FF Boulevard #7

Als voormalig voorlichter kan ik dit beamen. Het was bij lastige dossiers echt een zegen om te kunnen zeggen ‘hangende het onderzoek doen we nu geen uitspraken’. Vaak is de storm nadat het onderzoek afgerond is wel wat gaan liggen. Ik denk alleen niet dat het hier ook zo loopt, voor deze zaak blijft veel aandacht bestaan vermoed ik.

Ps het ging bij mij gelukkig altijd om niet-strafbare feiten.

1 like

Naar dat er zoveel slachtoffers zijn, goed dat er aangifte wordt gedaan.

1 like

Volgens t ad gaat t weer om Ali en dit keer een zedenzaak. Ben heel benieuwd wat er morgen eventueel nog meer naar buiten komt door boos.

11 likes

Om 16.00 komt BoOS meestal online (dacht ik). Spannend!

2 likes

Ja heel erg balen dat ik een vre-se-lijk overleg heb tot 17:30

5 likes

Is dat een real life vergadering?

12 likes

Ik weet dat dit een Boulevardtopic is, maar ik weet niet of ik het echt gepast vind om over deze aflevering te spreken als ‘spannend’. Het voelt dat een beetje meer als sensatiezucht, terwijl het voor veel mensen een moeilijk en confronterend moment gaat zijn. Ik weet het niet, laten we vooral niet vergeten dat het over de dieptepunten van iemands leven gaat, dat nu (wellicht eindelijk) naar boven gaat komen.
Het is goed dat het aan het licht komt en ik snap de nieuwsgierigheid naar de details, maar laten we niet uit het oog verliezen dat het om mensen gaat.

31 likes

Er schijnen ook meerdere werknemers te zijn, oa de regisseur, die nu hun social media kanalen leeghalen/op prive zetten. Een daarvan wordt ook beschuldigt door lifeofyvonne. Ze zegt ook dat zij al wist dat t ali is maar niet mocht zeggen. Zijn er dan echt mensen die haar berichten zo van via jou mag t naar buiten komen, snap dat niet zo.

2 likes

I see what you did there :face_with_monocle:
Misschien dat ik idd wel stiekem kan gluren

8 likes

Ik lees net dat RTL de samenwerking met Ali B verbroken heeft n.a.v. de tweede aangifte.

Edit: opgeschort

13 likes

In de NOS kop stond opgeschort? Had het nog niet gelezen, kreeg alleen de pushmelding. Maar het is dus officieel verbroken al?

Spannend is inderdaad niet echt de juiste term, ik moet zeggen dat ik wel echt heel erg nieuwsgierig ben.

1 like

Ik hoor nu ook van een collega dat Jeroen een obsceen gebaar maakte naar haar toen zij auditie deed een paar jaar geleden. Echt gatverdamme.

6 likes

Ik kreeg een pushmelding waarin verbroken stond maar zie dat ze het nu inderdaad hebben aangepast naar opgeschort.

5 likes

Ik ben het met je eens, maar heb eigenlijk niet het idee dat de term hier niet in die betekenis gebruikt wordt. Als ik de coronabesmettingen spannend noem, zit daar ook geen sensatiezucht achter bijvoorbeeld.

7 likes

Ik lees nu allemaal berichten dat de regisseur van tvoh ook een viespeuk is. En dat hij nu al zn social media dingen aan het verwijderen/prive maken is.

1 like

Hè is dat de ex-man van Linda de Mol?

5 likes

Ja volgens mij dat hij ook morgen aan bod komt in de aflevering van boos?

1 like

Nee iemand anders!

6 likes

Weet ik niet ik ben niet zo op de hoogt4 van wie met wie lebbert in hilversum. Maar hrt gaat om Martijn nieman

1 like