggen (of wie weet hebben zij haar wel benaderd, weten wij veel?). Die medewerker met dat rode hoofd kan ook gewoon zeggen, “past niet zoek maar wat anders”. Ben geen kardashian fan, maar men zoekt ook van alles om over haar te bashen.

Bovendien is het gewoon dikke (en succesvolle) publiciteitsstunt van Ripley’s want die jurk is nu in een tentoonstelling te zien dus :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

16 likes

Maar het is niet zomaar een jurk. Het is niet alleen de persoon die het draagt maar ook het historische moment.

3 likes

Ja, snap ik maar mensen overdrijven meteen zo, “wat als elke jaar een andere celebrity dit aantrekt!!1!”

En alsof Kim K eigenhandig die mensen heeft bedreigd om die jurk aan te mogen trekken?

Deze iconische jurk is nou eenmaal in handen van een vrij commerciële partij, Ripley’s, en zij zetten haar in voor de publiciteitsstunt.

8 likes

Kan niet wachten op de lichaamstaal analyses.

4 likes

Ohkee…

10 likes

De champions league interesseert me werkelijk geen moer.
Kwesties omtrent misbruik, -beschuldigingen, amerikaans recht, de filmindustrie etc daarentegen wel.

Maar goed je mag het bizar vinden hoor, ieder zijn ding.

9 likes

Door de mannen dan toch bedoel je?

3 likes

Nou als je een willekeurig persoon op straat vraagt naar Marilyn Monroe zal haar activisme/feminisme niet op één staan bij wat haar het meest kenmerkt. Ook niet als je het aan een vrouw vraagt. Hoogstwaarschijnlijk gaat het dan toch over haar uiterlijk.

2 likes

ANITTTTTTTTAAAA

ik hou zo van deze vrouw echt niet normaal

4 likes

Ik snap niet wat je me precies duidelijk probeert te maken? Heb al meedere keren gezegd dat het niet mijn persoonlijke mening is en nee ik vind het niet oké als een vrouw daar alleen op beoordeeld wordt en nee ik begrijp ook wel dat een knappe en sexy vrouw ook gewoon intelligent kan zijn, maar ik heb het over algemene perceptie?

Wat me dan wel weer opvalt in deze discussie is dat het wél oke is om Kim K alleen te beoordelen op haar uiterlijk. Want zij is rijk en heeft zich laten verbouwen.

2 likes

Dan zeggen de meeste mensen toch haar affaire met Kennedy?

2 likes

Ja en die witte opwaaiende jurk in The Seven Year Itch.

2 likes

Het gekke is dat ze nooit een affaire met JFK heeft gehad. Hoe het zit met zijn broer, weet ik niet

7 likes

Voor de geïnteresseerden Amber Heard heeft zojuist voor het eerst zelf gesproken in de rechtszaak (te zien op YouTube)

5 likes

Is nog bezig toch?

5 likes

Ja ik denk het wel, ik ben het aan het terugkijken dus wist niet of ze nog steeds bezig was!

3 likes

Ze gaan morgen zelfs nog verder my god
Wat ik me nog afvroeg: zij mag haar getuigenis niet bespreken met haar advocaten tot de getuigenis klaar is, maar nu zit daar dus een dag tussen, hoe controleren ze dat?

3 likes

Ja ik snap ook niet hoe zoiets werkt maar ik zat ook te kijken en dan vragen ze over haar verjaardag van toen ze idk 23 werd en dan denk ik echt van hoe goed geheugen moet je wel niet hebben om over zoiets te kunnen getuigen. Ik zou echt niet meer weten wat ik in 2012 gedaan heb :’)

5 likes