Maar hoe denk je dat een programma als shownieuws of boulevard wordt gemaakt?
Team? Het is geen Twilight
sws #teamedward
Noooooo
As usual
Nee, maar die vergelijking slaat ook nergens op want op de story van Nikkie zie je dat er nog een andere piloot naast zit (die volgens de verklaring van haar vriend op dat moment het vliegtuig bestuurde) en in een auto is er maar een bestuurder.
Het is zeker niet handig van haar maar zo’n hele hetze en #gate vind ik overdreven.
Ik kan me wel een aflevering van discovery oid herinneren dat er ooit een vliegtuig is neergestort omdat de piloot zn kind even had laten “sturen”, kan ook domme pech geweest zijn maar waarom zou je het riskeren?
Maar dat is nu niet het geval? Het kind stuurde niet, er zat een piloot die wél vloog naast.
Nee dat zeg ik ook niet, maar er zijn niet voor niets regels voor denk ik dan. Vind die tweet en de toon erover heel sensatiebelust maar 100% onschuldig vind ik het ook weer niet.
In principe hebben beide personen voor in de cockpit tegelijk een functie. De ene is pilot flying andere pilot monitoring/navigating. Ik vind het zeker ernstig dat er een kind op die plek zit/ op schoot of niet. Piloot zou elk moment ineens aan het stuur moeten kunnen hangen.
Ja piloten mogen ook tussendoor naar de wc en dan is er maar 1 iemand in de cockpit (ref german wings crash). Maar dat zijn uitzonderingen.
Zeker een kind kan onverwachtse handelingen maken en mogelijk knopjes aanraken e.d.
In dit vliegtuig is het specifiek toegestaan om één piloot te hebben. Co-pilot is bij kleine vliegtuigen echt niet altijd nodig hoor.
Je kunt ook schrijven dat het niet de bedoeling was om hierover sensatiebelust en sorry zeggen. Vervolgens kun je die post weer iedere keer weer citeren tot iemand anders wat doms doet/zegt (waarschijnlijk ik)
Ipv gelijk beginnen dat forummers gemeen tegen je zijn zonder enige zelfreflectie.
‘T is slechts een suggestie
Da’s wel een rode lap voor een stier zwaaien hè
Wat moeten we hier nou mee?
Ik vind het echt goor hoe die zaak uitgemolken wordt in de media. Waarom moeten mensen edits maken van een moment waarop iemand vertelt over seksueel misbruik? (Retorische vraag, omdat het veel clicks en likes oplevert natuurlijk)
Volgens mij komt deze afbeelding uit een krant (?) maar eens dat het echt ziekelijk is dat hier een halve fan war uit ontstaan is. Alsof het idd Twilight is.
Ja echt he, er is bijna geen ontkomen aan. Mijn ontdek/aanbevolen pagina’s op Insta en Youtube staat er ook helemaal vol mee, terwijl ik helemaal niks volg of opgezocht heb wat hiermee te maken heeft.
Ja TikTok ook, verschrikkelijk
Tiktok blijft me die video laten zien van Amber Heard die haar neus snuit/iets snuift….