Wat de hell
Wow ik was echt in shock toen ik dit las. Doet me denken aan Natasha Richardson
Zo erg, net een paar seconden eerder of later en dan was ie er nog.
Woow wat erg 

zo ineens ook:(
ik was vroeger groot fan van hem, wat gek zo ineens
Wat vreselijk voor je dat je dit hebt moeten meemaken, en er nu op deze manier weer mee geconfronteerd wordt. Heel erg dapper dat je inmiddels voor jezelf durft toe te geven dat het jou overkomen is, hoe erg dat ook is. Knuffel 
āZie je wel, ik kan wel meelevend zijn!!!ā
Pff wat een hel zullen die vrouwen nu doorheen gaan. En dan krijg je ook nog zoān bericht samantha na haar eerdere uitspraken.
Ik heb juist Farwry ontvolgt. Hij roept mensen die hun verhaal/nare ervaring kwijt willen op hun verhaal anoniem te delen met rumag, omdat ze het bespreekbaar willen maken.
Dat zal de slachtoffers echt helpen ja. š„²
Die man is echt pure trash. Bah!
Walgelijk ook dat hij een foto van een positieve uitspraak van haar in een interview over Jeroen rietbergen deelt. Wat impliceer je dan⦠ook dst hij het doet onder het mom van mijn volgers sturen ditā¦
Dit stuk uit het Boulevard artikel hierboven vind ik in die context zo aangrijpend, omdat het zo herkenbaar is en zo vaak het geval bij dit soort zaken.
SƩbas Diekstra vertelt in een statement aan RTL Boulevard dat zijn cliƫnte Nienke lang heeft getwijfeld over het doen van aangifte. "Vooral omdat zij de schuld bij zichzelf heeft gelegd. Door alle ontwikkelingen ziet zij dat nu anders en durft zij eindelijk deze stap te zetten.
Eens.
Toen ik vijftien was zat ik achter de kassa bij een supermarkt en had een bedrijfsoverhemd.
Ik kleedde me meestal op het werk om en toen ik daar eens mee bezig was, kwam mijn teamleider binnen.
Ik had net alle knoopjes dichtgedaan toen hij zei;ā je mag die bovenste knoopjes wel open laten hoor, dan heb ik ook nog wat leuks om naar te kijken 
ā
Ik was zo bleu als wat, en zei er niets van. Later heb ik het aan een klasgenoot verteld die bij diezelfde supermarkt vakkenvuller was, en hij is toen heel boos naar de bedrijfsleiding gestapt.
Hij werd weggestuurd met de boodschap dat het vast āeen geintjeā was. De teamleider is nooit aangesproken.
Een paar dag later werd mijn collega medegedeeld dat hij voortaan alleen in het magazijn mocht werken en even later werd zān contract niet verlengd 
Ben hem jaren later, toen liepen we beide al tegen de 30, nog eens tegengekomen en hij begon er meteen over, dat hij āmeer had moeten doenā. Zoveel jaar later zat hij er nog steeds mee 
*Detail, die teamleider lag in die tijd in scheiding omdat hij het met een 18e jarige medewerker had aangelegdā¦
Daarmee wil ik dus zeggen dat uit alleen het verhaal van @Adje en mijzelf al blijkt dat het extreem moeilijk is om klokkenluider te zijn.
Ik heb hem ook ontvolgd wat een irritante domme guy is hij zeg
Ik ken hem niet maar heel triest inderdaad. Moest meteen denken aan dat kindje van thingsjulialoves, hij lijkt daar op. Ofja, haar zoon lijkt op hem!
@Westwood wat ontzettend naar dat je dat hebt moeten meemaken. Die vrouwen hebben (gelukkig voor hen) geen idee waar ze het over hebben. Hopelijk lukt het je om het niet teveel op jezelf te betrekken en het een beetje los te laten. Het laat vooral zien dat we als maatschappij nog zoveel stappen te zetten hebben.
Ik kreeg ook een video van haar doorgestuurd met echt de meest bizarre geruchten erin. Misschien leef ik onder een steen, ik negeer haar altijd, maar zij heeft dus blijkbaar een app met extra ājuiceā waar je voor 10 euro per maand in magā¦? En mensen doen dat nog ook?!
Ze ging toch juist op een sabbatical?
Geen idee, ik volg haar niet. Het was een video met harde TVOH geruchten van een dag of 3 geleden, en hij stond verborgen.
Wel nee. Dat had 1 of ander speld.nl achtige site gezegd.
Ze heeft nooit gezegd dat ze weg zou gaan, ze neem een weekend pauze voor haar verhuizing.
Vind haar echt compleet trash hoor, maar die berichtgeving was echt overduidelijk nep.
Ik ben wel benieuwd nu eigenlijk?