Het heeft niets met TVOH te maken.
Is dit dan het einde van nederlandse tvā¦
Npo was toch altijd al het leukste om naar te kijken.
Tuurlijk niet. Metoo/ Epstein/ harvey weinstein heeft Hollywood toch ook niet vernietigd?
door mijn pessimistische inslag denk ik niet dat dit ook maar iets zal veranderen.
Er is weer even ophef
, en over een half jaar is het allemaal weer terug bij af.
Ook bij Shownieuws riep William Rutten dat hij het zo vervelend vond dat Tim nog niet met volledige info en exacte namen naar buiten komt, want nu worden er mensen genoemd ādie er echt niks mee te maken kunnen hebbenā. Zoiets zei hij.
HOE kun je dat zeker weten, flapdrol.
Humberto reageert nu ook op de uitspraak van Albert, dat hij alle gasten (man en vrouw)bedankte via de app na de uitzending
Door te beweren dat je zeker weet dat iemand nooooit zoiets zou doen en dat dit soort praktijken toch niet in zoān groot programma met strak schema (wie zei dat ook alweer haha) zouden kunnen gebeuren, laat je toch het perfecte beeld zien van hoe iedereen elkaar juist de hand boven het hoofd houdt in deze industrie en het dus juist wel makkelijk weggemoffeld kan worden en je overal mee wegkomt want āhij/zij doet zoiets nietā. Hou gewoon je bek.
En als iedereen zometeen ineens allerlei verhalen uit de kast gaat halen (ik hoop het, begrijp me niet verkeerd), om daar vervolgens de savior en eerlijke in het spel over uit te gaan hangen, hoop ik wel dat ze zich realiseren dat je dus onderdeel van het probleem bent geweest om al die tijd je mond erover te houden.
Nee ligt niet aan jou, het stond er ook niet heel duidelijk. Het ging om RTL late night, dat presenteerde humerto tan toen
Albert was er ook wel als de kippen bij om te namen en te shamen. Als dit al waar is, dan is het 1. onacceptabel, maaar ook 2. had hij dit veel eerder kunnen benoemen. Vind het een heel rare timing en laten we eerlijk wezen: het gaat hem allemaal om zijn eigen relevantie.
De naam Kwalbert verdient hij.
Is samen met veronica en sbs9 onderdeel van het grotere sbs
Beau heeft mij (en collegaās) gezegd dat Dionne niet de eerste was, dus ik geloof Albert hier wel in.
Maar wat voor gore hond ben je om deze informatie bij je te houden tot je het kan inzetten om af te leiden van onaanvaardbaar gedrag van je vrienden/collegaās.
Ken jij Beau persoonlijk?
Nee hij filmde een programma en een collega was zeer geĆÆnteresseerd in shownieuws en ging hem uithoren.
En toen zei hij tegen jou dat Dionne niet de 1e was? Wat bijzonder dat hij dat zo zegt tegen iemand die hij niet echt kent.
Ja dat is wat ik schrijf.
En ben het met je eens maar he said what he said
Ja het was zoān kort stukje dat ik het even helder wilde krijgen voor mezelf. Maar duidelijk nu!
Maar die 2 hadden een verhouding, waarbij er geen spake was van ongelijkwaardigheid of misbruik.
Al heeft hij 100 van die verhoudingen gehad zie ik niet hoe dat hetzelfde is als wat er nu speelt bij TVOH
Dat je jezelf überhaupt omhoog kunt neuken betekent dus dat er mensen werken die kansen, promoties, etc. geven aan mensen die seks met hen hebben. Dat is machtsmisbruik en weldegelijk problematisch. Dat een vrouw daar slim gebruik van maakt is inderdaad haar goed recht, maar dat het überhaupt mogelijk is, heeft wel te maken met een toxic werkcultuur en gore mannen.