FF Boulevard #7

Ik weet niet wat waar is en wat niet, maar ik heb in ieder geval alvast mijn relatie verbroken? :face_with_monocle:

3 likes

Nouja Jeroen heeft al het een en ander bekend he, lijkt me al reden zat om de relatie te verbreken.

94 likes

Hij erkent het zelf toch en is ook opgestapt bij the voice om dit. Dus al is maar een beetje waar van wat ze wist dan zou dat voor mij ook genoeg zijn om nu de deur uit te schoppen.

6 likes

En gelijk heeft ze. Normaliseer mannen dumpen.

145 likes

Als ik zulke dingen van/over mijn man zou horen en dat hij daarvan zegt dat het (voor een deel) waar is zou ik hem er ook uit trappen. Hoef ik niet per direct de hele waarheid voor te weten.

23 likes

Ahh wat verdrietig zeg voor haar + kinderen. In haar columns schreef ze altijd vol liefde over hem. En er dan zo achter komen dat je man een hond blijkt te zijn, heel moeilijk lijkt me dat.

12 likes

Zal zij door een hel gaan en ook alle speculaties en beschuldigingen over wat zij wel en niet weet. Wat een klootzak, die jeroen.

4 likes

Volgens mij begint het in elk geval met simpelweg weigeren dit als normaal of een gegeven te zien. ‘Zo gaat het er nu eenmaal aan toe’ en alle varianten daarop zijn allemaal drogredenen. Feitelijk is een simpel ‘nee, hoor’ als reactie op die retoriek genoeg. Laat hun maar bewijzen of argumenteren dat het niet anders kan. Dat lukt ze namelijk niet.

Ja dan weet ze toch al genoeg van wat waar is? Genoeg om de relatie te verbreken in ieder geval. Ik vind het nu een vreemde formulering.

3 likes

Dat zij haar relatie verbreekt is haar keuze. Daar hoeft niemand over te oordelen. Of er wel of niet voldoende reden is. Wat een onzin.

Gaat iedereen nu weer vallen over de formulering van haar statement… Damn geef haar een break.

52 likes

Kan me ook voorstellen dat je dat als publiek figuur even expliciet wil benoemen om te voorkomen dat je nog meer overspoeld wordt door pers die van jou willen weten wat er precies wel en niet waar is

Edit: en eens dat de formulering in dit geval nou niet hét ding is om over te gaan vallen

11 likes

Je weet de aantijgingen niet, wellicht heeft jeroen niet alles bekend of wordt er vaag gedaan door hem over bepaalde beschuldigingen. Voor haar is het nu ook een mega rollercoaster. Je bent bekend, je man is bekend, iedereen gaat je bellen/appen om verhaal te halen, je krijgt allemaal wilde verhalen naar je toe geslingerd.

3 likes

Ik citeer mezelf maar even. Want weer gaat het over wat Linda niet goed/duidelijk zou doen. Echt, please stop. Dit lijkt me juist een goed moment voor ‘woman support woman’ ipv haar maar weer afvallen.

35 likes

En ik ga er vanuit dat zij meer weet dan wij. Want je gaat toch het een en ander vragen aan je toekomstige ex.
Maar wat ongelofelijk klote dat dit haar overkomt.

De beerput is al op een kiertje en dan moet die BOOS aflevering nog komen.

4 likes

-dubbel-

1 like

Is hierboven al gepost

2 likes

Eigenlijk pakt het misschien ook wel goed uit dat de aflevering van BOOS niet direct is uitgezonden. Nu komt er van alles naar boven van mensen die zich willen indekken en anderen voor de bus gooien om af te leiden van zichzelf. Ze zijn bang, want ze weten niet wat BOOS precies weet en wat niet. Er is kans dat er nog dingen naar boven komen die misschien in eerste instantie niet zouden worden meegenomen, maar nu wel kunnen worden onderzocht. Ook komen er nu misschien meer slachtoffers naar voren die eerst niet durfde of nog twijfelde, omdat er steeds meer bekend wordt

70 likes

Nou begrijp me goed, ik support haar 100% dat ze haar relatie heeft verbroken en vind het superverdrietig dat dit iemand overkomt. Het lijkt me niet te bevatten heftig als je achter dit soort gingen komt van je partner en vind dat die mannen 1000% zelf aansprakelijk zijn voor hun troep en dat vaak onterecht en veel te snel naar hun omgeving wordt gekeken.

Ik probeer niet in dezelfde lijn als waar hierboven een discussie was Linda bashen. Het enige wat mij opviel was juist die toevoeging “ik weet niet wat waar is en wat niet” aangezien ze inmiddels duidelijk wél weet van in ieder geval een aantal dingen die waar zijn (daarom is haar relatie over)

3 likes

Ik denk dat ze dat ze dat erbij heeft gezegd omdat zij wss word overspoelt door reacties.
En dat er ook veel roddels zullen zijn. En daar willen mensen dan antwoorden op wss via haar.

4 likes

Dat daarom weten we niet hè? Er zal hier natuurlijk wel een oorzaak-gevolg relatie zitten, maar hoe precies weten we niet en gaat buitenstaanders misschien ook niks aan. Je kan om mindere zaken je relatie verbreken dan om grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer.

3 likes