Hoe weet je dat? Want er staat iets anders namelijk little girl
Ik heb alleen een tweet geplaatst van een andere advocaat die aangeeft dat het niet klopt wat ze zei.
ââ-
Verder snap ik sowieso niet zo goed waarom er een advocaat wordt bijgehaald (door het programma) als er alleen bekend is dat er een aangifte tegen Ali B is gedaan en de rest van de slachtoffers waarschijnlijk niet eens naar de politie is gegaan.
Hij vergelijkt zichzelf ook seksueel in die tekst met de âdaddyâ, dus dat zou ook wel raar zijn anders. âI can take you higherâ enzo.
Hm ok ik snap je punt maar goed ik hoor dat nummer en hoor dan letterlijk wat hij zingt, ik weet dan niet dat je het anders hoort te interpreteren. Zeg het dan meteen goed, Bruce.
Lyrics zijn vaak beeldspraakâŠof hebben geen letterlijke betekenis juist. Maar vind dit ook walgelijk hoor. Sowieso geen fan.
Nou effe hĂš, ik heb dus nooit meer helemaal normaal naar The Boss gekeken nadat ik deze tekst gelezen had.
K3 was ook erg kindvriendelijk in het begin.
Heyah Mama: âIk wil jou, jij wil mij. Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden.â âDoe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes.â âHittegolf in mân hart, laat mij vanavond naar je kamer komen, in duizend hete dromen.â
Doe maar:
Zeg nu toch niet dat ik jou niet verwen.Je krijgt miljoenen zoenen van mij.Ik voel me goed als ik dicht bij jou ben.
Maar je wil meer â Dan samen uitgaan.Je wil meer â Dan hand in hand gaan.Jij wil meer â Je kijkt me zo lief aan.
Doe maar. Een klein beetje langzaam.Ik voel me nog niet klaar. Om de grote stap te wagen.
Ja maar dat was toen niet de doelgroep, vind dat wel anders dan volwassen mannen die zingen over brugklas meisjes versieren
Nee oké. Maar toch vind ik het heel raar dat dit uit volle borst wordt meegezongen door kinderen <7.
Hahaha ja daar verbaas ik me ook soms over. Hoorde laatst mn nichtje ook een nieuw k3 nummer zingen âik ben zo zacht en mals als een boterkoekâ
dacht echt okeeeeeeeeee
Is het een hele impopulaire mening als ik vind dat dit allemaal wel mag bestaan ihkv creatieve vrijheid enzo? 
Bv het nr van Nick&Simon: Het feit dat die gevoelens bestaan, daar kun je natuurlijk niet zoveel aan doen, toch? Als er maar niet op gehandeld wordt en dat klinkt duidelijk door in de tekst.
Is misschien een beetje een te ingewikkeld gesprek voor dit topic en een slecht voorbeeld, maar ik betwijfel of je alle dingen die mensen voelen volledig onbespreekbaar moet maken door het meteen zo weg te zettenâŠ
En in die van Bruce (ik lees m idd gewoon met de beeldspraak, dus over een volwassen vrouw) en K3 zie ik echt weinig kwaad, gaat over lustgevoelens, heel normaal toch?
Tja, als je het zo stelt⊠zit misschien ook wel weer wat in⊠maar ik weet niet of ik het ook normaliseren vindt. Ik bedoel misschien te zeggen dat zulke gevoelens óók blijven bestaan als ze niet uitgesproken worden, en dat het goed is om onderwerpen iig bespreekbaar te houden om te voorkomen dat het escaleert? Ach ja, laten we het maar op een impopulaire mening houdenâŠ.
erop tegen zijn om een vrolijk liedje te zingen over seksuele gevoelens voor minderjarigen =/= âalle dingen die mensen voelen volledig onbespreekbaar makenâ :â) Ik ben er in principe niet op tegen om pedofiele gevoelens of geaardheid bespreekbaar te maken want lang niet iedereen met pedofiele gevoelens handelt daarnaar (godzijdank), maar denk niet dat een jolig liedje van nick en simon nou echt bij gaat dragen aan dat goede gesprek
Bespreekbaar houden akkoord. Maar helaas worden dingen pas bespreekbaar nadat er een daad gepleegd is bij een (minderjarige) meid/vrouw.
Vaders moeten eens met hun zoons gaan zitten en bespreken dat dingen niet gewenst zijn, niet mogen en niet normaal zijn.
Mannen moeten eens met elkaar met een pilsje gaan bespreken hoe ze ĂĄllemaal een vrouw kennen die op een nare manier aangesproken, nagefloten of behandeld is. En daar opvolgend eens andere mannen gaan aanspreken.
Kerels die zelf dochters opvoeden moeten eens in therapie gaan als ze bepaalde uitingen/gevoelens hebben tegenover jongere (minderjarige) meisjes/vrouwen en het daar bespreken.
Het enige wat voornamelijk besproken word is hoe het meisje dit zelf veroorzaakt heeft, hoe vrouwen van mannen die walgelijke shit doen âaccountableâ zijn voor hun vent zijn daden. Want laten we nog meer dit allemaal gaan normaliseren door lyrics, muziekvideos dat het kennelijk normaal is dat mannen dit doen bij vrouwen :).
Ok, ben ik het ook wel mee eens, ik hou erover op!
ik vind dit eigenlijk een manier om grapjes te maken over deze situatie. Gaat niet om de eventuele daders dus dat helpt.
Weet even niet zo goed wat ik hierover moet zeggen.
Mediacourant gaat wel echt hard nu. Daar staat trouwens ook een artikel over dat die advocaat bij Beau gisteren een aantal fouten heeft gemaakt in wat ze zei, voor wie het interessant vindt.
Dat er een heropvoed kamp moet komen waar we dit soort jeroentjes naar toe kunnen sturen.
Jup. Waarin ze dan ook zelf moeten koken enzovoort. Ze moeten elke dag een teleurgestelde brief van hun moeder voorlezen aan de rest