FF Boulevard #7

Ja dat zei ik maar dat neem ik terug, sorry! Zij ziet mensen gewoon graag kapot gaan. Heeft niets met het goede doen voor de slachtoffers te maken.

1 like

Echt erg :pleading_face:

15 likes

Ze heeft laatst nog iets gepost dat iemand mascha ergens heeft horen roddelen. Terwijl mascha gewoon thuis was.

Volgens mij als je haar dmt met dat je andre hazes midden op de dam hebt zien poepen dan post zij dat nog.

24 likes

Ook de Edwin Evers Band heeft de samenwerking met Jeroen stopgezet.

6 likes

Het is voor Jeroen te hopen dat hij een aardig zakcentje heeft, want die komt nergens meer aan de bak.

11 likes

Toch maar zijn Porsche verkopen.

4 likes

Ik snap niet waarom je nog zou benoemen wat ā€˜het enige positieve’ aan Yvonne is. Haar kanaal, haar hele houding :woman_facepalming: op zo’n manier bekend willen worden/ blijven…

12 likes

Ja dit idee heb ik ook met juicechannel. Die mensen lijken alles wat wordt ingestuurd maar voor waar aan te nemen

6 likes

Het is een beetje de stijl die de telegraaf vroeger had (en waardoor veel mensen het een sensatiekrant vinden maar stiekem toch lezen): alles z.s.m. publiceren zodat je de eerste bent. Als je het dan juist hebt, heb je inderdaad de ā€˜scoop’ en als je het mis hebt dan publiceer je een rectificatie die niemand leest en dat mensen dan in een kwaad daglicht zijn gezet is bijzaak. Met social media is het alleen echt on steroids omdat iedereen een domme tip kan inzenden.

7 likes

En laten we het maar niet hebben over de grammatica/zinsopbouw etc van die berichten. Het niveau daarvan is echt dieptreurig. En dan noemen ze het zelf ā€˜onderzoeksjournalistiek’ 🄲

13 likes

Hou me tegen

42 likes

Doe het.

20 likes

Dit gaat over iemand die vooral een grote naam is in Belgiƫ: Peter van de Velde (ook wel bekend als Piet Piraat).

Eerder ging hij al de fout in met beledigende, homofobe en seksistische commentaren op social media, maar hij is nu nog dieper gezonken. Hij heeft een reactie geplaatst onder de overlijdensadvertentie van Ghislaine Nuyten, en insinueert dat haar overlijden met het vaccin te maken zou hebben. Ik snap niet dat die man nog steeds zoveel fans en aanhangers heeft, en Studio 100 achter hem blijft staan ondanks al die shit?

8 likes

Nee DOE

6 likes

Maar ook dat eeuwige gelink aan Eriksen. Die helemaal niet overleden is en die ook niet gevaccineerd was ten tijde van het incident - wat ook benoemd wordt in het artikel gelukkig.

3 likes

Ja, precies. Dat was ook al zo ongepast… en dan zijn er ook nog idioten die dat incident weer opnieuw aanhalen en er een schepje bovenop doen. Zulke mensen zouden al helemaal niet in kinderprogramma’s moeten verschijnen.

5 likes

Je voelt de woede en het verdriet gewoon door de woorden heen. Heel erg triest.

4 likes

Tim hofman heeft al een tijdje geen stories meer geplaatst terwijl hij normaal vast gekluisterd zit aan zn mobiel. Denk dat ze hard aan t werk zijn bij boos of dat zijn mobiel aan t opladen is omdat die straks overspoelt word

7 likes

ja maar echt! Zijn vriendin post ook regelmatig collages van tim met telefoon!

7 likes

Denk hij inderdaad heel druk ( en waarschijnlijk heel zenuwachtig) is, en ik denk zomaar dat hij het nu ook niet gepast vindt om z’n normale lollige content te plaatsen.

19 likes