Volgens mij las ik dat dit verplicht was vanuit RTL/ITV om alles op privé te zetten etc.
En volgens mij wordt de naam van de ex-man van Linda (voor Jeroen dus) ook genoemd. Zou toch helemaal bizar zijn…
Volgens mij las ik dat dit verplicht was vanuit RTL/ITV om alles op privé te zetten etc.
En volgens mij wordt de naam van de ex-man van Linda (voor Jeroen dus) ook genoemd. Zou toch helemaal bizar zijn…
Ik had 1 tel op de stories van die Yvonne geklikt, maar wil eigenlijk niet op dat soort kanalen kijken, maar daar zag ik zoiets staan. Ik wacht wel op BOOS. Moet zeggen dat ik de omvang, voor zover je dat nu kan opmaken, wel behoorlijk schokkend vind.
Die Sander Vahle?
Alleen maar omdat hij zijn socials offline haalt of is er meer?
Ja die, zag het via reality.fbi. geen idee hoe betrouwbaar die zijn overigens maar zij zeggen dat zijn naam door z’n eigen productieleden wordt genoemd.
Ik vind het zo naar dat het om meerdere personen gaat. Het is altijd naar maar dit lijkt er dan op alsof er ook gewoon met elkaar is afgesproken om zo te handelen/weg te moffelen/elkaar de hand boven het hoofd te houden. Misschien hebben ze het voor elkaar zelfs gefaciliteerd. Dat is echt angstaanjagend. Enerzijds hoe moet dit wel niet zijn, anderzijds als meerdere mensen al niet kunnen bedenken dat dit niet fout is, hoeveel mensen doen dit dan wel niet. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik word er misselijk van.
Ik heb het veel moeilijker met deze zaak dan ik dacht.
Ik ben op erg jonge leeftijd misbruikt/meermalen verkracht door iemand binnen de familie. Ik durfde toen niks te vertellen/begreep niet wat er gebeurde. Ik ben uiteindelijk ook een goed voorbeeld van het Stockholm Syndroom. Op den duur hield het misbruik op maar had ik me zo gehecht aan de dader dat ik hem als beste vriend zag (leeftijdsverschil was ongeveer 10 jaar). Dit had als gevolg dat ik toen ikhet eindelijk durfde te vertellen door veel mensen in de familie niet werd geloofd. Er werd gezegd dat ik het allemaal verzon want 1) ik had het zo lang verborgen gehouden en 2) ik was toch gehecht aan deze persoon en dat kan niet als je bent verkracht.
Nu hoor ik mensen op kantoor die dit gedrag van de verdachten van TVOH goedpraten: de vrouwen zullen het wel zelf gewild hebben en nu spijt hebben/verkeerd geinterpreteerd hebben/noem zo maar op. En ik merk wel dat hierdoor het trauma en het verdriet van het niet geloofd worden en daarvoor moeten vechten echt wel weer omhoog komt.
@Westwood ik vind dit echt verschrikkelijk voor jou en ik word echt misselijk van al die mensen die dit soort opmerkingen maken. Gatverdamme wat voor een wereld leven we in zeg. Sterkte
Gaspard Ulliel is omgekomen bij een ski-ongeluk :c
Wat de hell
Wow ik was echt in shock toen ik dit las. Doet me denken aan Natasha Richardson Zo erg, net een paar seconden eerder of later en dan was ie er nog.
Woow wat erg zo ineens ook:(
ik was vroeger groot fan van hem, wat gek zo ineens
Wat vreselijk voor je dat je dit hebt moeten meemaken, en er nu op deze manier weer mee geconfronteerd wordt. Heel erg dapper dat je inmiddels voor jezelf durft toe te geven dat het jou overkomen is, hoe erg dat ook is. Knuffel
“Zie je wel, ik kan wel meelevend zijn!!!”
Pff wat een hel zullen die vrouwen nu doorheen gaan. En dan krijg je ook nog zo’n bericht samantha na haar eerdere uitspraken.
Ik heb juist Farwry ontvolgt. Hij roept mensen die hun verhaal/nare ervaring kwijt willen op hun verhaal anoniem te delen met rumag, omdat ze het bespreekbaar willen maken.
Dat zal de slachtoffers echt helpen ja. 🥲
Die man is echt pure trash. Bah!
Walgelijk ook dat hij een foto van een positieve uitspraak van haar in een interview over Jeroen rietbergen deelt. Wat impliceer je dan… ook dst hij het doet onder het mom van mijn volgers sturen dit…
Ik schrok echt toen ik het las… zo ontzettend sneu.