FF Boulevard #7

Ja maar sorry, jezelf bewust omhoog neuken als volwassen vrouw heeft toch niets te maken met mannen die vrouwen hun eigen seksuele wensen opdringen, toespelingen maken of blijven aandringen zonder dat dat gewenst is of daar toestemming voor gegeven wordt?

Laat anouk zich omhoog neuken als zij dat wilt, en laat andere vrouwen dat ook doen als zij dat willen.

Wederzijdse seks bij meerderjarigen, onder welke motivatie dan ook, is het probleem niet op dit moment.

60 likes

Denk dat de crux hem zit in 1) leeftijd en 2) voorbedachte rade.

Als een volwassen vrouw denkt dat seks haar verder brengt en dat is wat ze wil, be my guest

1 like

De vrouw die ik net noemde, heb nu haar naam weggehaald zodat het niet snel te herleiden is en hoop dat jullie dat respecteren zegt dat Anouk hier -net als zijzelf- vanaf wist en dat zij een van de grootste slangen in de industrie is.
(Ik had haar een DM gestuurd)

2 likes

Dit is wel een heel erg glijdende schaal, vind ik;
Volwassen vrouw dĂ©nkt dat seks haar verder gaat brengen, dus ze heeft seks met iemand. Ze denkt dat omdat een man, die in de positie is haar carriĂšre positief te beĂŻnvloeden, haar die indruk heeft. Die indruk is alleen totaal niet te objectiveren. Vervolgens brengt die man haar geen stap verder en is ze teleurgesteld, misschien voelt ze zich wel wat gemanipuleerd. Is het dan verschoven van ‘be my guest’ naar een me- too situatie?

De perceptie van de vrouw lijkt leidend voor de waardering van het gedrag van de man.

Ik probeer niet te zeggen dat dit bij de vermeende slachtoffers aan de orde kan kan, maar wil aangeven dat het toejuichen van het ‘omhoogneuken’ ook niet passend is.
Omwille van ieders veiligheid hoort seks gewoon niet thuis in een professionele omgeving.

28 likes

Nee sowieso, manipulatie was een voorbeeld van wat er achter de schermen kan spelen. Ik vind dat partners er sowieso buiten gehouden moeten worden als daar geen aantijging tegen is

6 likes

??

En dat moeten we nu allemaal voor waarheid aannemen omdat iemand dat in een DM tegen je zegt? Een mede zangeres?

Bovendien wat boeit het, Anouk is niet het onderwerp van deze controverse.

19 likes

Oh nee zeker niet. Maar vond het wel opvallend dat ze dat zei, zij kent haar ongetwijfeld beter dan ik.

3 likes

Ook speculatie.

8 likes

Die geheimzinnige vrouw heeft zelf dus ook niets gedaan met diezelfde kennis? En nu schijt ze op Anouk?

19 likes

Dat is waar.

@Frenky dit is ook speculatie maar voor zover ik weet hebben ze nooit samengewerkt en heeft ze het wellicht uit het ‘circuit’ gehoord en had het daarom weinig zin voor haar er iets over te zeggen.

4 likes

Als je het voor haar " geen zin had" om misbruik te melden, is ze zelf toch net zo verrot?

Heb geen idee wie die persoon is waar je het over hebt, maar diegene graaft echt z’n eigen graf op deze manier.

Gillen dat Anouk het wist maar niets heeft gezegd, terwijl zij zelf ook niets heeft gezegd?
Hoe dan??

6 likes

Ja maar als mijn vriendin vertelt dat er op haar werk dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen dan kan ik daar zelf toch ook niks mee doen? Ik heb dat dan alleen van horen zeggen.

Maar goed dit is nu allemaal hypothetisch. Ik snap ook wel wat jullie bedoelen inderdaad!

4 likes

Albert Verlinde gooit Humberto Tan voor de bus bij Shownieuws :scream_cat:

Update: korte samenvatting is dat Verlinde claimt dat dit vooral speelde rond 2015/2016, dezelfde periode dat Dionne Stax een affaire had met Tan. Die zou destijds niet vies zijn van berichtjes sturen naar gasten/mensen rond RTL Late Night, wat hij toen presenteerde. En dat mensen achter de schermen weg zijn gegaan, “want het lijkt wel op een datingshow ipv een talkshow”. Verlinde roept op er een rtl-breed onderzoek moet komen, want het is breder dan alleen tvoh.

13 likes

Nou inderdaad zeg, wowđŸ˜Č

6 likes

Wat werd er gezegd?

4 likes

Ik denk eerder mediawereldbreed dan RTL-breed. Alsof dit bij een andere zender niet speelt, geloof ik niks van. Vooral als net de helft van de mensen op SBS zijn overgestapt vanuit RTL

41 likes

Ja ben ook benieuwd of RTL boulevard nu gaat komen met dingen over SBS.

Die hele wereld is het probleem lijkt het. Vraag me af of het alleen de commerciëlen zijn of ook de publieke omroep alles in een doofpot gooit.

13 likes

Ik parafraseer enkel Kwalbert :nerd_face:

Alles om het FF boulevardtopic up to date te houden, het houdt maar niet op johđŸ€­

9 likes

Ja was ook naar Albert bedoeld, ik neem aan dat ie hier meeleest

5 likes

Het programma wat hij presenteerde of tvoh? Ik snap het niet helemaal maar misschien ligt dat aan mijn hoofdpijn hahah

6 likes