Ik lees en hoor veel mensen die vooral vallen over de ongeloofwaardige getuigenis die Amber Heard tot nu toe heeft gegeven.
Haar verhalen stroken bijvoorbeeld (tot nu toe) niet met het (gebrek aan) bewijs.
De extreme mishandelingen die zij beschrijft, de ongelofelijke verwondingen die ze er aan overhield (2x gebroken neus, opengereten voetzolen door het lopen over glas, open wonden aan haar gezicht en hoofd, vaginale verwondingen door verkrachting met een gebroken glazen fles), er zijn tot nu toe geen doktersverslagen of iets gebracht om dat geloofwaardig te maken, terwijl artsen en security aanwezig waren de dag er na.
Er zijn enkel een paar fotoās met lichte blauwe/rode plekken die zelf heeft gemaakt, maar niemand anders heeft gezien.
Het lijkt er erg op dat ze dit verzint, wat het extra kwalijk en pijnlijk maakt. Helemaal voor mensen die wel echt misbruik hebben meegemaakt.
Neem niet weg dat Johnny Depp hele akelige dingen heeft gesmst aan zijn vrienden (I hope her corpse is decomposing in the trunk of a Honda - cheap whore - letās burn her before we drown her, and I will fuck her corpse afterwards to make sure sheās dead)
-Ik heb niet meegekregen dat hij iemand heeft gesmst dat hij zijn partner in elkaar heeft geslagen? als dat zo was had hij de zaak sowieso op voorhand verloren lijkt me.