Het gaat lekker in showbiz land
Zeg ik ook nergens. Ik ben gewoon benieuwd naar hun commentaar, omdat ze onder John de Mol zitten. Wil wel zien hoe ze dit aanpakken aangezien ze gewoonlijk wel commentaar over alles en nog wat hebben
@Lavir Echt zoân typisch bericht. Fatshamen om mensen aan het denken te zetten is nog steeds fatshamen.
Hahahah dit is de beste sorry not sorry uit tijden weer
Ben blij dat ik daar niet werk.
Was het hele Douwe Bob debacle alweer bijna vergeten door al deze shit
En het is pas januari.
Nooit te laat om het weer even op te rakelen!
Vanavond is er bij half 8 (programma van johnny de mol)iemand die onderzoek deed naar ongewenste gedrag bij bedrijven. Ben heel benieuwd of dit allemaal ook ter sprake gaat komen
Typisch dat dit soort ideeën altijd komen van mensen die van nature slank zijn.
Ja, hij heeft gezegd dat hij het er wel over gaat hebben. Heeft oa contact gehad met zân vader en tante.
Lijkt mij ook een lastige positie voor Johnny. Het gaat toch over de ex van je tante, dus hoe ver durf je daar over te vragen zonder dat het te privé voelt.
Moet nu gelijk denken aan dat filmpje wat vorig jaar uitgelicht werd waarbij hij heel ongepast/ongewenst deed bij een jongen die aan het zingen was. Was van een hele andere orde dan waar nu sprake van is, maar vond dat toen wel heel stom dat ie daar zo makkelijk mee weg kwam en hoe de collegaâs allemaal meteen voor hem opkwamen.
Het zal wel ter sprake komen, maar onder sterke regie van familie de Mol, dus ik verwacht niet een kritisch item
Ik heb hier dus op gereageerd naar Jessy maar echt ballen om te reageren heeft ze niet.
Ik heb bij die situatie meer het idee dat Albert verlinde dingen groter maakt dan het is om de aandacht van de familie de mol weg te halen.
Hij zei t een beetje zo vluchtig enzo heel vaag.
Ik zeg verder niet dat Humberto heilig is ik vertrouw geen enkele mannelijke bner meer haha. Maar dit vond ik een beetje appart ineens.
Misschien omdat hier geen slachtoffers bekend zijn? En ook omdat mensen dit dus ook âal jaren wistenâ en die mensen die het al wisten het nu zelf boven brengen, ipv er eerder iets aan te doen? Maar ik denk dat het vooral is omdat er geen slachtoffers zijn die zich (naar mijn weten) hebben uitgesproken (al dan niet anoniem), dus dan krijgt zoân opmerking van Verlinde meer een roddelkarakter.
Maar dat denk ik hoor
Oh nee, oke! Zeker mee eens. Ik vind âdie zou dat nooooit doenâ eerder een red flag dan een argument dat diegene het nooit zou doen
Geen grote verrassing.
Ik hoop zo dat Waylon geen onderdeel is hiervan. Zou het zo sneu vinden voor zwangere Bibi en hun gezin als hij ook aandeel blijkt te hebben gehad.
Sowieso al die gezinnen hieromheenâŠ
Ik woon op de looproute tussen Marco zn appartement en de zaak van zijn beste vriend en zag heel regelmatig hem en Leontien of hem en zn kinderen, maar zie ze allemaal sinds het nieuws niet meer. Vind het iets heel zieligs hebben voor alle mensen eromheen. Die mannen snappen ook gewoon niet hoe ver hun acties doorbewegen. Hun eigen familie, het slachtoffer, de familie van het slachtoffer. Er gaat zoveel naar de klote. Allemaal omdat mannengulpen niet dicht kunnen blijven, bah.