Die geheimzinnige vrouw heeft zelf dus ook niets gedaan met diezelfde kennis? En nu schijt ze op Anouk?
Dat is waar.
@Frenky dit is ook speculatie maar voor zover ik weet hebben ze nooit samengewerkt en heeft ze het wellicht uit het âcircuitâ gehoord en had het daarom weinig zin voor haar er iets over te zeggen.
Als je het voor haar " geen zin had" om misbruik te melden, is ze zelf toch net zo verrot?
Heb geen idee wie die persoon is waar je het over hebt, maar diegene graaft echt zân eigen graf op deze manier.
Gillen dat Anouk het wist maar niets heeft gezegd, terwijl zij zelf ook niets heeft gezegd?
Hoe dan??
Ja maar als mijn vriendin vertelt dat er op haar werk dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen dan kan ik daar zelf toch ook niks mee doen? Ik heb dat dan alleen van horen zeggen.
Maar goed dit is nu allemaal hypothetisch. Ik snap ook wel wat jullie bedoelen inderdaad!
Albert Verlinde gooit Humberto Tan voor de bus bij Shownieuws 
Update: korte samenvatting is dat Verlinde claimt dat dit vooral speelde rond 2015/2016, dezelfde periode dat Dionne Stax een affaire had met Tan. Die zou destijds niet vies zijn van berichtjes sturen naar gasten/mensen rond RTL Late Night, wat hij toen presenteerde. En dat mensen achter de schermen weg zijn gegaan, âwant het lijkt wel op een datingshow ipv een talkshowâ. Verlinde roept op er een rtl-breed onderzoek moet komen, want het is breder dan alleen tvoh.
Nou inderdaad zeg, wowđČ
Wat werd er gezegd?
Ik denk eerder mediawereldbreed dan RTL-breed. Alsof dit bij een andere zender niet speelt, geloof ik niks van. Vooral als net de helft van de mensen op SBS zijn overgestapt vanuit RTL
Ja ben ook benieuwd of RTL boulevard nu gaat komen met dingen over SBS.
Die hele wereld is het probleem lijkt het. Vraag me af of het alleen de commerciëlen zijn of ook de publieke omroep alles in een doofpot gooit.
Ik parafraseer enkel Kwalbert 
Alles om het FF boulevardtopic up to date te houden, het houdt maar niet op johđ€
Ja was ook naar Albert bedoeld, ik neem aan dat ie hier meeleest
Het programma wat hij presenteerde of tvoh? Ik snap het niet helemaal maar misschien ligt dat aan mijn hoofdpijn hahah
Het heeft niets met TVOH te maken.
Is dit dan het einde van nederlandse tvâŠ
Npo was toch altijd al het leukste om naar te kijken.
Tuurlijk niet. Metoo/ Epstein/ harvey weinstein heeft Hollywood toch ook niet vernietigd?
door mijn pessimistische inslag denk ik niet dat dit ook maar iets zal veranderen.
Er is weer even
ophef
, en over een half jaar is het allemaal weer terug bij af.
Ook bij Shownieuws riep William Rutten dat hij het zo vervelend vond dat Tim nog niet met volledige info en exacte namen naar buiten komt, want nu worden er mensen genoemd âdie er echt niks mee te maken kunnen hebbenâ. Zoiets zei hij.
HOE kun je dat zeker weten, flapdrol.
Humberto reageert nu ook op de uitspraak van Albert, dat hij alle gasten (man en vrouw)bedankte via de app na de uitzending
Door te beweren dat je zeker weet dat iemand nooooit zoiets zou doen en dat dit soort praktijken toch niet in zoân groot programma met strak schema (wie zei dat ook alweer haha) zouden kunnen gebeuren, laat je toch het perfecte beeld zien van hoe iedereen elkaar juist de hand boven het hoofd houdt in deze industrie en het dus juist wel makkelijk weggemoffeld kan worden en je overal mee wegkomt want âhij/zij doet zoiets nietâ. Hou gewoon je bek.
En als iedereen zometeen ineens allerlei verhalen uit de kast gaat halen (ik hoop het, begrijp me niet verkeerd), om daar vervolgens de savior en eerlijke in het spel over uit te gaan hangen, hoop ik wel dat ze zich realiseren dat je dus onderdeel van het probleem bent geweest om al die tijd je mond erover te houden.
Nee ligt niet aan jou, het stond er ook niet heel duidelijk. Het ging om RTL late night, dat presenteerde humerto tan toen