Waylon had zelf toch al een statement naar buiten gebracht dat hij hier geen onderdeel van was?
Oh niet meegekregen. Waar heeft ie dat gedaan dan? Volg hem alleen op insta.
Veel mannen snappen niet dat het niet alleen om hen gaat, maar dat ze er zoveel mensen om hun mee pijn mee doen. En ik vind het echt erg dat die er dus ook op aangekeken worden. Leontien, Linda en weet ik veel wie kunnen er niks aan doen dat die gasten denken dat ze hun leuter overal in kunnen steken.
Deze zaken late. maar weer zien dat er nog steeds grote ongelijkheid is tussen mannen en vrouwen
In een statement via zijn manager dacht ik: Waylon heeft 'niks te maken' met misstanden The Voice | RTL Boulevard
Ali B in eerste instantie toch ook?
Albi heeft de beschuldigingen aan zijn adres ontkent.
Waylon wordt helemaal nergens van beschuldigd en is de afgelopen dagen ook nergens benoemt.
En de vraag is ook, al is hij een enorme flirt en benadert hij daarna per app gasten. Zijn er dan per se slachtoffers? De machtsverhouding ligt vaak heel anders, er is geen contract, etc. Zou pas kwalijk zijn als hij dit deed in ruil voor air time bijvoorbeeld. Zo niet is het gewoon een hitsig ventje dat te vaak buiten de pot piest. Niet netjes, maar van een heel ander kaliber. Heel flauw om dat dan als wanhoopspoging ineens naar buiten te gooien.
Oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht (daar gaat het al mis) dat hij in eerste instantie, via zijn management, had laten weten dat hij er niets van wist en dat later pas duidelijk werd dat er aangifte tegen hem gedaan was.
Bij 1vandaag was net een talenten begeleider van o.a. The voice. Ze zei dat zij al langer wist van verhalen van de talenten die ze begeleide dat dit gaande was. En ze zei dat er een groep was bij de voice die ervan af wist maar ook een groep die van niks wist. Op de vraag waarom ze nooit aan de bel heeft getrokken zei ze dat het niet aan haar was. Ze kon de mensen alleen maar proberen over te halen zelf aangifte te doen maar ze kan dat niet voor hen doen.
Ja ik had het ook gezien, ik vind dat ook wel makkelijk van je af schuiven als je wel veel van dit soort verhalen hoort. Je zou dan ook kunnen aandringen op een algemeen onderzoek oid zoals er nu gedaan gaat worden
Edit. Dit raakt uiteraard ook weer aan de discussie die hier wordt gevoerd, uiteindelijk ligt de schuld bij de daders en nergens anders. Dus ik zou de schuld dat dit heeft kunnen voortduren nooit bij deze vrouw leggen, het klonk ook wel alsof ze in individuele gevallen zeker hulp heeft geboden
Ik snap echt niet dat je daar dan zo publiekelijk mee naar buiten treedt, zou me echt schamen als ik niet aan de bel had getrokken
Ik snap dat echt wel. Onderschat niet hoe zoân cultuur werkt en wat er boven je hoofd hangt als je wĂ©l naar buiten treedt. Klokkenluider zijn is niet bepaald een zonnige rol, onderschat dat echt niet. ZEKER als vrouw.
Edit; Het is HR, vertrouwenspersonen, en de hogere bazen aan te schrijven dat men niet open durft te zijn over wat ze vermoeden/bemerken op het werk. NIET de medewerkers zelf.
Het is niet per de de schuld van deze individuele medewerker. Maar door allemaal verhalen te weten en niks te zeggen draag je naar mijn mening wel echt bij aan het in stand houden van dit probleem.
Woon in dezelfde omgeving en Marco wordt gewoon nog gespot. En ook die fotograaf, die Smulders, heb ik al verschillende keren zien rond rijden in die buurt.
Ik had het over zân familie. Die zie ik nooit meer hier.
De woorden zijn verkeerd uit jouw mond gekomen.
âSorry alsâ is nooit een goed excuus Samantha.
Jammer dat het statement wat ze wilde maken over dat preventie de oplossing is in corona tijd zo uitpakte corona wappie is t
Omg Wouter als âsportinfluencerâ bij Boulevard