FF Boulevard #7

Beau gisteravond

3 likes

Ook bij Beau tegen het zusje van het donkerharige meisje.

1 like

Is dit inmiddels trouwens nog Boulevard-topic waardig?
Ik durf haast geen achterklap meer hier tussendoor te posten omdat het zo’n serieus onderwerp is (wat natuurlijk ook alle aandacht verdient maar misschien beter in een ander topic thuispast inmiddels)

Ik lees net dat Tristan wel uitgenodigd was op Chicago West en Stormi Jenners feestje maar Kanye niet :grimacing:

8 likes

Kanye was aanwezig. Daar zijn beelden van.

3 likes

ja omdat schijnbaar kylie hem het adres had gestuurd, niet omdat kim hem uitgenodigd had. twijfel nog of ik het zielig voor hem vindt of niet

2 likes

Hij viel niet letterlijk uit op tv tegen dat meisje. Nienke die daar zat om haar verhaal te doen over TVOH vertelde dat ali op een feestje dit tegen haar zusje heeft gezegd.

3 likes

Waarom twijfel je daarover? Een vader hoort toch gewoon op de verjaardag van zijn eigen kind te komen en te mogen zijn?

6 likes

Ik ben benieuwd. Vind hem iig wel leuker dan die flapdrol van een Tony.

9 likes

Hij is zo vol van zichzelf… maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken :ghost:

17 likes

Waarom zo verschrikkelijk? Ben geen fan van de mannen van stuk TV maar ik vind Thomas altijd veruit het meest vriendelijk. Die programma’s die ze maken is natuurlijk voor een jong publiek dus ben wel benieuwd hoe hij is in dit programma.

3 likes

oh nee dat sowieso, maar (hoe het gebracht wordt, is ook nog maar de vraag of dat waar is en hoeveel waarde je daaraan moet hechten) het lijkt of hij niet heel gezellig doet tegenwoordig, misschien hadden ze wel de afspraak dat hij niet naar het grote feest zou komen maar iets kleins te doen met zn dochter.

en deze lyrics gingen blijkbaar over zn kinderen, maar of dat waar is wie weet?

Boujee and unruly, y’all need to do some chores
Rich-ass kids, this ain’t yo’ mama house
Climb on your brother’s shoulders, get that Top Ramen out

God saved me from that crash
Just so I can beat Pete Davidson’s ass ( Who? )

3 likes

Omdat Kanye nogal merkwaardige dingen heeft gedaan de laatste tijd mbt Kim. Express het huis tegenover haar kopen, de scheiding niet rond willen maken. Haar nieuwe partner belachelijk maken in songs etc. Laten we eerlijk wezen, kanye heeft wel vaker bewezen dat hij soms gekke dingen doet. Ik begrijp dan wel dat Kim liever het feestje apart doet dan samen.

7 likes

Nee niet mee eens, als je uit elkaar bent hoef je je ex echt niet bij alles uit te nodigen. Dan organiseert hij toch zelf een verjaardag voor ze.

9 likes

En Tristan was wel uitgenodigd?! de standaard cheating ex van hun tante. Wat een grap.

8 likes

Nou, iemand vraagt zich af hoe het nadelig voor het proces zou kunnen zijn. Zo dus.
Dit heeft een (betaalde) advocaat al lang bedacht. Heeft hij/ zij Beutyschooldropout niet voor nodig.
Ik doe mee in de dialoog die hier gaande is en en ik geef een heel reëel antwoord. Daar hoef jij niet zo veroordelend op te reageren.

9 likes

Dat staat los van de kinderen. De kinderen hoeven daar niet de dupe van te worden, toch? Ik vind mijn ex soms ook een flapdrol maar voor ons kind zet ik mij daar overheen en vieren we o.a. haar verjaardag samen, en gaan we ook samen maar de Efteling, etc.

De kinderen mogen nooit de dupe worden van ouders die het niet kunnen vinden. Het is echt heel fijn voor kinderen als hun ouders nog normaal bij elkaar in 1 ruimte kunnen zijn.

cc @Kauai

17 likes

Mijn ouders deden dit vroeger ook en dat is denk ik een van de dingen waar ik ze t meest dankbaar voor ben. Nu nog steeds trouwens: als ik ze samen voor iets uitnodig komen ze allebei en doen ze normaal tegen elkaar.
Als het mogelijk is, lijkt me dit gewoon de fijnste constructie voor kinderen i.p.v. alles apart. Maar goed ik kan me ook wel veel situaties indenken waarin dit niet kan. Misschien is het bij Kim en Kanye gewoon niet mogelijk/verstandig/etc.

9 likes

Dan zetten ze zich daar maar ‘even’ overheen voor de kinderen. Die hebben er niet om gevraagd dat hun ouders scheiden en niet meer normaal met elkaar om kunnen gaan.

Fijn dat jouw ouders dat wel konden en deden!

1 like

Het verhaal gaat dat er twee gescheiden verjaardagsfeestjes zouden zijn. Eén bij Kim en één bij Kanye. Kanye bedacht zich op het laatste moment en wilde toen per se bij het andere feestje zijn, waar de Kardashians niets vanaf wisten. Daarna heeft hij gewoon de details gekregen en mocht hij naar het feestje bij Kim.

Volgens mij zijn de kinderen zeer regelmatig bij hem dus het lijkt er niet op dat Kim de kinderen bij hem weghoudt.

Wel kan ik me voorstellen dat ze enige privacy voor zichzelf wil behouden en het niet chill vindt als hij onaangekondigd langs komt.

6 likes

Ik vind het makkelijk gezegd dat zich er overheen moet zetten voor de kinderen. Ze houd de kinderen niet bij hem weg. We weten niet wat er allemaal is voorgevallen tijdens de relatie. Mischien heeft ze wel een hele goede reden om niet met hem op 1 locatie te willen zijn.

4 likes