FF Boulevard #7

Juicechannel heeft een YT video gepost over alles, heb m zelf nog niet gekeken maar moet wel onthullend zijn volgens henzelf

1 like

Ohhhh was hij dat! Wel gespierd zeg haha

4 likes

Ik kijk nu M en het maakt me echt boos dat ze zegt dat het nu wel echt de tijd is voor iedereen om naar buiten te treden. Step up, zegt ze. Dus als je dit hebt meegemaakt of iemand kent die dit heeft meegemaakt stuur M dan een mail. Uh wtf? Laat het eens aan de slachtoffers zelf om op hun eigen tempo te besluiten dat ze er klaar voor zijn om hun verhaal te doen. En het is natuurlijk helemaal bizar om iemand anders persoonlijke ervaring te gaan delen.

20 likes

Ik vind het altijd zo awkward om naar ze te kijken

1 like

Och gut, kreeg hier net bijna ruzie om met m’n moeder. Ze is pro Johnny vanavond. Waarop ik exact hetzelfde zei als jij. Daarna ging ze victim blamen
 :face_vomiting:

5 likes

En hoezo ‘stuur M een mail’? Ik zou eerder zeggen: ‘praat erover met iemand die je vertrouwt en zet stappen om het aan het licht te brengen als je daar klaar voor bent. Mocht je daar klaar voor zijn, willen wij je helpen met je verhaal delen.’

55 likes

Hier had ik eigenlijk nog niet eens zo over nagedacht. Wat doe je als iemand op je werk naar je toe komt en je zoiets vertelt, maar absoluut niet wil dat je het doorvertelt of er iets mee doet. Aan de ene kant moet je je wel uitspreken, zeker als je een begeleidersrol hebt, aan de andere kant kun je diegenes vertrouwen ook niet schaden.

6 likes

Ik vond dit nog het minst erg van alles wat er gezegd werd. Ik vond dat er echt weinig aandacht was voor slachtoffers, maar dat we vooral de familie De Mol heel zielig moeten vinden, want zij zijn ook slachtoffer. Hoe krijgen mensen het uit hun strot

2 likes

Ik kijk nu net. Wat praten zij vreemd. Net of ze niet weten wat ze willen zeggen maar wel al beginnen met praten. Ze zien er zo jong uit ook. Hoe oud zijn zij?

Ik heb rtl nieuws op staan en ITV doet een oproep dat slachtoffers zich moeten melden. Dit is toch behoorlijk bijzonder? Er wordt wel een onderzoek door een extern advocaten kantoor gedaan, maar toch, die zijn in dienst van ITV. Edit: ze zeiden wel dat het anoniem is + onafhankelijk, maar het komt heel krom over dat het bedrijf waar het is gebeurd nu zo een oproep doet

12 likes

Zal me niks verbazen als ze die geld willen bieden om te zwijgen zodat het niet een nog groter ding word

18 likes

Ja dit. En onderschat de invloed van de familie De Mol ook zeker niet. Als ze haar mond had opengetrokken had ze zich direct kunnen laten omscholen want de molletjes zijn werkelijk overal.

4 likes

Ja dat dacht ik ook gelijk! En ik wil niet voor slachtoffers spreken maar ik dacht gelijk, hoezo zou je als slachtoffer mee werken met het bedrijf die deze situatie heeft veroorzaakt en tot stand heeft gehouden. Als in dus naar hun oproep luisteren. Er werd gelukkig ook gezegd dat het OM een oproep doet tot aangifte.

2 likes

SBS6 nu

Johnny de Mol heeft net zijn woordje (statement) gedaan in zijn talkshow en ze gaan er nu op door in de show.

2 likes

Ik zou persoonlijk ook mijn mond houden. Als iemand mij zoiets in vertrouwen vertelt wie ben ik dan om te bepalen dat dit openbaar moet worden? Wat ik wil is dan geheel onbelangrijk want het gaat op dat moment niet om wat ik vind, maar om het slachtoffer. Het enige wat je kan doen is praten en proberen over te halen om wel aangifte te doen, maar meer dan dat niet vind ik als dat het nadrukkelijke verzoek van het slachtoffer is.

10 likes

Oh Johnny wist dus geeneens dat ze Linda en Jeroen een paar jaar geleden om deze reden uit elkaar waren.
Dan vraag je je wel af of ze wel uit elkaar zĂ­jn geweest?

1 like

Maar daar heeft Margriet toch niets aan. Stel je voor hoe hoog haar kijkcijfers zijn als ze slachtoffers van Jeroen in haar show heeft.

5 likes

Ik ben ook niet altijd op de hoogte van de relatiestatus van mijn tantes hoor. Kan me goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om dat met de buitenwereld te delen

14 likes

Catherine zit wel op haar praatstoel :sweat_smile:

4 likes

Maar aan de andere kant. Toen mijn ex vreemd ging en ik hem (nog) niet kwijt wilde heb ik ook niemand iets verteld. Ik heb op dit moment nog familie en vrienden die van niets weten van dat kut half jaar. Ik schaamde me er enorm voor.

35 likes