Dit is toch wel mijn favoriete recap van het MET gala: outfits geïnspireerd op wiskundeboeken
Bron? Er zijn wel de foto’s van hun knus op de vloer, toch?
O, mag ik die foto’s dan zien? Want die kun je met Google zo niet vinden. Heb even snel gezocht. Als er wat was met die twee, dan was het een one night stand en geen affaire. Overigens heeft de podcast You must remember this ook afleveringen over haar.
Overigens vind ik het opvallend dat hier veel over Marilyn Monroe het sekssymbool gaat ‘want zo denkt iedereen er over’. Terwijl ik zie op twitter,insta etc, meer gaat over Marilyn Monroe de tragische en misbruikte vrouw. Maar dat kan net zijn waar ik mij begeef op het internet.
Ja voor mij is Marilyn ook meer bekend door alle conspiracies rond haar overlijden.
Foto
Ik mis toch wel eentje die op Getal & Ruimte lijkt
My god, ik snap nu pas waarom we boeken moesten kaften
O hemels ik was dat boek helemaal vergeten
Zo zien de aura’s van mijn migraine eruit.
Heerlijke clip en lekker nr! Heb over het algemeen niet zoveel met celebs maar deze 2
Wel opvallend dat Whitney en Bobbie hier 15 jaar geleden niet mee wegkwamen.
Ik krijg meteen weer hartkloppingen
De stichting: “In deze video wordt aandacht besteed aan onder meer de volgende personen: mevrouw Linda de Mol, de heer Johnny de Mol, mevrouw Shima Kaes, mevrouw Chantal Janzen, een spion uit Yvonne’s spionnenleger en een slachtoffer van (vermeend) seksueel misbruik.”
Ben ik de enige die dit een vreemd verhaal vind? Vooral omdat een stichting het maakt (weet niet waarom, maar ik verwacht dat niet zo snel bij een stichting).
Hier het persbericht van de stichting Music #metoo:
(Hun website vind ik redelijk gammel in elkaar zitten)
Wat vind je er gammel aan? Het is geen mooie website nee, maar de stichting ziet er wel redelijk legit uit toch? Er wordt netjes een kvk nummer vermeld, etc
Ik vind het ook een beetje problematisch dat we Yvonne’s spionnenleger tegenwoordig zien als credible sources ja.
Ik ben even aan het googelen, want ik vind het een beetje gekkig. Kom ik dit tegen. Ze kunnen van gedachten veranderd zijn, maar ik blijf het vreemd vinden.
Heel goed.
Ze moeten dr ook altijd hebben
Over het onderzoek of de gebeurtenis heb ik geen mening, maar wel dat ik het goed vind dat bn’ers ook aan regels worden gehouden. Soms lijkt het een beetje alsof mensen met geld alles kunnen doen en ik ben blij dat dezelfde regels voor ‘iedereen’ gelden.
Ik kan niet oordelen of en in hoeverre er gevaarlijke situaties door kunnen ontstaan (ik las dat het wel eens vreselijk mis is gegaan toen een kind ook voor de lol achter het stuur zat). Misschien heeft die Ruben eerst wel een bepaalde modus ingeschakeld waardoor er niks kan gebeuren als dat zoontje eraan zit, ik weet het niet. Als er gevaar door kan ontstaan is het natuurlijk echt enorm slecht dat dit gebeurt.
Vind wel die toon van die journalist in die tweet zo gruwelijk irritant triomfantelijk met dat taggen van de inspectie en dan “Wat doen we met Ruben? Brevet afpakken?”
Zo van Kijk mij eens een enorme scoop hebben, nu ben je erbij meneertje! Hij (re)tweet nu ook nog dingen over #nikkiegate etc.
Maar zet jij je kind op de snelweg achter het stuur, ook al stuurt een Tesla zelf?