Privé publiceert woensdag nieuwe beelden van André en Monique – onder de noemer ‘Dit is pas echt juice’
wat een lame sneer naar de juicekanalen zeg, en dan ook nog eens met nieuws over andronique (monandré?)
Privé publiceert woensdag nieuwe beelden van André en Monique – onder de noemer ‘Dit is pas echt juice’
wat een lame sneer naar de juicekanalen zeg, en dan ook nog eens met nieuws over andronique (monandré?)
Ze publiceren 1x per week toch? Is altijd dagenoude juice
heyyyy vergeet hun waarschijnlijk goed lopende socialsss (zoals dat schijnbaar heet) niet
heb gelijk zin om de comments van de privé insta-account te gaan lezen
https://vm.tiktok.com/ZML7c4kAv/?k=1
Ik vond dit nog een goede en vrij luchtige TikTok over Amber vs Johnny en oa waarom het verkeerd is een kant te kiezen.
Ooit eens een heel betoog/beschouwing ding over gehouden op school en het is echt een hele fascinerende ingewikkeld gebeuren. Er worden niet echt veel vragen over gesteld in de media valt mij op, maar ik ben blij dat het niet commercieel is en vind dat er wel wat dingen nog op aan te merken zijn hoe het nu geregeld is. Ik ben wel benieuwd naar jouw ethische twijfels daarover, wil je die delen?
Ik word niet goed van die 2. Elke x als zij samen komen is er weer een lockdown
Adoptie zou dan een betere optie zijn, zie je dat zo? Vind het erg interessant wat je zegt idd. Het is eigenlijk een raar concept, een draagmoeder.
Adoptie op vele vlakken net zo ingewikkeld.
Dat is eigenlijk ook weer zo ja. Dus eigenlijk kunnen vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen niet echt op een ethische manier toch een kind krijgen?
Maar welke manier? Want naast adoptie en draagmoeder blijft er weinig over? Verder met je eens hoor, maar ben benieuwd wat overblijft.
Maar je vindt dan dus ook dat bijv homostellen nooit een kind zouden mogen krijgen? Voorbeeld: Een vriend van mij heeft met zijn partner een kind, waarbij zijn zus draagmoeder is. Iedereen is happy met de situatie.
Maar je zegt ook ‘niet alleen commercieel maar uberhaubt niet’ tav je standpunt mbt draagmoederschap.
https://www.ad.nl/show/vandaag-inside-vanaf-maandag-weer-te-zien-met-derksen~aae17e63/
Wat een ellende
Het is altijd hetzelfde cirkeltje.
Lijkt wel alsof dit net als de lockdown verband heeft met het samenzijn van Monique en André @Soy.peor
Maak Videoland niet wakker, straks krijgen we een docu The many lives of Johan Derksen
Is vast al in de maak
Ik ben benieuwd of de mensen die een brief hadden ingezonden nog wat hebben gehoord? Denk dat ik het antwoord al weet, maar wie weet verrassen ze eens.
Wtf VI komt terug
Ik vind draagmoederschap persoonlijk ook iets heel absurds, ik kan me niet voorstellen dat je zo ver wil gaan voor een kind dat het je niet uitmaakt of het ethisch niet helemaal zuiver is. Maar daar heb ik verder ook niks over gezegd? Ik weet ook niet op wat voor manier zij aan die draagmoeder zijn gekomen, weet uberhaupt niks van die mensen. Heb enkel gezegd dat ik wel zou snappen als ze op moederdag de dag om haar wil laten draaien en niet per se om een ander.
In other news: fucking veronica inside/vandaag inside of hoe die troep ook heet is uiteraard weer terug, mét Johan
Ja precies deze dingen idd! Ik vind eerlijk gezegd ook dat er te weinig onderzoek gedaan wordt naar de hechting van een kind en wat het effect is op de groei van de baby in de buik als de draagmoeder vanaf het begin af aan al het kindje wil afstaan. Dat kan bijna niet anders dan het doet wat met de hechting (net als bij adoptie). Ik vind niet dat kinderen krijgen een recht is, maar het is ook niet dat ik per definitie elke vorm van draagmoederschap/donatie afkeur. Het is gewoon erg ingewikkeld en kritische vragen moeten gesteld blijven denk ik.