FF Boulevard #7

Dat zero tolerance beleid bij ITV is dus ook echt een lachertje op z’n MINST gezegd

5 likes

T OM roept slachtoffers op zich te melden. En als ze niet naar de politie willen dat ze contact op kunnen nemen met het centrum voor seksueel geweld, dat vind ik echt heel goed. En fijn dat het OM t ook serieus neemt.

61 likes

Omg John de Mol is in de aflevering

8 likes

Ik denk ook serieus dat hij zo denkt. Walgelijk idd en ziek. En ik word echt verdrietig van het feit dat het me allemaal niks verbaasd. Dat zoveel mannen zo zijn (misschien ook vrouwen i dont know) en dat zoveel (jonge) mensen zoiets hebben meegemaakt waarna het gebagatelliseerd wordt en je je afvraagt of je je toch niet hebt aangesteld. Of dat het je eigen schuld is. Vreselijk :cry:

2 likes

Hoe heeft dit kunnen gebeuren??? :cry:

3 likes

Nu toch heel Nederland kijkt (zelfs op het schoolplein hoorde ik er ouders over praten) hoop ik toch stiekem ergens dat dit een signaal afgeeft naar al die vieze mensen die denken dat dit soort shit normaal is en dat de waarheid altijd boven tafel komt.

18 likes

Vooral ook heel goed omdat er de afgelopen dagen van zoveel kanten geroepen is dat slachtoffers zich bij verschillende plekken kunnen melden. Goed dat het OM zegt dat dit alleen bij hun of Centrum voor seksueel geweld zou moeten gebeuren.

5 likes

Ja precies, durf er helaas grof geld op in te zetten dat dit in elk land aan de orde is :frowning:

4 likes

Omg die reactie van ali. Wat erg.

2 likes

Men are scumbags, dat is hoe

1 like

Vooral omdat hij de vraag of hij seks had met kandidaten, niet relevant vindt

16 likes

Ben ook bang wat er nog meer komt… als dit pas het begin is.

10 likes

Wow!! Wat een absurd shot zo dat hij daar zit

6 likes

Geweldig om Tim zo in the lead te zien t.o.v. John de Mol.

39 likes

Wauw, die reactie van Ali B. Die man is echt niet goed

3 likes

Wow John de Mol zit er.

4 likes

Kunnen we even in de spoilers zetten, als het over expliciete details gaat?

9 likes

En haar vervolgens op een taxi zetten alsof er niks gebeurt is

3 likes

Ff spoiler :slight_smile: Is beter

2 likes

GATVERDAMME!!! oh my god, ik word hier gewoon agressief van joh mn hart gaat tekeer. Vieze gore smeerlappen. Hoe kan je zo zijn, vieze ziekelingen.

Ik ben dan wel geen moeder maar als mn kind zoiets zou overkomen ik zou echt door het lint gaan.

4 likes