FF Boulevard #7

Ik kan me ook goed voorstellen dat ze het niet kan waarderen dat hij alles online slingert wat betreft hun privéleven

8 likes

Ik reageerde puur op de zin ‘ja omdat schijnbaar kylie hem het adres had gestuurd, niet omdat kim hem uitgenodigd had. twijfel nog of ik het zielig voor hem vindt of niet’ die @Gelatelli zei, daar zijn mijn reacties op gebasseerd.

Deels eens. Ik vind ook dat waar kan ouders zich over hun problemen zouden moeten zetten om het voor de kids zo fijn mogelijk te maken. Maar als dat betekend 2 aparte feestjes betekend dat 2 aparte feestjes.

3 likes

Waarschijnlijk moet dit in het waar kwam je pas heel laat achter-topic, maar hoe de fuck is dit oké?
Liedje van Nick en Simon:

Ik word hier gewoon een beetje onpasselijk van.

15 likes

Wat dacht je van deze van Bruce Springsteen:

Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire
Oh oh oh, I’m on fire

Tell me now, baby, is he good to you?
And can he do to you the things that I do? Oh no
I can take you higher
Oh oh oh, I’m on fire

Sometimes it’s like someone took a knife, baby
Edgy and dull and cut a six inch valley
Through the middle of my skull

At night I wake up with the sheets soaking wet
And a freight train running through the middle of my head
Only you can cool my desire
Oh oh oh, I’m on fire
Oh oh oh, I’m on fire
Oh oh oh, I’m on fire

Woo ooh ooh
Woo ooh ooh
Ooh ooh ooh
Woo ooh ooh
Woo ooh ooh

7 likes

En doe maar 🥸

4 likes

Daddy kan dan nog wel geil klinken (al vind ik het zelf ook niks) maar stel je eens voor dat je je vriend papa noemt tijdens de sex :frowning:.

6 likes

Hoe weet je dat? Want er staat iets anders namelijk little girl

1 like

Ik heb alleen een tweet geplaatst van een andere advocaat die aangeeft dat het niet klopt wat ze zei.

——-

Verder snap ik sowieso niet zo goed waarom er een advocaat wordt bijgehaald (door het programma) als er alleen bekend is dat er een aangifte tegen Ali B is gedaan en de rest van de slachtoffers waarschijnlijk niet eens naar de politie is gegaan.

2 likes

Hij vergelijkt zichzelf ook seksueel in die tekst met de ‘daddy’, dus dat zou ook wel raar zijn anders. “I can take you higher” enzo.

4 likes

Hm ok ik snap je punt maar goed ik hoor dat nummer en hoor dan letterlijk wat hij zingt, ik weet dan niet dat je het anders hoort te interpreteren. Zeg het dan meteen goed, Bruce.

8 likes

Lyrics zijn vaak beeldspraak…of hebben geen letterlijke betekenis juist. Maar vind dit ook walgelijk hoor. Sowieso geen fan.

2 likes

Weleens naar de tekst geluisterd van het nummer van Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken? Ook heel apart.

4 likes

Nou effe hè, ik heb dus nooit meer helemaal normaal naar The Boss gekeken nadat ik deze tekst gelezen had.

4 likes

K3 was ook erg kindvriendelijk in het begin.

Heyah Mama: ‘Ik wil jou, jij wil mij. Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden.’ ‘Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes.’ ‘Hittegolf in m’n hart, laat mij vanavond naar je kamer komen, in duizend hete dromen.’

Doe maar:
Zeg nu toch niet dat ik jou niet verwen.Je krijgt miljoenen zoenen van mij.Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.

Maar je wil meer – Dan samen uitgaan.Je wil meer – Dan hand in hand gaan.Jij wil meer – Je kijkt me zo lief aan.

Doe maar. Een klein beetje langzaam.Ik voel me nog niet klaar. Om de grote stap te wagen.

3 likes

Ja maar dat was toen niet de doelgroep, vind dat wel anders dan volwassen mannen die zingen over brugklas meisjes versieren

34 likes

Kindvriendelijk misschien niet, maar het insinueert in ieder geval niet iets wat niet door de beugel kan, zoals seks met minderjarigen

5 likes

Nee oké. Maar toch vind ik het heel raar dat dit uit volle borst wordt meegezongen door kinderen <7.

5 likes

Hahaha ja daar verbaas ik me ook soms over. Hoorde laatst mn nichtje ook een nieuw k3 nummer zingen “ik ben zo zacht en mals als een boterkoek”

dacht echt okeeeeeeeeee

23 likes

Is het een hele impopulaire mening als ik vind dat dit allemaal wel mag bestaan ihkv creatieve vrijheid enzo? :grimacing:

Bv het nr van Nick&Simon: Het feit dat die gevoelens bestaan, daar kun je natuurlijk niet zoveel aan doen, toch? Als er maar niet op gehandeld wordt en dat klinkt duidelijk door in de tekst.

Is misschien een beetje een te ingewikkeld gesprek voor dit topic en een slecht voorbeeld, maar ik betwijfel of je alle dingen die mensen voelen volledig onbespreekbaar moet maken door het meteen zo weg te zetten…

En in die van Bruce (ik lees m idd gewoon met de beeldspraak, dus over een volwassen vrouw) en K3 zie ik echt weinig kwaad, gaat over lustgevoelens, heel normaal toch?

2 likes