FF Boulevard #7

awh sneu :frowning:

12 likes

Oh wat verdrietig zeg :pensive:

10 likes

En ook nog eens na een val :cry:

Waarom is dit extra verdrietig?

2 likes

Wat @Calypso zegt

4 likes

En @Calypso
Vanuit mijn werk weet ik dat een vall vaak het begin van het eind is.’daarna takelen oudere mensen heel snel af en volgt de dood vaak. Niet perse extra zielig, wel vaak een soort katalysator.

2 likes

Verbaas me hier ook over. Zoveel misogynie. De hele rechtzaak draait toch ook om dat zij heeft gezegd ā€˜survivor’ te zijn van huiselijk geweld en hij daarom een schadevergoeding eist? Lijkt me intussen toch wel bewezen dat ze mag zeggen dat ze slachtoffer is (ookal is ze zelf ook gewelddadig).

8 likes

Ik lees en hoor veel mensen die vooral vallen over de ongeloofwaardige getuigenis die Amber Heard tot nu toe heeft gegeven.
Haar verhalen stroken bijvoorbeeld (tot nu toe) niet met het (gebrek aan) bewijs.
De extreme mishandelingen die zij beschrijft, de ongelofelijke verwondingen die ze er aan overhield (2x gebroken neus, opengereten voetzolen door het lopen over glas, open wonden aan haar gezicht en hoofd, vaginale verwondingen door verkrachting met een gebroken glazen fles), er zijn tot nu toe geen doktersverslagen of iets gebracht om dat geloofwaardig te maken, terwijl artsen en security aanwezig waren de dag er na.
Er zijn enkel een paar foto’s met lichte blauwe/rode plekken die zelf heeft gemaakt, maar niemand anders heeft gezien.

Het lijkt er erg op dat ze dit verzint, wat het extra kwalijk en pijnlijk maakt. Helemaal voor mensen die wel echt misbruik hebben meegemaakt.

Neem niet weg dat Johnny Depp hele akelige dingen heeft gesmst aan zijn vrienden (I hope her corpse is decomposing in the trunk of a Honda - cheap whore - let’s burn her before we drown her, and I will fuck her corpse afterwards to make sure she’s dead)

-Ik heb niet meegekregen dat hij iemand heeft gesmst dat hij zijn partner in elkaar heeft geslagen? als dat zo was had hij de zaak sowieso op voorhand verloren lijkt me.

18 likes

Ugly Colors displayen lees ik als in je slechte/lelijke kant laten zien.

10 likes

Daar staat niets over dat hij haar heeft mishandeld maar dat hij zijn lelijke kant heeft laten zien. Dat is dus geen overtuigend bewijs terwijl Amber op tape heeft toegegeven dat ze hem heeft geslagen.

Ze noemde ook een vermeend incident met Kate Moss die van de trap zou zijn geduwd door Johnny. Hier waren zijn advocaten heel blij mee want nu kunnen ze Kate oproepen als getuige en ze heeft al aangegeven dat dit nooit is gebeurd.

15 likes

Nou, ik vind dit wel meer dan alleen ā€œheel akeligā€. Gewoon compleet fucked up, luguber en morbide.

16 likes

Wat zij flikt vind ik persoonlijk erger: gruwelijke dingen verzinnen en iemand (naar alle schijn lijkt het nu) vals beschuldigen en z’n hele persoon en carriĆØre om zeep helpen. Kan me voorstellen dat je als slachtoffer (hiermee doel ik in dit geval vooral op Johnny) zo wanhopig en boos bent dat je vanuit die emotie rare/bizarre dingen appt naar een vriend. Die je zeer zeer waarschijnlijk nooit zou uitvoeren. Maar meer intrusieve gedachten zijn.

Plus, Amber heeft een aantoonbare geschiedenis met geweld naar ex-partners en derden.

4 likes

Zoveel aannames in dit bericht.

21 likes

Iedereen doet hier aannames. Niemand was er immers bij.

5 likes

Dan vind ik het toch knap dat je duidelijk een kant kiest.

5 likes

Bron? Want dit is namelijk een verkeerde aanname.

5 likes

O.a haar assistente heeft een verklaring afgelegd waarin haar rage duidelijk naar voren komt en er zijn oude foto’s van haar en Elon opgedoken waarop hij blauwe plekken in z’n gezicht heeft. Zijn natuurlijk aanames en kan toeval zijn. Maar het is wel heel toevallig.

1 like

Ja kom op. Op basis van een paar blauwe plekken de aanname doen dat zij hem vast mishandeld heeft want het is anders allemaal zo toevallig. Sure.

5 likes

Ja dat kan, maar hoe noem je de dingen die Amber Heard doet en deed?

En @Tas je reageert nu alleen op die laatste vraag, terwijl ik op jouw bericht in ging waar in je je afvroeg waarom de haat wereldwijd tegen Amber zo groot lijkt. Kun je je iets voorstellen bij de argumenten die ik noem, waarom dat zou kunnen?

Ik hoef hier niet mijn gelijk te halen, maar ik ben wel benieuwd hoe/of iemand het niet onvergeeflijk vindt als ze enorm lijkt te liegen over seksueel misbruik en huiselijk geweld.

10 likes

Ugh ik vind die discussie hier over Johnny en Amber echt zo misselijkmakend, dat mensen dit amusement vinden onder de noemer ā€œinteressantā€, walgelijk.

91 likes