Zal me niks verbazen als ze die geld willen bieden om te zwijgen zodat het niet een nog groter ding word
Ja dit. En onderschat de invloed van de familie De Mol ook zeker niet. Als ze haar mond had opengetrokken had ze zich direct kunnen laten omscholen want de molletjes zijn werkelijk overal.
Ja dat dacht ik ook gelijk! En ik wil niet voor slachtoffers spreken maar ik dacht gelijk, hoezo zou je als slachtoffer mee werken met het bedrijf die deze situatie heeft veroorzaakt en tot stand heeft gehouden. Als in dus naar hun oproep luisteren. Er werd gelukkig ook gezegd dat het OM een oproep doet tot aangifte.
SBS6 nu
Johnny de Mol heeft net zijn woordje (statement) gedaan in zijn talkshow en ze gaan er nu op door in de show.
Ik zou persoonlijk ook mijn mond houden. Als iemand mij zoiets in vertrouwen vertelt wie ben ik dan om te bepalen dat dit openbaar moet worden? Wat ik wil is dan geheel onbelangrijk want het gaat op dat moment niet om wat ik vind, maar om het slachtoffer. Het enige wat je kan doen is praten en proberen over te halen om wel aangifte te doen, maar meer dan dat niet vind ik als dat het nadrukkelijke verzoek van het slachtoffer is.
Oh Johnny wist dus geeneens dat ze Linda en Jeroen een paar jaar geleden om deze reden uit elkaar waren.
Dan vraag je je wel af of ze wel uit elkaar zíjn geweest?
Maar daar heeft Margriet toch niets aan. Stel je voor hoe hoog haar kijkcijfers zijn als ze slachtoffers van Jeroen in haar show heeft.
Ik ben ook niet altijd op de hoogte van de relatiestatus van mijn tantes hoor. Kan me goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om dat met de buitenwereld te delen
Catherine zit wel op haar praatstoel 
Maar aan de andere kant. Toen mijn ex vreemd ging en ik hem (nog) niet kwijt wilde heb ik ook niemand iets verteld. Ik heb op dit moment nog familie en vrienden die van niets weten van dat kut half jaar. Ik schaamde me er enorm voor.
Okay, Catherine takes over the show
Haha ja ik heb geen idee, niet zo oud in ieder geval. Ik heb eigenlijk nog geen enkele video van ze gezien @Lavir maar ik zal eens een stukje kijken.
Ik vind dat Johny het goed doet gezien de omstandigheden. Hij voelt zich zichtbaar opgelaten en rot maar is ook vrij eerlijk en direct.
Zullen ze haar bewust hebben neergezet? Denk het wel. 
Ik viel net in, maar vond dat die Erik (?) wel rake dingen zei. Dat dat soort seksuele opmerkingen gewoon ècht niet kunnen en dat dat vroeger ook al niet kon, maar er toen niks mee gedaan werd etc.
Ik zou eigenlijk willen dat iedereen zijn bek houdt tot de BOOS uitzending en er dan een gedegen onderzoek volgt. Tot die tijd is het vooral allemaal speculeren over wat boos gaat brengen en lui als Albert Verlinde die graag ook aandacht willen. Oh, en witte mannen die bij OP1 witte mannen gaan uitleggen ofzo.
Ik vind dit zelf een heel moeilijke kwestie. Ik zou denk ik niet volledig mijn mond houden.
Door mijn eigen situatie heb ik inmiddels geleerd dat je altijd ergens melding kunt doen, slachtofferhulp / politie ook als je zelf geen slachtoffer bent maar een getuigen… zonder dat er gelijk iets in gang gezet wordt. Zij kunnen in vertrouwen al informatie verzamelen wat een zaak (mocht die er komen) uiteindelijk wel sterker maakt.
Het openbare ervan is weer een heel ander verhaal.
Aan de ene kant vind ik het goed dat er nu zoveel aandacht voor is, maar ik vind het ook wel weer dubbel. Het is net alsof iedereen hier nu zijn slaatje uit wil slaan en als eerste ‘onthullende en unieke verhalen’ wil horen. Dat voelt dan ook soms een beetje meer als ramptoerisme dan er constructief over praten.
Jaa pff ik ook. Ik vind het daarom ook best wel goed dat Humberto aangifte doet (als hij écht niks heeft gedaan dan natuurlijk). Het is niet oké van Kwalbert om zomaar dat soort dingen de wereld in te gooien en daar mag hij zich wel iets meer bewust van zijn lijkt me.
Dit gevoel heb ik nu bij M heel sterk: waarom nu oproepen he daar te melden?
@S.onrisa ja sowieso, dit soort beschuldigingen moet je niet zomaar laten gaan.