FF Boulevard #7

Ik heb bij hem ook het idee dat ie eerst de gossip a la Yvonne wilde brengen, toen wat bekender werd in de BN-er kringen en dat eigenlijk ook wel heel leuk en interessant vond en hij daardoor nu super selectief is in zijn meningen en roddels. Beetje hypocriet allemaal.

11 likes

Ik ben het met je eens, ik heb er vooral vraagtekens bij. En wat voegt ‘de spion van Yvonne’ toe. Het spionenleger is er toch niet zo lang?

4 likes

Ik vond het moeilijk om te beoordelen wat ik nou van deze situatie vind, maar jouw bericht vind ik heel treffend. Ik vind het erg dat ze blijkbaar geen andere manier zag om gehoord te worden door het op twitter te delen, en nu wordt ze voor de tweede keer slachtoffer (mensen die haar niet geloven, haar gaan trollen etc.).

Het is zo ontzettend pijnlijk dat slachtoffers van seksueel grensoverschrijdend gedrag* gewoon geen veilige plek hebben waar ze hun verhaal kunnen doen, worden gehoord en geloofd, en begeleiding en advies krijgen in eventuele vervolgstappen (want dat laatste wil niet elk slachtoffer, maar ieder slachtoffer verdient het om gehoord te worden en hulp te krijgen, en daar voldoet de politie (niet voldoende) aan.

*hier stond eerst vrouwen en meisjes, maar dat is natuurlijk veel te beperkt en niet inclusief.

5 likes

Het verbaast mij eigenlijk niks. Ik vond het verhaal al zo vreemd. Maar wel balen dat ze op deze manier geld vragen.

Ook echt heel serieus in dat filmpje: dit is een spion, uit het spionnenleger van Yvonne

Sorry het is echt geen grappige materie maar dat stuk was echt heel droog haha

7 likes

Volgens Mediacourant is het ook nog eens een actrice.

1 like

Hiervoor bestaat nu toch het Centrum Seksueel Geweld?

Goh ja, maar blijkbaar kunnen veel slachtoffers nog niet echt de weg naar hen vinden/voelen ze zich alsnog niet veilig om daar hulp te zoeken. Ik denk dat het voor veel mensen nog niet bekend is, en het neemt niet weg dat politie en OM toch beter moeten leren omgaan met deze gevallen. Het centrum alleen is niet voldoende, en heeft ook nog niet de status/bekendheid die het zou moeten hebben

7 likes

Ik vind het echt een verdrietig verhaal van dat meisje/die vrouw die het op twitter heeft gezet wb Thijs. Ze geeft aan toen heel kwetsbaar te zijn geweest en nu nog steeds is maar veel haat krijgt nu. Heb echt met d’r te doen. Ze zegt dat ze wel naar de politie gaat dus hoop echt dat ze geholpen wordt op de één of andere manier.

5 likes

Ja eens

4 likes

Ik word er wel weer pissig van dat die trollen wéér direct op de vrouw gaan zitten. Igone (vrouw van Thijs) krijgt al direct comments in de richting van hoe het is om met een pedofiel te zijn.
Ga de man eens lastig vallen, het is wel moeilijk zat om dit te horen over je partner gok ik zo.

41 likes

Ik hoop ook dat iemand haar in bescherming kan nemen, want als je haar video’s en tweets zo ziet/leest is het best zorgwekkend. Ik hoop dat ze zichzelf niks aandoet.

4 likes

Walgelijk! Mensen hebben echt geen idee hoe gestoord sommige bekende mensen zijn. Onderzoek heeft aangetoond dat er daadwerkelijk iets kan veranderen in het brein als je beroemd bent, waardoor je je onaantastbaar voelt en narcistisch gedrag vertoont. Denk dat er heel veel minderjarige mensen zijn lastig gevallen - en volwassen mensen ofc, including me (ook 14). (Anderzijds bestaan er helaas ook types die erover liegen dat het is gebeurd… superkut allemaal.)

5 likes

Heel wat anders, maar Priyanka had een post voor moederdag over haar kindje. Daarin bedankt ze een hele rits dokters, maar niet haar draagmoeder… Login • Instagram

1 like

Welke video is dat? Ik kan niets vinden…

1 like

Is dat gebruikelijk? Geen idee hoor. Ging nu over de periode dat haar dochtertje ih ziekenhuis lag na de geboorte en de goede zorg. Was de draagmoeder er ook?

8 likes

Waarom zou ze dat moeten?

13 likes

Geen moeten, maar als je dan toch doktoren bedankt, kan je de vrouw die je kindje heeft gedragen en op de wereld heeft gezet er makkelijk even bij in benoemen, toch? Haar energie heeft ook bijgedragen aan een gezond kind.

Misschien is het voor haar ook wel vervelend om op moederdag een andere moeder te moeten bedanken voor het baren van haar kind. Dit is natuurlijk een aanname, maar ik kan me voorstellen dat je moederdag misschien lekker om jezelf wil laten draaien en niet om een andere moeder ook al ben je echt wel heel dankbaar

4 likes

The world is healing :heart:

8 likes