Maar dit is een heel normale toevoeging in een contract?
Betekend niet dat er van wurg contracten geen sprake is/was, maar daar is dit geen goed voorbeeld van.
Ik vind het ook niet zo gek dat er een geheimhoudingsplicht is waar een boete op staat en vind het ook een beetje naĂŻef om te denken dat het een leuk muziekprogramma is dat draait om talent. Het is een commercieel programma, dus natuurlijk draait het voor een groot gedeelte om kijkcijfers. En als uitlekt wie er uit gaat of wie wint dan zullen de kijkcijfers dalen. Zoals iemand anders al zegt, er zullen vast wurgcontracten zijn in die sector, maar deze passage vind ik hier echt geen goed voorbeeld van.
Verkeerd voorbeeld I guess. Een NDA is standaard dat klopt. Sorry ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Heb niet het goede voorbeeld erbij, maar trust me, het contract is echt vreselijk. En dat zou niet zo moeten zijn, zeker als je deze teringzooi erbij hebt. Want dit zijn de mensen met macht, en die beloven zo veel. Daar hoef je niet dom of naĂŻef voor te zijn om te tekenen.
Klopt ook hoor. Ik kan me de band Intwine nog herinneren. Die stapte uit een talentenjacht ( Idols volgens mij) vanwege het contract.
Volgens mij is er nog weinig nieuws concreets bekend verder, hij heeft naar aanleiding van de BOOS info één statement op insta stories gemaakt en dat was het toch? Of is er iets nieuws te bespreken?
Donderdag vast wel
Het is best wel pijnlijk dat Maan nog nergens op heeft gereageerd. (Of ik heb wat gemist)
Zij werkt nu ook bij TvoH als een soort backstage jury toch? En ze heeft veel met Marco gewerkt destijds.
Ik vind haar heel leuk, krijg zo het idee alsof zij er toch ook in verwikkeld is geraakt.
Goed recht om zelf te beslissen Ăłf je er wat over zegt verder. Niet lullig bedoelt dus deze opmerking maar omdat iedereen zich aan het uitspreken is op Instagram etc.
Op vakantie is ook internetâŠ
Hoezo is dat pijnlijk?
Misschien niet het goede woord gebruikt. Maar pijnlijk als in dat ze wellicht ook één van de slachtoffers/betrokkenen is?
Allemaal speculeren (duh), maar als iedereen zich verder uitspreekt valt het mij op.
Ik vind dat niet pijnlijk. Alle andere ex-kandidaten van the voice reageren toch ook niet?
Is ook nergens voor nodig. Het gaat om de slachtoffers, niet om zoveel mogelijk mensen verzamelen die zeggen niets gemerkt te hebben.
En stel dat zij ook slachtoffer is, dan is ze aan niemand verplicht om daar over te praten. Dat ben je nooit.
Overigens weten we ook nog niet zoveel, kan zomaar dat mensen de uitzending van donderdag willen afwachten als je nog helemaal in het duister tast
-naam weggehaald- plaats het oude fragment van Anouk bij collegetour waarin ze zei âAls er geneukt moet worden (om hogerop te komen) moet er geneukt wordenâ en daarna het statement van Anouk nu en noemt haar hypocriet. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Kijk het hele fragment. Ze is sarcastisch.
Ja eerlijk zij verdedigde kempi wel heel erg toen hij zijn vrouw had mishandeld.
Ik vind het heel tof van Anouk dat ze aangeeft niet meer terug te willen keren, maar ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel is om naar terug te kerenâŠ
Ik dacht ook dat Anouk sarcastisch was toen ze dat zei, maar al was ze het niet: het is een statement waarin ze deelt hoe het kan gaan in die wereld. Het concept van collegetour is toch dat succesvolle mensen vertellen aan studenten hoe je ook zoiets kunt bereiken. Daar geeft zij antwoord op. Dat het een shocking statement is ligt niet aan haar maar aan die vieze mannen die hun macht misbruiken. Ik vind niet dat ze iets promoot eigenlijk. Ze stelt het gewoon.
Bovendien was dat 2014, who knows of ze er nu anders over denkt. Waarom die uitspraken nu op dezelfde waarde in deze gebeurtenis is plaatsen.
Heeft Waylon trouwens al een reactie gegeven?
Het is al tig keer gezegd, maar ik schrik echt van hoe snel sommige mensen iemand medeplichtig noemen en dus verantwoordelijk stellen voor het gedrag van een ander. Laten we niet vergeten dat iemand ook zân partner kan manipuleren om toch zân gang te kunnen blijven gaan.