Niet verwacht, wel goed.
Zo’n emotieloze man eigenlijk, John
Ik weet niet, hij trekt wel erg z’n handen er vanaf hoor John
Zeker. Als iemand in staat was om mensen te ontslaan en de bezem erdoorheen te halen… Hij wist het dus echt wel hè.
Maar wel ok dat hij zich laat interviewen. Verstandige keus
Emotieloos niet denk ik, maar wel extreem zakelijk en belangen afwegend.
Fucking John
Ik zou zeggen tegen vrouwen wat moeten we doen dat jullie het wel melden (of iets in die trant)
Tim: wat zou je tegen de mannen zeggen?
en dan een beetje eromheen lullen dat Talpa een no tolereance beleid heeft terwijl je dus alleen een waarschuwing krijgt
Ja zeker idd! Ik bedoel meer qua uiten, ja. Inwendig zie je hem koken
Was hij ziedend omdat hij een kandidaat lastig viel, of omdat dit ook betekende dat hij zijn zus bedroog. Dat moet toch meespelen.
Ja zelf al zou je veronderstellen dat hij niks wist vind ik zijn antwoorden zwak.
Ook dat hij ongelijke machtsverhouding totaal niet “zo vindt”
Geen onderzoek naar heeft laten doen
Geen spijt van dat hij dat niet heeft laten doen etc.
Ik hoop zo dat dit een verandering in onze cultuur brengt. Dat we dit niet meer gaan tolereren. Schuldig voelen.
Exact dit! Hij had nota bene alleen al vanwege potentiële imagoschade meer moeten ondernemen.
Maar hij heeft geen spijt dat hij Jeroen heeft laten zitten. Fucking mongool
Denk een beetje van beide
Dit is echt walgelijk. Ik hoop echt dat deze beerput verandering gaat brengen. Hulde voor Tim en zijn team.
En er is verschil tussen geweld tegen mannen VS mannen en tegen vrouwen. Het gaat bij mannen tegen mannen vaak over wie het dominante is. De zogeheten Monkey Dance.
Als een man geweld pleegt tegen een vrouw gaat het inderdaad over macht. Ze kiezen een kwetsbaar persoon uit waarvan ze weten dat ze 1. Zelf geen schade kunnen oplopen en 2. Die persoon ze niets kan maken. Deze mannen doen dit niet impulsief maar met voorbedachte rade. Vaak is het ook zo dat als vrouwen wel agressief reageren, deze mannen vaak niet schromen om meer geweld terug te gebruiken omdat ze niet hun ego willen schaden. Een interessant boek hierover is Meditations on Violence van Rory Miller.
Ja inderdaad, want hij wist natuurlijk al lang dat er dingen mis waren bij het programma/bedrijf waar hij zoveel geld aan verdient. Heb hem ook nooit hard zien optreden tegen Johnny, die zijn ex-vriendin mishandelde en twee (?) jaar geleden een jongen aanrandde bij Thank you for the music.
Hij denkt aan geld en imago en niet aan de veiligheid van anderen.
OMG hij gaat nog later door over dat vrouwen het moeten melden omdat ze het andrs niet weten. Wat denk je van je hard werken aan een sfeer waar dit duidelijk niet geaccepteerd is waardoro er niks hoeft te worden gemeld
Dat zero-tolerancebeleid is ook echt meer een excuus voor het niet hebben van een beleid of protocol
Ja en wat is er zero tolerance aan als je misstanden hoort en iemand met een waarschuwing laat zitten zonder verder onderzoek te doen? Helemaal niks.
Kut John, ik had meer van je verwacht.
Ben bang dat dit ijdele hoop is.
Echt? Hij is zakenman pur sang. Die gaat echt niets zeggen wat met zijn geld zou fucken