De reacties op deze post?!
“Waarschijnlijk heeft Manuel een vrouw afgewezen, dan zijn de dames beledigd en is dit een manier van wraak. Mannen zijn altijd de dupe” - Mary, een vrouw
De reacties op deze post?!
“Waarschijnlijk heeft Manuel een vrouw afgewezen, dan zijn de dames beledigd en is dit een manier van wraak. Mannen zijn altijd de dupe” - Mary, een vrouw
Ik kan niet geloven dat dit een echte levende aap is? Misschien photoshop? Of misschien weiger ik gewoon te geloven dat het echt is omdat het zo erg is
Ik weet het niet, het ziet er wel heel echt en naar uit. Als het nep is wat ik hoop ziet het er nog steeds heel echt en naar uit
Als ik het goed begrijp is dit de cover van een nieuw album/nieuwe single? Wat walgelijk
Ik ga niet klikken. Bah wat naar
Nee nee, dood. Maar ja geen idee hoe hij was toen hij gevild werd natuurlijk
Is van een bekende fotograaf/kunstenaar Nick Knight, uit 1997. Iets met beeld onderzoek naar “physiology, form, philosophy, and death”. Hij heeft ook clips voor Kanye en andere beroemdheden en modehuizen gemaakt schijnbaar.
Ohhh ok. Leuke kunst
“aanranding door hem zou ik geen aanranding noemen ”
dit is serieus een van de reacties onder het artikel, ben je dan lijp of wat
Die persoon is duidelijk nog nooit aangerand lijkt me. Dan maakt het echt geen flikker uit hoe “knap” die persoon wel niet is
Alsof je voor je plezier een rechtszaak tegen iemand begint
nee bizar dit. in amerika was toch ook iemand die hordes fans had en vrijgesproken moest worden, omdat hij zo knap was.
En het ook een rechtzaak wordt als er niet voldoende bewijs zou zijn.
Brb even vliegticket boeken richting Hawaii.
Nee maar even serieus dit zat er al een tijdje aan te komen. Las tijd geleden al dat het toen al een tijdje niet goed ging sinds zijn succes bij GoT enz en veel vrouwen hem willen. Er stond toen dat zij met alle aandacht die hij krijgt slecht om kan gaan. Lijkt me ook best pittig als uit het niets miljoenen vrouwen je man/vriend wel willen doen.
Hmm, weet niet wie je bedoelt, maar kan me nog wel iets soortgelijks op het EGF herinneren met Ed Westwick. Die werd ook aangeklaagd voor aanranding, misschien zelfs verkrachting en toen zaten er veel mensen op het EGF van ‘oh, nou mij mag ie ook wel even op het bed duwen. Ook al had ik een vriend, dan zou ik het nog niet zo erg vinden’, en allemaal van dat soort praatjes. En ik zat echt zo maar ook omdat het EGF ook best wel ‘woke’ was, dus snapte echt niet dat mensen dit gewoon zeiden en er grapjes over werden gemaakt.
Ja hij is echt zo’n idioot, hij heeft echt geen idee wat hij zegt
Ook over Marco steeds. Hem de hand boven het hoofd houden, zeggen dat hij het écht niet kan geloven dat hij is aangeklaagd want het is zo’n lieve man… Etc
Maar tegelijkertijd “jaaa maar het is wel erg voor het slachtoffer hoor”. Yeah right.
Heb je bericht gerapporteerd. Vind dit walgelijk om verder te verspreiden.
Is gewoon een website van een bekende kunstenaar hoor. En heb geen foto hier geplaatst ofzo. Je hebt de keuze om te klikken of verder te scrollen.
Hahaha ze zet er zelfs bij ‘alleen klikken als je echt wil’