FF Boulevard #7

Mag er al gespeculeerd worden over of Monica haar relatie over is?

3 likes

Is er een update?
Vorige week was ze nog op tiktok met haar bips richting hem aan het schudden.

Waarom volg ik Fawry; voor dit soort nutteloze dingen.

1 like

Famke Louise en Denzel hebben een zoontje gekregen, Nówie Storm. Ik hoop dat ze altijd een emoticon op het gezichtje zullen doen op social media zoals op deze foto ook! :slight_smile:

9 likes

Gisteren heeft ze nog een tiktok geplaatst waar ze samen broodjes kroket aan het vreten waren

4 likes

Tot ze ontdekt dat ze geld kan verdienen aan haar baby…

4 likes

Hahah ja daar gaat dus ook al over op juice accounts en Wef heeft er blijkbaar al iets over gezegd (of zo vatten juice kanalen dat op)

4 likes

Ik begrijp alleen de relevantie of de juice niet? Was zij ooit met Ronnie samen ofzo dat dit raar zou moeten zijn?

1 like

Ooooo

1 like

Yep waren samen in de tijd dat ronnie ziin dochter al had. Dus best gek haha

echt de Carmen en Dave van deze era :clap:

afbeelding

14 likes

Ik vind het zo grappig dat zij getrouwd was en kinderen heeft met David van Beverly Hills 90201

Lijkt wel een heel leven geleden.

1 like

Ik kan het ook niet vinden, maar dat Manuel een shady drol was wisten we al toch? (Oud artikel wel)

8 likes

Wat heeft Wef er dan op gezegd? Heb geen instagram, kan het zelf niet opzoeken :nerd_face:

4 likes

Waarom mag dat niet?

Ik ben niet eens verbaasd hierover, vind het echt een glad type Roelvink dat met veel te veel dingen wegkomt.

@Junebug85 Ik dacht eerst: wat is er shady aan one night stands? Maar toen las ik het artikel en wat een walllllllgelijke uitspraak onderaan :face_vomiting: Hij doet echt alsof hij aan een soort liefdadigheid doet.

8 likes

Dat werd laatst tegen mij gezegd.

3 likes

Dat hij ook nog zegt dat dat meisje niks doorhad.
Nou eierkoek, nu dus wel, nu zal iedere vrouw die hij ooit gezoend heeft thuis zitten te denken of zij dat “te dikke meisje met een stomme kledingstijl” waar hij het nu over heeft.
Bah bah wat een engnek

3 likes

Ja dat had ik er misschien even bij moeten zetten, de titel van het artikel is niet wat er shady aan is (vind ik iig), maar het feit dat hij vertelt over hoe hij uit liefdadigheid / een goeie wingman zijn graag een ‘dik en slechtgekleed’ meisje aandacht geeft en zoent :face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

42 is toch niet zo oud?

Of de Angelina & Billy-Bob. Zou me niks verbazen als Megan en MGK een buisje met elkaars bloed aan een ketting dragen

10 likes