FF Boulevard #7

Hou me tegen

42 likes

Doe het.

20 likes

Dit gaat over iemand die vooral een grote naam is in België: Peter van de Velde (ook wel bekend als Piet Piraat).

Eerder ging hij al de fout in met beledigende, homofobe en seksistische commentaren op social media, maar hij is nu nog dieper gezonken. Hij heeft een reactie geplaatst onder de overlijdensadvertentie van Ghislaine Nuyten, en insinueert dat haar overlijden met het vaccin te maken zou hebben. Ik snap niet dat die man nog steeds zoveel fans en aanhangers heeft, en Studio 100 achter hem blijft staan ondanks al die shit?

8 likes

Nee DOE

6 likes

Maar ook dat eeuwige gelink aan Eriksen. Die helemaal niet overleden is en die ook niet gevaccineerd was ten tijde van het incident - wat ook benoemd wordt in het artikel gelukkig.

3 likes

Ja, precies. Dat was ook al zo ongepast… en dan zijn er ook nog idioten die dat incident weer opnieuw aanhalen en er een schepje bovenop doen. Zulke mensen zouden al helemaal niet in kinderprogramma’s moeten verschijnen.

5 likes

Je voelt de woede en het verdriet gewoon door de woorden heen. Heel erg triest.

4 likes

Tim hofman heeft al een tijdje geen stories meer geplaatst terwijl hij normaal vast gekluisterd zit aan zn mobiel. Denk dat ze hard aan t werk zijn bij boos of dat zijn mobiel aan t opladen is omdat die straks overspoelt word

7 likes

ja maar echt! Zijn vriendin post ook regelmatig collages van tim met telefoon!

7 likes

Denk hij inderdaad heel druk ( en waarschijnlijk heel zenuwachtig) is, en ik denk zomaar dat hij het nu ook niet gepast vindt om z’n normale lollige content te plaatsen.

19 likes

Wat ik wel dubbel vind om te lezen is dat Linda ‘zo ontzettend veel liefde’ krijgt, maar dat je tegelijkertijd ziet dat de slachtoffers vrijwel overal op het internet zo ontzettend geshamed worden

23 likes

Al denk ik dat linda ook wel veel haat ontvangt hoor, maar dat ze dat nu niet zo uitlicht waardoor het minder opvalt. Daarnaast is linda al een bekend persoon, waardoor het logisch is dan ze veel steun krijgt van andere bekende personen en dat misschien meer opvalt.

8 likes

Ja, dat uitlichten vind ik nu in deze situatie juist een beetje dubbel.

2 likes

Hoewel ik er niet aan twijfel dat Linda op het moment door een hel gaat en steun zal voelen in de ontvangen berichten moeten we niet onderschatten wat voor een media en marketing apparaat om familie De Mol heen hangt. Ik denk dat dit bericht ten minste samen met iemand uit dat apparaat is opgesteld mede ten behoeve van damage-control

29 likes

Hoezo? ze had toch ook even kunnen wachten met dat statement over haarzelf. Ze had het ook kunnen laten bij het zinnetje: Mijn hart huilt voor alle vrouwen die leed is aangedaan, het is niet te doen. Jullie wens ik heel, heel veel sterkte.

6 likes

Ik ben het ermee eens dat het leed dat de slachtoffers is aangedaan momenteel vooropgesteld moet worden, maar dat neemt niet weg dat wat Linda doormaakt ook ontzettend heftig is. Het gaat ook over haar relatie. Ik snap wel dat ze daar ook iets over zegt. Ik denk dat mensen dat ook van haar verwachten

10 likes

Ja ik vond dat stukje goed en daarna was t “Maar nu even over mij”
En ik vind de timing zo voor boos ook frappant. Ook omdat ze zegt van ja ik ga dr nog wat over vertellen enzo. Wat ze eigenlijk niemand verschuldig is ofzo. Het voelt voor mij alsof ze haar eigen imago recht wilt zetten terwijl dit hele circus niet over haar gaat.

9 likes

Ja dit is denk ik wel wat voor mij een beetje wringt aan het statement: dit stukje hierboven gaat over de voornaamste slachtoffers van de situatie, en daarna volgen meerdere uitgebreide alinea’s over Linda’s leed en verdriet en slachtofferschap. Ze is absoluut een slachtoffer van de situatie, maar misschien kunnen we het nu eerst even een tijdje hebben over de slachtoffers die door een hel zijn gegaan toen dit gebeurde en nu nog eens nu ze naar buiten treden en kunnen we het daarna hebben over de andere slachtoffers van dit soort mannen?

15 likes

Maar daar heeft ze toch al best wel wat over gezegd? En het is niet dat heel NL zegt dat ze zich aanstelt of wat dan ook. De steunbetuigingen zijn naar aanleiding van haar eerdere statement. Dat zij dan op dit moment ook weer een statement moet wijden aan die steunbetuigingen vind ik dus gewoon dubbel. Ik zeg ook niet dat ze zich niet moet aanstellen o.i.d.

2 likes

Nou hier op het forum kwamen ook al theorieën over Linda en hoeveel ze ervan af wist. En dan zijn we hier nog redelijk mild, vergeleken met Twitter. Dus ik snap dat ze wel het een en ander wilt rechtzetten.

En tuurlijk wilt ze ook BOOS voor zijn, dat snap ik ook nog wel. Want als RTL nu al aan het steigeren is, dan wordt het een heftige aflevering.

10 likes