Jeetje wat een puinhoop zo! Onbegrijpelijk dat mensen zich (blijkbaar al vrij lang) onaantastbaar wanen. Ziek dat ze denken hiermee weg te kunnen komen.
Zijn die zelf dan zoveel beter? Nee toch?
Wat een klootviool
Ik heb ook een Porsche, komt allemaal wel heel dichtbij zo…
Ik schrok op twitter wel van de vele reacties dat roddelpraat het harde werk had gedaan ofzo en dat boos t van hun heeft (wat qua data niet klopt). Maar ik vind die 2 toch wel zo walgelijk en alleswatgeenmanis-onvriendelijk. Snap niet dat mensen positief over die 2 kunnen praten.
Bronvermelding is wel belangrijk nu vind ik, want dit kan bij wijze van spreken ook van de Feesboek van Ria uit Midwolda vandaan komen.
Het lijkt nu wel of ik een Linda vendetta heb maar kom aan, dit gelooft iedereen wel heel snel, terwijl uit eerdere berichtgeving en krantenartikelen blijkt dat ze het wel wist. Haar statement gaat ook alleen maar over ik ik ik.
Ik zal er verder over ophouden want ik lijk wel een kapotte grammofoonplaat maar ik vind het echt typisch je eigen straatje schoonvegen. Dan vond ik Chantals reactie, die het in eerste instantie enkel opnam voor de mensen die hard aan het programma werken, nog sympathieker.
Wellicht is ze idd wel op de hoogte geweest of waren er minstens al roddels maar denk dat je niet moet uitvlakken hoe glad en gehaaid zo’n vent is
Ja maar echt, vreselijk die twee! Jan Roos is ook echt walgelijk en vies bezig op Twitter. Aan de ene kant zeggen dat shownieuws aan victim blaming doet, maar vervolgens wel zelf dit soort dingen twitteren:
Zij staan echt alleen maar aan de kant van de slachtoffers als het hen uitkomt.
‘zangeresjes’ 
Ik kan me dan weer nauwelijks voorstellen dat als ze het wel wist ze bij hem zou blijven. Daarom vind ik het aannemelijker dat ze ook flink voorgelogen is. Waarom zou iemand, laat staan zij, bij zo’n vent blijven? Dat vind ik wel echt onwaarschijnlijk.
Daar gaan mijn haren recht overeind van staan 
Maar je weet toch niet wat ze nou precies wel of niet wist.
Ik vind het iets anders als ze wist dat hij vreemdging met (volwassen) vrouwen dan dat hij zijn macht binnen the voice misbruikte en vrouwen van alles en nog wat beloofde in ruil voor een volgende ronde bv.
Maar hoe dan ook Linda is toch niet zijn moeder. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag.
Ja natuurlijk weten de direct betrokkenen het van BOOS zelf. Maar er zijn ook heel veel mensen die eraf weten en die niks hebben gezegd, die zouden nu ook naar buiten kunnen treden. Kijk naar Albert die ineens met verhalen over humberto aankomt (even er buiten gelaten over of het waar is), het moddergooien begint al. Daarnaast hoop ik dat de overige slachtoffers hierdoor de moed vinden om ook naar buiten te treden als ze dat willen
Jezus het maakt volgens mij geen hol uit wat Linda zegt, ze doet het toch nooit goed. Jullie moeten je echt schamen, sorry hoor. Denk dat er maar weinig mensen zijn die begrijpen door wat voor een hel zij gaat op dit moment.
Ik hoop toch zo dat we het na de aflevering van Boos gewoon weer gaan hebben over het gedrag van die mannen en niet over wat Linda wel/niet gedaan/gezegd/geweten heeft.
Het gaat lekker in showbiz land
Zeg ik ook nergens. Ik ben gewoon benieuwd naar hun commentaar, omdat ze onder John de Mol zitten. Wil wel zien hoe ze dit aanpakken aangezien ze gewoonlijk wel commentaar over alles en nog wat hebben
@Lavir Echt zo’n typisch bericht. Fatshamen om mensen aan het denken te zetten is nog steeds fatshamen.
Hahahah dit is de beste sorry not sorry uit tijden weer