FF Boulevard #7

Ik hoop ook dat iemand haar in bescherming kan nemen, want als je haar video’s en tweets zo ziet/leest is het best zorgwekkend. Ik hoop dat ze zichzelf niks aandoet.

4 likes

Walgelijk! Mensen hebben echt geen idee hoe gestoord sommige bekende mensen zijn. Onderzoek heeft aangetoond dat er daadwerkelijk iets kan veranderen in het brein als je beroemd bent, waardoor je je onaantastbaar voelt en narcistisch gedrag vertoont. Denk dat er heel veel minderjarige mensen zijn lastig gevallen - en volwassen mensen ofc, including me (ook 14). (Anderzijds bestaan er helaas ook types die erover liegen dat het is gebeurd… superkut allemaal.)

5 likes

Heel wat anders, maar Priyanka had een post voor moederdag over haar kindje. Daarin bedankt ze een hele rits dokters, maar niet haar draagmoeder… Login • Instagram

1 like

Welke video is dat? Ik kan niets vinden…

1 like

Is dat gebruikelijk? Geen idee hoor. Ging nu over de periode dat haar dochtertje ih ziekenhuis lag na de geboorte en de goede zorg. Was de draagmoeder er ook?

8 likes

Waarom zou ze dat moeten?

13 likes

Geen moeten, maar als je dan toch doktoren bedankt, kan je de vrouw die je kindje heeft gedragen en op de wereld heeft gezet er makkelijk even bij in benoemen, toch? Haar energie heeft ook bijgedragen aan een gezond kind.

Misschien is het voor haar ook wel vervelend om op moederdag een andere moeder te moeten bedanken voor het baren van haar kind. Dit is natuurlijk een aanname, maar ik kan me voorstellen dat je moederdag misschien lekker om jezelf wil laten draaien en niet om een andere moeder ook al ben je echt wel heel dankbaar

4 likes

The world is healing :heart:

8 likes

Privé publiceert woensdag nieuwe beelden van André en Monique – onder de noemer ‘Dit is pas echt juice’

wat een lame sneer naar de juicekanalen zeg, en dan ook nog eens met nieuws over andronique (monandré?)

2 likes

Ze publiceren 1x per week toch? Is altijd dagenoude juice

15 likes

heyyyy vergeet hun waarschijnlijk goed lopende socialsss (zoals dat schijnbaar heet) niet

heb gelijk zin om de comments van de privé insta-account te gaan lezen

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZML7c4kAv/?k=1

Ik vond dit nog een goede en vrij luchtige TikTok over Amber vs Johnny en oa waarom het verkeerd is een kant te kiezen.

3 likes
Draagmoederschap

Ooit eens een heel betoog/beschouwing ding over gehouden op school en het is echt een hele fascinerende ingewikkeld gebeuren. Er worden niet echt veel vragen over gesteld in de media valt mij op, maar ik ben blij dat het niet commercieel is en vind dat er wel wat dingen nog op aan te merken zijn hoe het nu geregeld is. Ik ben wel benieuwd naar jouw ethische twijfels daarover, wil je die delen?

5 likes

Ik word niet goed van die 2. Elke x als zij samen komen is er weer een lockdown

66 likes

Adoptie zou dan een betere optie zijn, zie je dat zo? Vind het erg interessant wat je zegt idd. Het is eigenlijk een raar concept, een draagmoeder.

3 likes

Adoptie op vele vlakken net zo ingewikkeld.

19 likes

Dat is eigenlijk ook weer zo ja. Dus eigenlijk kunnen vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen niet echt op een ethische manier toch een kind krijgen?

9 likes

Maar welke manier? Want naast adoptie en draagmoeder blijft er weinig over? Verder met je eens hoor, maar ben benieuwd wat overblijft.

3 likes

Maar je vindt dan dus ook dat bijv homostellen nooit een kind zouden mogen krijgen? Voorbeeld: Een vriend van mij heeft met zijn partner een kind, waarbij zijn zus draagmoeder is. Iedereen is happy met de situatie.

5 likes