FF Boulevard #7

Walgelijk… Heb ook het idee dat Manuel ook zo over zichzelf denkt, vind het echt een type dat in de spiegel kijkt tijdens het rukken. :woozy_face:

30 likes

Wel gek, je zou denken dat ze wat gewend is als exvrouw van Lenny Kravitz.

5 likes

https://www.ad.nl/show/rtl-legt-the-voice-of-holland-stil-na-aantijgingen-seksueel-overschrijdend-gedrag~aafd649b/

Dit is wel heftig. Dat doen ze niet zomaar lijkt mij?

11 likes

Vreselijk. :frowning: Ben nu al benieuwd naar de Boos aflevering.

Zal het o.a. met Marco te maken hebben?

8 likes

Was al benieuwd wanneer Boos ermee zou komen! Weet nog wanneer Tim Hofman oproep deed

13 likes

Marco zit er toch niet meer bij? Dus die zal er wel niet mee te maken hebben nu?

5 likes

Nee klopt. Maar misschien dat ze er nu achterkomen dat er teveel kan gebeuren zonder toezicht bij repetities/BBQ-feestjes oid en dat ze het daarom stilleggen voor de veiligheid van de kandidaten? Maar dit is speculeren natuurlijk.

2 likes

Zo, BOOS strikes again…

Edit. Meer info volgt vandaag. Uitzending donderdag.

37 likes

Dat ze dan de eerste aflevering gister wel hebben door laten gaan terwijl het de 12e al bekend was.

3 likes

Zou natuurlijk kunnen dat mensen die nu nog bij de voice werken van misstanden hebben geweten.
Ook dat is speculatie, maar natuurlijk wel een zeer gegronde reden om de boel stil te leggen.
We zien wel wat er loskomt vandaag/donderdag.

2 likes

Volgens juicechannel is het Ali B, daar ging het eerder ook al over toch

5 likes

Had hij altijd al z’n comments uit staan op insta?

2 likes

Ik heb geeeen idee

6 likes

Bandleider stapt op meldt NU

8 likes

De eerste is al opgestapt.

3 likes

Krijg net dit binnen :confused:

3 likes

Wow dat is de partner van Linda de Mol

26 likes

Wow… dat is de man/vriend van Linda de Mol toch?

4 likes

Het komt ineens heel snel binnen allemaal.

4 likes

Oja ik dacht al, ik las het ook alsof ze niet op de hoogte waren van hem en het eigenlijk niet om hem ging maar dat hij dus ook beschuldigd werd, Rietbergen bedoel ik dan

5 likes